Camping Oranjezon ****

Camping Oranjezon
Oranjezon
8,4

79 reviews over Camping Oranjezon in het Nederlands

Geweldig , schoon ,perfecte tv-aansluiting .

Fam. Sondagh, 2-9-2017

Strand een beetje moeilijk bereikbaar, vooral met kleine kinderen (bolderwagen enz.) overigens wel een mooie wandelweg . Heel mooi en goed onderhouden comfortabel sanitair. o.a. overal toiletpapier aanwezig. Mooi schoon buitenbad .

Leuke campingwinkel ,elke mogen verse broodjes e.d.

Kortom alles OK.

Gereisd met partner in juni 2017

Top camping

M.Satter, 8-8-2017

Wij, als gezin van 3 komen hier al jaren. Het sanitair wordt zeer goed netjes gehouden. Kind vriendelijkheid top. Mooie wandeling van 10 a 15 min naar het strand. De luxe staanplaats met eigen sanitair bevalt ons erg goed. Zwembad zou iderdaad wel wat groter mogen en eventueel een schuifbare overkapping zou het nog beter maken voor de regenachtige dagen. Eigenlijk maar 1 echt minpuntje, is als je rond etenstijd bij de snackbar wat wilt halen en het er een beetje druk is, het erg lang duurt omdat er per bestelling afgehandeld wordt.
Gereisd anders in januari 2017

Supper camping

Schuurman, 1-8-2017

Net terug van een leuke vakantie.

De camping heeft super schoon sanitair.

Met ruime douches en lekker warm water.

Verder licht het niet ver van het strand ongeveer 15 min lopen langs een mooi natuurgebied.

Ook licht het niet ver van Vrouwenpolder en Oostkapelle af.

Ongeveer 15 a 20 min fietsen.

Waar je een Emte en Plus markt hebt voor je dagelijkse boodschappen.

Verder en leuke en fijne vakantie gehad op en leuke en super schoone camping.

Wij komen hier dan ook graag eens terug

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping

Laura van Well, 16-7-2017

Een vriendelijk onthaal bij de receptie, een mooie camping met een goede ligging.Kampeerplekken voldoende. Het sanitair is erg netjes en schoon. Het zwembad is klein, maar de zee is niet al te ver lopen. Een ernstig minpunt is de WiFi. Deze is duur, en heeft slecht bereik. Ik kocht voor 1 uur WiFi en het duurde al meer dan 5 minuten voordat ik de site geladen kreeg. Tussendoor werd ik af en toe van de site afgegooid, dus als met al van dat uur maar 30 min productief geweest..! Erg jammer, betalen voor WiFi is niet meer van deze tijd,dat behoort tot de algemene voorzieningen van de camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Prettige camping met goede voorzieningen

Cees den Haan, 15-7-2017

Alles is ruim opgezet met goede sanitaire voorzieningen die goed worden schoon gehouden. Het zwembad, peuterzwembad en speeltuin zijn goed ingericht en goed onderhouden. De winkel zit in dezelfde ruimte als de balie waardoor deze dezelfde openingstijden heeft. Vers gebakken broodjes in de winkel deze kunnen ook besteld worden. Het restaurant heeft buiten een leuk aangelegd terras met speeltuin en organiseert wekelijks een buffet. Je kunt over het voetpad naar het mooie Oranjezonstrand( 10 minuten lopen) of een mooie duinwandeling maken in het natuurgebied(tegen betaling). Er is fietsenverhuur en er zijn mooie fietstochten te maken. Wij komen er al plusm 40 jaar dat doe je niet als het niet OK is.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping!

Anoniem, 1-6-2017

Ik vond alles wel goed. Alles goed geregeld en genoeg tedoen voor kinderen . Deze camping verdient van mij Zeker een 10!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

leuke moderne camping

WLannoye, 2-5-2017

Is een verzorgde camping, net sanitair, hoewel we een grote plaats hadden blijken deze niet echt zo groot te zijn. Wifi is duur maar elke dag per toestel een kwartier gratis. Vriendelijk onthaal !
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijke plek.

Ingrid, 31-8-2016

Dit is nu de tweede keer dat we hier verblijven. Vorige keer met onze 2 nu met onze 3 kinderen en 2 honden. We hebben beide keren heerlijk genoten. Veel gefietst en heerlijk genoten in het zwembad en strand. Enigste minpuntje was. Dat her zwembad erg koud was. Al speelde de oudste 2 gewoon door
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De ideale camping!

Liam van Pul, 19-8-2016

Dit is de ideale camping gewoon! Als er dan toch 1 puntje is dat iets minder is, is dat het zwembad. Het zwembad is een beetje primitief maar zeker ook nog heel leuk! We gaan elk jaar naar oranjezon en daar gaat geen verandering in komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Niet voor (grote) tenten geschikt

Rob, 27-6-2016

Graag wilden we met zonnige vooruitzichten een lang weekend aan Zeeuwse kust doorbrengen. Mede dankzij de postieve reacties kozen we voor camping Oranjezon in Vrouwenpolder. Het telefonische contact op dondermiddag verliep zeer vriendelijk. De attente mevrouw vroeg nog of we een grote plek wensten. Jazeker, onze Albatros en bijzettent hebben ruimte nodig! Lang verhaal in het kort: we zijn letterlijk met een kluitje in de bosjes gestuurd op een veel te kleine plek met close-up uitzicht op alleen caravans en stacaravans tussen geasfalterteerde straten met geparkeerde auto's. Wat een telleurstelling en frustratie.

Onze vreugde werd verder op de proef gesteld door urenlange maaisessies op zaterdagmorgen- en middag met een tweetakt grasmaaier door de lokale tuinier. Bij navraag bij de receptie ("hoe lang wordt er nog gemaaid?") was de vriendelijkheid verdwenen en werd grofweg duidelijk gemaakt dat de herrie moest kunnen, we moesten ons niet aanstellen.

De camping is zoals ook hier aangegeven tot en met in de puntjes georganiseerd. Een waar paradijs voor Duitse sprekende mede europeaan. Hier waren er dan ook een paar van te vinden. Leuke speeltuin voor kinderen. De locatie tov het nabij gelegen natuurgebied is geweldig.

We gaan dan ook vol goede moed op zoek naar een zo dicht mogelijk bij gelegen camping. Eentje waar we als vrije rustliefhebbende tentkampeerder welkom zijn...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oranjezon in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oranjezon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oranjezon scoort een 8.38 uit 10 op basis van 114 reviews.