Vakantiehuis Kloekuus ***

8,5

2 reviews over Vakantiehuis Kloekuus in het Nederlands

Helemaal TOP

Anne - Roos, 25-8-2008

Ik oktober 07 ben ik samen met mijn vriend een weekje in dit huis geweest! Het was echt helemaal Top. Officieel mag je pas rond 15.00uur in het huisje. Maar de eigenaar belde een dag voor onze aankomst op dat we er sochtens ook al in mochten! Eigenaar is heel aardig en behulpzaam. We waren zo stom om ons buiten te sluiten maar gelukkig was de eigenaar binnen 5 minuten bij ons om ons te helpen! Huisje superschoon en van alle luxe voorzien. Waren zelfs schoonmaakmiddelen, kruiden, koffie en thee aanwezig wat we konden gebruiken! Huisje ligt 10 minuten lopen vanaf het strand in een leuk rustig dorpje. de omgeving is ook super leuk en dichtbij allerlei leuke grote en kleine plaatsen!

Onze vakantie was echt geweldig!!

We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2008

Vakantiehuisje

Anne -Roos, 27-6-2008

In September 2007 ben ik samen met mijn vriend een weekje in het Kloekuus geweest. het huisje ziet er heel mooi en verzorgt uit! Alles was heel schoon en van luxe voorzien. Wasmachine, vaatwasmachine, oven en zelfs dubbele badkamer! De verhuurder is ook heel aardig en behulpzaam. Toen wij zo stom waren om onze sleutel binnen te laten liggen en de deur dicht te doen was meneer binnen 5 minuten bij ons om ons te helpen!

het huisje ligt 10 minuten lopen van het strand en dichtbij allerlei leuke plaatsjes.

het is echt een aanrader voor een onvergetelijke vakantie!!

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kloekuus in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kloekuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kloekuus scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.