Camping Hofstede Twistvliet ****

7,8

112 reviews over Camping Hofstede Twistvliet in het Nederlands

echt super

Manon, 9-10-2017

Eerder waren we al kampeergast en landhuisgasten. Wij hebben nu met de hele familie een weekend bij Twistvliet gelogeerd. In totaal hadden we de beschikking over 4 lodges, (tenthuizen eenvoudig maar doelmatig en warm,) twee landhuizen (super de luxe echt plaatjes) en drie cottages (mooi en sfeervol) en een koetshuis (simpel maar goed slapen in de bedstee boven de koetsen; voor de jongeren!) . 49 mensen van alle leeftijden, jongste 1 en oudste 80! We hebben het super gehad. Heel lekker ontbijt, alles er op en er aan, warme broodjes eitje muesli vers sap koffie thee en allerlei beleg, zalig stamppotbuffet met uitleg van de kok (met een zalige zuurkool die we nergens nog geproefd hebben), en we mochten een ruimte gebruiken toen het onverhoopt enorm regende. Niets was teveel. Bij Twistvliet zijn ze super flexibel. Als je van natuur houdt en zelf ook een beetje flexibel bent, vind je dit vast een heerlijke plek. Wij houden van Twistvliet! Bedankt alle medewerkers en Nico voor deze unieke kans om met de hele familie samen te zijn. Tot een volgende keer!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

voor ons nooit meer...

S., 10-9-2017

Bij aankomst een mooi landgoed te zien. Wij hadden voor ons verblijf gekozen voor een cottage. Bij aankomst schrokken wij van de verouderde staat van het huisje (wat meer op een opgeleukt tuinhuisje lijkt, wat geen probleem hoeft te zijn als dit netjes gebeurd). Plafonds gemaakt van diverse maten platen die op veel plekken niet goed vast zitten, bekabeling met tiewraps vast aan buizen/plafond, dubbel stopcontact waarvan 1 contactpunt afgeplakt met tape, rotte balken van het terras + overkapping. Dit was onze eerste indruk. Even later vonden wij hondenpoepzakjes van andere mensen naast ons terras, in het huisje lege dozen van vorige huurders, etc. Na goed nalopen was het huisje gewoon echt niet schoon, vlekken (inclusief matras van het bed) waardoor lekker slapen onmogelijk werd. Volgende ochtend een douche, cabine zeer verouderd/roest, doucheslag zat halverwege met ducktape aan elkaar geplakt + putje liep niet voldoende door waardoor je snel klaar moest zijn om de bak niet over te laten lopen. Wij hebben een aantal punten doorgegeven bij de receptie, natuurlijk kun je geen nieuw huisje toveren maar schoonmaken en nogmaals goed nalopen, spullen van vorige huurders opruimen kan wel. Aan het einde van de dag hadden wij enkel een nieuwe doucheslag gekregen en was ons putje ontstopt. Poepzakjes, lege dozen, etc. lagen er nog allemaal. Wij gaan niet meer terug! Cottages zijn echt te duur of moeten gerenoveerd worden. Op deze manier totaal niet reëel, zouden zo niet verhuurd mogen worden. Zeker met kinderen, onveilige situatie!
Gereisd met partner in september 2017

Genieten van goede leven in alle rust en comfort

Charlotte, 24-6-2017

Landgoed Twistvliet is een idyllische plek waar niets moet en bijna alles kan. Vlakbij zee en prachtig gelegen in de weilanden. Vlakbij het dorp Vrouwenpolder. De camping en huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Stijlvol ingerichte feestruimte en restaurant. Ook bij de organisatie van een feestelijk evenement voor grote groepen is er oog voor elk detail en spreekt uit alles de gastvrijheid van eigenaren en hun personeel. Of je nu een mooie trouwlocatie zoekt of een fijn kampeerplekje, Twistvliet heeft het allemaal.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk rustiek & ruim camperen !

Diederik, 5-6-2017

Mooi gelegen, sfeervol en ruime plekken. Kinderen vermaakten zich met paarden en pony's en ook de lieve honden waren in trek. Fietsen ruim beschikbaar. Sanitair in aantal en kwaliteit sterk verbeterd t.o.v. vorig jaar. Eigenaar behulpzaam. Wij komen zeker terug!!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer

Christophe, 21-3-2017

Goed: t zijn ruime plaatsen voor caravans en de ligging vd camping is goed.

Slecht: te weinig sanitair en slecht onderhouden, we kwamen vrijdagavond rond 17u toe en stonden met nog andere mensen te wachten voor een boomstronk die voor de ingang lag. We zaten met twee kinderen in de auto en moesten nog vanalles opstellen, zoals ook de andere wachtenden. De eigenaar zou over een uurtje de boomstam komen weghalen, als hij daar zin in had en zijn koffie op was. Ik had veel zin om terug te keren, maar het weekend was gepland, en we konden niet anders meer. Mijn zuster had een weekendchalet gehuurd voor 200€! Was zeer vuil en onopgeruimd, zijn geld niet waard. Tot laat in de avond zit de eigenaar met zijn quad op de camping rond en rijden wat de rust behoorlijk verstoord. Als we bij hem ook maar de kleinste opmerking of klacht hadden, zei ie gewoon, ik heb uw commentaar niet nodig.

Een arrogante campingbaas die het niet meer nodig heeft en toch aanbod genoeg krijgt, waardoor hij zich van niets iets aantrekt.

Mij zien ze daar niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk genieten in de prachtige natuur

Ton Kuiper, 29-8-2016

Twistvliet is een landgoed met lodges, huisjes en een prachtige camping. Wij komen hier al jaren en genieten van de grote plekken op de camping. Je kampeert er in een oase van rust op een prachtige plek in Zeeland. Eigenaar Nico heeft in de loop der jaren een prachtige plek gemaakt. Je kan er lekker wandelen en genieten van de paarden die er lopen. Zelfs in het hoogseizoen heerst hier nog rust. Verwacht geen wifi, zwembad of speeltoestellen voor kinderen, maar rust en ruimte. Bruiloften en partijen worden er gevierd in een schitterende heerlijke sfeer. Je waant je er echt in Frankrijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

uniek verblijf, unieke eigenaar

Zico, 26-8-2016

Twistvliet. Kamperen, lodges, vakantiehuisjes, trouwlocatie.... eigenlijk een multifunctioneel outdoorverblijf. wij zijn twee weken gaan kamperen met onze camper. Grote plek! Sanitair mag vaker schoongemaakt worden en een update krijgen grootte en afwerking, verder nu prima. De eigenaar is een echte zeeuw, hij regelt alles op zijn manier, afspraken reserveren, betalen..... het gaat uit de losse pols. Wij doen niet moeilijk, hij ook niet. Echte buitenvent die eigenlijk alles zelf wil doen (vind ie leuk), past prima bij de sfeer. Camping voor de rustzoeker, hondenbezitter, natuurkampeereder, layed back surfers. Uniek stukje natuur, ademt s'nachts de sfeer van een afgelegen ranch uit. Vrouwenpolder voorziet in prima restaurants, echt voor ieder wat wils.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch! Zeker een aanrader!

Laura, 20-8-2016

Landgoed Twistvliet is een prachtig landgoed, prachtig gelegen net buiten Vrouwenpolder, en heel dichtbij de duinen en het strand.

Op het landgoed is een prachtige camping, met mooie en ruime plekken. Met en zonder schaduw. Iedere avond is er op het midden van de camping een gezellig kampvuur.

De eigenaar en het personeel zijn allemaal super aardig!

Deze camping is dus zeker een aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooie plek maar de prijs niet waard!

Diedeik, 19-8-2016

Mooie kampeerplekken. Maar slechts één sanitairblok voor alle (50?) kampeerplekken (4 douches, 5 of 6 wc's). Dat is natuurlijk veel te weinig! Daarvan werkten ook maar 3 douches en je moet vooral zorgen dat je óók over je eigen wc papier beschikt 2d zonder gezeten). Voor kinderen is het een leuke camping ookal is er niets vasts geregeld Maar zowat elke dag is er wel iets (spontaan)) te doen. Voor 50 euro per nacht had ik iets veel beters verwacht! Voor de helft van de prijs kom ik nog een keer terug maar voor deze prijzen moet het sanitair volledig veel beter zijn!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel erg vriendelijk

Laura, 14-8-2016

Twistvliet is een goed gelegen camping met erg vriendelijk personeel. Leuk voor gezinnen met jonge en of oudere kinderen. Erg mooie huisjes met vastwasser en de douches en wc's zien er altijd schoon uit.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hofstede Twistvliet in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hofstede Twistvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hofstede Twistvliet scoort een 7.84 uit 10 op basis van 116 reviews.