Camping Hofstede Molenzicht

8,7

12 reviews over Camping Hofstede Molenzicht in het Nederlands

Top plek in Walcheren

Gerard, 7-5-2017

Positieve omschrijvingen kloppen helemaal. Ideale camping met jonge kinderen. Wij hadden een huisje gehuurd. Erg netjes, schoon en modern. Waar voor je geld. Camping prima gelegen als uitval basis in Walcheren.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Superfijne accommodatie en goede paardenstalling

Joke, 10-12-2016

Vriendelijk, hulpvaardig beheer, mooie accommodatie, luxe vakantiehuis, fijne paardenstalling met weidegang.
Gereisd met vrienden in juni 2016

leuk maar niet fantastisch

alexandra, 17-9-2016

Hofstede Molenzicht is een nette boerencamping met vriendelijke eigenaren. Het sanitair is schoon. Wel laatste keer. 32,50/tent/nacht erg duur. Voorzieningen zijn prima maar ik miste voor de kinderen echt een gezellige plek waar ze met elkaar konden zitten. Ze hebben wel een schuur met trampoline en wat oude houten tafels maar erg sfeerloos. Natuurlijk leef je veel buiten maar kinderen vinden het ook leuk om binnen wat geborgenheid te vinden. De veldjes vond ik ook niet erg sfeervol. Veel veldjes zijn langwerpig waardoor je naast elkaar staat. Dat voelt niet erg gezellig. Ik was zeker niet de enige die dit zo voelde. Het is een prima camping maar 32,50 per nacht? Nee. Mijn dochter van 14 wilde ook eerder naar huis. Volgend jaar weer lekker naar Stortemelk op Vlieland. Betalen we 21 euro per nacht direct aan het strand volop gezelligheid en extra voorzieningen. Voelt voor ons als nieuwe kleren van de keizer.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Geweldige camping

M.A.Romijn, 27-8-2016

Deze camping is pas 4 jaar oud en alles is nieuw en perfect. Prima sanitair. Vriendelijke beheerder en grote plaatsen. Vlakbij de dorpskern en het strand.

Kortom een echte aanrader voor gezinnen met kleinere kinderen en senioren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping voor jong en oud.

A. Heikamp, 18-8-2016

Een mooie schone camping met grote plaatsen en eigen electrisch en water. We waren hier voor het tweede jaar met nog drie stellen. Na jaren op een grote drukke camping te hebben gestaan vinden we camping hofstede helemaal prima, al was ons veld dit jaar wel erg rustig (voor ons iets te rustig ) maar dit kun je van te voren niet weten.

Strand lekker dichtbij het dorpje op loopafstand. Er is 1 ding wat ik wel mis, en dat is een afgesloten wasruimte met wastafel. Verder aardige eigenaren en voor de kinderen van alles te doen in en om de boerenschuren.

Gereisd met partner in juli 2016

Nette camping met veel kinderfaciliteiten

N. de Bruin, 6-8-2016

De camping heeft een mooie ligging ten opzicht van Vrouwenpolder, ligt op fietsafstand (ook met een kind van 5 op eigen fiets) van zee, en er is in de omgeving veel te beleven!

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk. Het sanitair is mooi schoon- er waren 2 douches voor een volwassene en kind samen en er is één babybadruimte. De familiedouches waren ook mooi. Er was altijd warm water, ook voor de afwas.

Voor de kinderen is er voldoende te beleven, op 'boerencamping-niveau'. Geen zwembad, animatieteam of winkeltje, wél een grote trampoline, glijbaan, paarden, konijnen en geiten om te aaien. En kinderen van alle leeftijden (én hun vaders ;-)) crossen over de camping op de vele skelters. Wij stonden op het 'speelveld' en dat was erg fijn met kleine kinderen. En ook erg gezellig. De overige veldjes vonden we wat stil en minder mooi. We misten wel bomen qua sfeer. De beplanting is met veel aandacht aangelegd, maar het oogt wat 'vlak'. En we hadden wel broodjes willen kunnen bestellen oid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische plek voor jong en oud!

Kirsten van Rijn, 19-4-2016

Een heerlijke camping waar we al 3 jaar op rij in het voorseizoen naar toe gaan. De kinderen vermaken zich de hele dag met de talloze skelters, trampoline, dieren en de grote schuur waar de kinderen vrij in mogen spelen. Hierdoor heb je als ouders zijnde ook echt het vakantie gevoel.

Zeer schoon sanitair met familiedouche en ruime badkamer inclusief babybad.

Als de kinderen aan vakantie denken zeggen ze direct dat de "camping met de skelters" de leukste vakantie is!

Ook dit jaar gaan we weer genieten van de rust, prachtige stranden, lieve mensen en leuke omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

perfecte locatie

Adrie, 18-11-2015

Als je alle mooie fietsroutes wilt fietsen, moet je minimaal 2 weken er voor uittrekken. Je kunt fietsen rondom het Veerse Meer, langs de kust naar Domburg, Zoutelande, Vlissingen etc. .Deze omgeving heeft veel geïnvesteerd in knooppuntroutes. Het strand van Vrouwenpolder is een van de breedste die ik ken. Niet voor niets komen hier al vele jaren kampeerders uit Duitsland en België. Goede prijs/kwaliteit verhouding op deze camping Hofstede Molenzicht.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooie camping met mooi en schoon sanitair

Fam. van Dijke, 26-7-2015

Hele mooie, kindvriendelijke camping met mooi en schoon sanitair.

De plekken zijn enorm ruim en elke plek heeft eigen water en afvoer.

Voor de kinderen zijn er allerlei soorten en maten skelters, er zijn mooie speeltuinen en er is zelfs in de schuur een mooie speelplek voor kinderen gemaakt.

Het sanitair is heel mooi en modern, op het dak liggen zonnepanelen en het is super schoon. Er is zelfs een mogelijkheid om privé sanitair te huren.

Met de fiets ben je zo op het strand, steden als Middelburg, Vlissingen en Goes zijn dichtbij, Neeltje Jans is goed te doen met de fiets.

Wij hebben erg genoten.

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige camping!! Een aanrader!

Inez, 8-8-2014

Super mooie camping. Erg ruime plekken, mooi groen gras, aangename sfeer. Elke plek heeft zelf water en stroom. Sanitairgebouw nieuw en schoon. Groot klimhuisje met glijbanen, schommels in grote zandbak op 1 veld, ideaal voor de kinderen! Allerlei rijdend materiaal voor de kinderen te gebruiken, zoals skelters en fietsen. Konijntjes en geiten in de wei. Konijnen ook binnen in de schuur om te aaien! Gratis wifi, redelijk goed werkzaam. Afwasplek aan de achterzijde van het sanitairgebouw, met overkapping, wel heet in de zon in de ochtend en middag. Douche-temperatuur zelf te regelen door thermostaatkraan. Een paar keer per dag wordt het schoongemaakt. Wc-papier aanwezig. Water bij wastafels bij de heren niet koud.

Omgeving super goed te bekijken met de fiets. Bij droog weer geen auto nodig! Dorp voorzien van allerlei restaurantjes, toeristenwinkeltjes, grote supermarkt.. Strand op 10 minuten fietsen. Handig de zomerbus van Vlissingen naar Middelburg, niet duur. Veel te doen op Walcheren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hofstede Molenzicht in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hofstede Molenzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hofstede Molenzicht scoort een 8.66 uit 10 op basis van 12 reviews.