Hotel Hof Christina ***

9,4

16 reviews over Hotel Hof Christina in het Nederlands

Heerlijke ervaring

Herma, 3-7-2017

Fantastisch hotel, goed verzorgd, grappig met de zolderkamers en klompje voor de deur als je aanwezig bent. Fijne bedden, goede kussens, zeer ruime badkamer alles was pico bello verzorgd.

Ontbijt was zeer goed, en ook weer met heel veel verrassende zaken. Een hotel waar iemand met hart voor de zaak de scepter zwaait.

Wij hebben genoten.

Tip: Veere en Middelburg heel erg de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2017

in een woord: geweldig!

Simone Roord, 15-8-2016

Vanaf de eerste minuut tot de laatste minuut genoten van ons verblijf. We werden gastvrij ontvangen. Wij verbleven in de zoldersuite. Een zeer ruime kamer met leuk zitje, televisie, ruime badkamer en bedden waarop we 2 nachten heerlijk geslapen hebben. Op de kamer zijn koffie en thee faciliteiten. Het ontbijt was zeeeeeer gevarieerd en smakelijk. Beneden is er een leestafel met diverse tijdschriften, spelletjes en er is een "honest bar" waar je een drankje kunt nemen met achterlating van je kamernummer. Wifi is op alle plekken prima. Voor een gering bedrag per dag zijn er fietsen te huur. Het hotel is heerlijk rustig gelegen net buiten Vrouwenpolder. Het centrum is goed te voet bereikbaar. Een goede uitvalsbasis voor een Zeeuwse vakantie!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk verblijf, mooie kamers, stijlvol hotel

Laes Leefdaal, 26-7-2016

We zijn er slechts 1 nacht verbleven én dat was véél te kort.

Hadden er gerust nog een paar daagjes willen rondhangen.

Over het hotel. Zie hierboven + zeer vriendelijk onthaal. Heerlijk ontbijt.

Voordeel was dat de zon scheen en dan ziet alles er ook weer beter uit.

Aan te raden omgeving. Wel je fiets of wandelbenen meebrengen!

Kleine opmerking aan het hotel : stoelen op het terras kunnen even afgekuist worden voor er gasten aankomen. Verder alles prima. Tot in de puntjes.

Gereisd met partner in juli 2016

S.Haan, 26-6-2016

Kleinschalig,erg goed, lekker ontbijt,persoonlijke benadering,heerlijke bedden.

Hier kan je niet dineren, maar het dorp met vele restaurantjes is dichtbij. Of op de dam kan je heerlijk eten.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke dagen in veel comfort!

Vermeer, 26-1-2016

Zeer hoge kwaliteit en luxe afwerking. Goede bedden.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig!

Sandra Langebeeke, 15-11-2015

Prachtige kamer, super ontbijt en erg hartelijke gastvrouw.
Gereisd met partner in november 2015

Geweldig!

E. van Zuilekom, 23-10-2015

Heel netjes, modern, schoon en super vriendelijke mensen. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd!
Gereisd met partner in september 2015

Fantastische bestemming.

Ton van Esch, 28-9-2015

Hotel Hof Christina is een fantastische uitvalbasis om Zeeland te ontdekken. De eerste indruk wanneer je aankomt is WAUW.

Met een perfecte service van de gastvrouw wordt het plaatje compleet. Super ontbijt met alles erop en eraan. Kunt er niet dineren maar in de omgeving zijn heel veel goede restaurants.

De kamers zijn ruim en superschoon! Als het kon gaf ik een 10+.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk weekend gehad!

Joyce, 31-3-2014

Hof Christina is een zeer aangenaam verblijf als je het eiland Walcheren met een bezoekje wil vereren.

Het begon al bij het ontvangst, een vriendelijke vrouw die ons, onze kamer wees; een prachtig en vooral grote kamer, met een mooi groot bed, een zitje, zowel binnen als buiten en een ruime, moderne badkamer.

De klompjes, zo werd ons vertelt, staan op de gang als je 'thuis bent' bent en als je niet thuis bent, staan de klompjes op de kamer.

De douche is lekker warm en heeft een harde straal, de bedden liggen heerlijk en het zitje buiten is fijn gesitueerd.

Het ontbijt is een ware lust voor het oog en voor de tong. Aan niets ontbreekt het: warme broodjes en croissants, zelf eieren koken, zelfgemaakte jams en yoghurt met allerlei lekkers. '

De inrichting van het hotel is stoer, maar stijlvol.

Mocht u van plan zijn Walcheren aan te doen, ga dan zeker hier slapen!

Gereisd met partner in maart 2014

Leuk verblijf

Fabrice , 21-5-2013

Wij hadden drie aangename dagen in hoevehotel Hof Christina. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw, ruime nette kamers met smaakvolle inrichting, boxsprings met uitstekende matrassen, badkamer met inloopdouche... 's Morgens staat een heerlijk ontbijtbuffet geserveerd. Wij hadden een polderkamer met een terrasje erbij, wat wel leuk is. De gastvrouw geeft je info waar nodig. Ook mogelijkheid tot nuttigen van een drankje in het hotel aan zeer democratische prijzen. 's Avonds kan je er niet eten, maar mogelijkheden genoeg in de dichte omgeving !!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hof Christina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hof Christina in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hof Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hof Christina scoort een 9.44 uit 10 op basis van 17 reviews.