Hotel Duinoord **

8,7

35 reviews over Hotel Duinoord in het Nederlands

Zeer goed

j-pierre, 26-9-2017

Hotel met propere en mooie kamer ( wij hadden een comfortkamer) Ontbijt met alles erop en eraan. Hotel ligt vlakbij het strand en je kan de kamer van buitenaf bereiken wat wel handig is.
        Gereisd met partner in september 2017

is zeer goed bevallen, voor herhaling vatbaar.

Fam. Neutgens DJ, 12-9-2017

Hotel Duinoord Breezand 65 is prima bevallen Licht zeer goed bij het strand en goed bereikbaar, heb geen minpunten.

Heerlijk verblijf

Steven Vandekerckhove, 8-9-2017

We verbleven in dit hotel op basis van het uitwaaiarrangement (3d/2n halfpension).

Het hotel ligt direct aan het strand en een kilometer van het dorpje. Perfecte uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers.

Vriendelijke ontvangst bij het inchecken.

We zaten in een budgetkamer, relatief klein, maar zeker voldoende als verblijf. Goede bedden, badkamer met douche oké. Gezamenlijk terras.

Ontbijtbuffet is compleet af ! Ruime keuze.

Diners waren heerlijk. Je hebt de keuze tussen een 6-tal voor- en hoofdgerechten en een verrassing van de chef als dessert. Heel mooie en verzorgde presentatie en heerlijk van smaak. Complimenten voor de chef.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, heel aangenaam.

Kortom, we hadden hier een perfect verblijf voor een hele leuke prijs

Duinoord super gezellig

Danny kloese, 1-8-2017

Op duinoord Ameland super gezellig goed personeel goed eten niks te klagen
              Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Simpel

Frank, 22-7-2015

Voelde me terug op internaat.

Chambret was toen even ruim als kamer in dit hotel.

Simpel en basic, om telefoon op te laden dient u stopcontact van tv te gebruiken.

Douche met plastieken gordijn, sorry maar niet meer van deze tijd.

Kamer was benepen, voor verluchten kon je de deur openzetten of raam ernaast zodat iedereen kan binnenzien.

Ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Avondeten eten simpel en elke dag frietjes met frietsaus.

Dranken vonden we vrij duur, 2,70 voor een pils(je), 38€ voor een fles Cava,...

Wij vonden het afgeleefd en dringend aan vernieuwing toe.

Gereisd met vrienden in juli 2015
              Huibert Wattel (eigenaar), Eigenaar, 23-6-2017
              Bedankt voor Uw review.Jammer dat de kamer niet aan al Uw wensen voldeed,wij hopen toch dat U een aangenaam verblijf gehad heeft.

Jocque Dirk en Magda, 11-6-2015

We waren aangenaam verrast van de gunstige ligging.Propere kamers en heel vriendelijk personeel.Het ontbijt was heel lekker en ook het avondeten.Voor herhaling vatbaar.

Groetjes uit Eeklo,Dirk en Magda Jocque

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig hotel

J.A.Vos, 2-5-2015

Ligging in duinen, Uitstekende service en supervriendelijke bediening. Lekker eten en slapen enz.
                  Gereisd met partner in april 2015

Fantastasisch hotel!

De Lannoit, 23-4-2015

Heerlijk hotel met basic kamers,geen grote luxe maar met alles erop en eraan,prima badkamer,TV met ook een Belgische zender (één). Het hotel heeft een unieke ligging pal aan strand en duinen. Vermits we voor een uitwaaiarrangement kozen hadden we een uitstekend ontbijtbuffet met alles erop en eraan (ook een eitje) en het driegangenmenu 's avonds was werkelijk picobello ! Per kamer is een genummerde parkeerplaats voorzien en voor wie met fietsen komt is er een afgesloten fietsenstalling. Voor herhaling vatbaar!
                  Gereisd met partner in april 2015

Voor herhaling vatbaar

ajf Walker, 31-7-2014

Voor de 2e keer hebben wij gekozen voor hotel Duinoord-Vrouwenpolder.

2013-2014.De reden daarvoor was de ligging bij zee-meer en omgeving.

Het hotel is netjes en heeft een perfect ontbijt,zeer goede keuken,mooi terras en een goede parkeergelegenheid. Niet te vergeten,het vaste personeel(team work)zonder wachttijden met uitstekende bediening en service. vgr. Ab en Jolanda Tern.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk voor een paar dagen

Jan Harn Padmos, 15-3-2014

Mooie ligging. Goede uitvalsbasis om Walcheren per fiets te verkennen. Prima kamer, Heerlijk gegeten in het restaurant Eenvoudig maar prima ontbijt.
                  Gereisd met partner in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Duinoord bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinoord in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duinoord scoort een 8.7 uit 10 op basis van 39 reviews.