Hotel De Boekanier **

De Boekanier
8,7

9 reviews over Hotel De Boekanier in het Nederlands

Helena Pannis, 25-2-2017

Een warm onthaal,lekker ontbijt en s'avonds ook blijven eten .een toffe kroeg .Vriendlijk personeel
Gereisd met partner in december 2015

Zeker opnieuw!

B., 6-11-2016

Toffe locatie, zeer vriendelijk personeel. Kamer dik in orde en proper. Badkamer wel een beetje gedateerd... Toch al bij al een tof verblijf voor enkele dagen!
Gereisd met vrienden in november 2016

Leuk en net hotelletje

Arie, 7-6-2015

De Boekanier is een geweldig leuk en net hotel. Vriendelijk personeel en goed eten. De ligging midden in Vrouwenpolder is idiaal om de buurt te verkennen of om lekker naar het brede strand te gaan. Kortom een top Hotel voor een betaalbare prijs.
Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek.

Schoonheere - De Saedeleer, 24-2-2013

Zeer goed hotel. Vriendelijk onthaal en personeel. Uitmuntend eten. Zeker proberen waard. Aanrader.
Gereisd met vrienden in februari 2013

heel goed

brig, 4-3-2012

wij hebben via groupon kennis gemaakt met 'de boekanier'. Wij zullen in de toekomst zeker terug gaan, zeer lekker eten en een fijn ontbijt.
Gereisd met partner in maart 2012

Zeer goed eten

celleke, 21-7-2011

De 14 fietsers werden goed ontvangen na 200km,kamers zijn van verschillende soorten van klein naar groot en modern.Eten is van zeer goede kwaliteit en voldoende keus, opgediend door vriendelijk en jong personeel.Ook de bazin verdiend een vermelding voor haar goede behulpzaamheid en vriendelijkheid .De lunchpaketten waren van prima kwaliteit en ruim voldoende.Het was een fijne ervaring.
Gereisd met vrienden in juli 2011

heel gezellig

fam Arts en Cornelissen, 21-6-2010

een heel leuk hotel met een fijne sfeer.echt een familie hotel. heel gastvrij personeel.wij vonden het

toppie

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Super vakantie! Op super Locatie

Rens en Antoinette uit Heerlen, 5-7-2008

Wij hebben hier met ons gezin(2 kindjes van 6 en 4) regelmatig een week mogen verblijven en kunnen dit iedereen ten zeerste aanraden.

Allereerst de centrale ligging die helemaal top is.

In het dorp en de directe omgeving (straal van 10km) is echt òntzettend veel voor kinderen te beleven (en hun ouders)

Het hotel zelf is ook helemaal top en niet alleen door de ligging, super vriendelijke leuke meiden, die duidelijk met veel plezier hun werk doen, maken er een feestje van voor iedereen.

Het eten is uitstekend, hier kun je 7 dagen wat anders eten en altijd van goede kwaliteit. Ook de prijs/kwaliteitverhoudingen kloppen gewoon!

Voor de kinderen ook echt leuk, lekker eten pasta's pannenkoeken en kindermenu's met friet, wij hebben ze niet gehoord...

Trampoline, kinderspeelplaatsje en alles weg van de straat, heerlijk.

's avond kids op bed, babyfoon erbij en nog even lekker op het terras of aan de bar. Volgend jaar zeker weer.

Gereisd familie in mei 2008

Maarten Quist, 14-4-2007

Als rasechte watersportliefhebber kun je hier je hart ophalen, zoals ze bij de boekanier zelf zelggen, je waant je in een maritiem museum. Veel scheepsantiek en modellen creëren een gezellige sfeer. Mede dankzij het mooie weer hebben we ons prima kunnen vermaken op het terras. De omgeving van vrouwenpolder is ook zeker een aanrader om per fiets te verkennen.

De keuken heeft ons in het bijzonder weten te bekoren, de malste tournedos die we ooit geproefd hebben. Alle vis lijkt wel direct uit de zee te komen zo vers was ze.

De bediening bestaat uit leuke jonge meiden die erg vriendelijk waren.

Nette , schone hotelkamers voor een nette prijs. Kortom een echte aanrader!! Enig puntje van kritiek betreft de wijnservice, kwalitatief goede wijnen worden hier geserveerd, maar men moet zelf naschenken aan tafel. De prijs rechtvaardigd dit echter wel denk ik, wij dronken een prachtige sancerre.

Gereisd met vrienden in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Boekanier bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Boekanier in Vrouwenpolder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Boekanier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Boekanier scoort een 8.69 uit 10 op basis van 10 reviews.