Hotel Truida ***

Truida

21 reviews over Hotel Truida in het Nederlands

gaan zeker terug

C.H.B.B, 28-8-2017

Kamer met zeezicht Top ook als het geen mooi weer is en met de trein en bus goed bereikbaar.
Gereisd met partner in juni 2017

Fijne locatie

miranda, 10-8-2015

Helaas een kamer net boven de keuken gekregen wat heel erg warm en benauwd was!

De kamer gedateerd maar groot genoeg maar de douche klein en benauwend.

Geen fohn aanwezig en verder geen luxe.

Ontbijt eenvoudig maar goed,Warm en vriendelijke eigenaar en eigenaresse.

Prima locatie voor een weekend.

Gereisd met partner in augustus 2015

een fijn hotel

marry, 9-9-2013

hier komen we terug!!!!

wat een geweldige service,nette kamer,schone badkamer en natuurlijk de ligging.Wij waren te vroeg maar mochten al in onze kamer

jammer dat restaurant en hotel niet bij elkaar horen

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooie ligging, vriendelijk personeel

Liesbeth_en_Julia, 13-8-2013

Het hotel ligt centraal aan de boulevard op enkele minuten loopafstand van het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Wij hebben er heerlijk gegeten voor een goede prijs. Wij hadden zonder ontbijt gereserveerd; voor € 9,50 p.p. kun je in de stad ook iets lekkers nemen. Onze kamer was schoon maar wel enigszins gedateerd. Wij hadden gereserveerd voor twee aparte bedden maar dat zijn dus twee bedstellen die je een paar centimeter uit elkaar kunt schuiven. Dus niet echt twee aparte bedden. Badkamer is erg gedateerd. Oude vloer- en wandtegels, een douchegordijn waardoor de badkamer met het douchen onder water komt te staan en aparte kranen voor koud en warm water wat niet meer echt van deze tijd is. Als je 's avonds nog een drankje of zo wilt pakken moet je wel naar elders, rond half elf sluit het er. Je kunt wel de hele dag, dus ook 's nachts via de achteringang binnen. Leuk hotel maar je betaalt m.i. vooral voor de mooie ligging.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

prima

Rob, 25-7-2013

Goede optie, centraal, direct aan de zee. Minpunt geen airco of zonwering of warmtewerend glas. Waardoor de kamer warm wordt.
Gereisd familie in juli 2013

Geweldig! Wat een fijn hotel om te verblijven!!!!

ineke oosthoek, 20-6-2013

We zijn meer dan tevreden over hotel Truida! Het ligt aan de Boulevard, en op loopafstand van de stad. Vriendelijk en heel behulpzaam personeel, met aandacht voor iedere gast. Een uitgebreid ontbijtbuffet, ruime keuze op de menukaart voor het diner. Gezellig, zwevend, terras, kortom: een aanrader.
Gereisd anders in juni 2013

Prima!

Donders, 21-8-2012

Prima, eenvoudig hotel met erg vriendelijk personeel en een super lokatie. Ontbijt is uitgebreid en erg goed. Kamer is prima, het slaapgedeelte is erg ruim maar de badkamer is klein en gedateerd. Helaas geen airco waardoor het warm was in de kamer. Wij waren er met een baby van 6 weken wat goed is gegaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fijn een paar daagjes ontspannen

Dhr. en Mevr. Rouw, 29-7-2012

Eenvoudige accommodatie in een goede omgeving en een formidabel uitzicht. Het ligt aan de boulevard ,het personeel en eigenaars zijn zéér

vriendelijk en behulpzaam.Prijs/kwaliteit is redelijk.De kamer was schoon en het sanitair voldoende.

Gereisd met partner in januari 2012

nee voor ons niet meer

Cindy, 11-6-2012

de man was wel aardig dat wel, maar s`morgen het personeel was de aardigheid ver te zoeken..

ik was toen hoogzwanger en met een dikke buik werd ik in een hoekje gedropt, na gevraagd te hebben om ergens anders te kunnen plaatsnemen,kon dit niet (plaats genoeg) dus moest ik met mijn dikke buik langs de stoelen schravelen en andere mensen lastig vallen.

verder was de kamer aan de achterkant erg gehorig vanwege de lift..

Gereisd met partner in januari 2008

Nooit meer dit hotel!

eric & Ilona, 8-7-2010

Hotel Truida is gelegen boven een restaurant, waardoor het tot 23:00 uur de mogelijkheid bestaat om te er wat te bestellen. Echter zijn gewend van drie sterren hotels dat we ook na 23:00 uur wat kunnen bestellen en dat er een permanent een receptie aanwezig is. Hierdoor waren we genoodzaakt om bij een hotel verderop te gaan zitten. Doordat het restaurant gesloten was en geen permanent receptie aanwezig is, moesten om lopen om via een achterdeur ons hotel binnen te komen niet echt aangenaam. De kamers zijn gedateerd en onlogisch! De tv hangt naast het bed, waardoor relext tv kijken voor het slapen niet prettig is. De kraan van douche bevind zich onder de straal water -gewend om de hete open te draaien- dus heet water over je handen heen om het op temperatuur te krijgen. De bedden liggen hard en er is een zachte (lees: dikke) kussen en een dunne kussen, waardoor je de slaap niet krijgt! Bij vertrek hebben we moeten wachten tot de recectie weer bemand was. Prijs/kwaliteit onvoldoende!
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Truida in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Truida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Truida scoort een 7.95 uit 10 op basis van 22 reviews.