Hotel De Ruyter ***

7,2

23 reviews over Hotel De Ruyter in het Nederlands

Dot nooit meer

Anne kins, 10-8-2017

Het hotel is goed gelegen, goeie bedden , goed ontbijt maar de ontvangst was minder aangenaam, zeer onvriendelijk ontvangen, wel duur voor dit kleine hotel !!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Iets te duur voor wat het is

Simon Ruisch, 18-9-2016

Hotel de Ruyter is een klein hotel met een perfecte locatie: naast het strand, naast de bioscoop, naast het centrum, een supermarkt en meerdere restaurants. De service is top! Eveneens als het uitgebreide ontbijt. Maar wat mij betreft is €108,- toch wel echt iets te veel gevraagd voor een (toch wel) kleine gedateerde kamer. Het zijn maar kleine dingetjes zoals bijvoorbeeld deurknoppen, houten stoelen in de kamers, LT-buis verlichting en verboden-te-roken stickers midden in de kamer. Ik hoop dat jullie wat met de tips kunnen!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Klein familiehotel, super schoon.

ellen, 17-9-2016

Eenvoudige kamers, super schoon. Uitgebreid handdoeken en badprorducten.

Ontbijten kan op dakterras. Terras is van 8:30-22:00 open. Gehele dag (prima) koffie en thee beschikbaar. Servicebel voor als je nog wat wilt drinken, eigenaar komt dan voor fris, wijn etc.

Kamers liggen aan de straat, wat wel rumoerig is.

Bellamyplein en boulevard op loopafstand.

Je krijgt vanaf 14 uur een parkeervergunning €5,- p.d.

Gereisd met partner in september 2016

nooit meer

miranda, 23-8-2016

De eigenaar loopt tijdens het ontbijt steeds om je heen te draaien als je smorgens een sigaret wil roken moet je voor op de stoep gaan staan omdat de tuin afgesloten blijft tot 9:00 niet echt prettig.Toen wij te vroeg aankwamen reageerde hij erg nors pakte onze koffers aan en vertelde meteen dat we over 3kwartier terecht konden dat begrijpen we dan nog wel maar had wel wat vriendelijker gemogen.Het hotel was schoon maar voor de rest niet voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer schoon en Gastvrij en prima ontbijt

W.v.d.Klundert., 27-6-2016

Geen lift ,wel goed geregeld een dagkaart parkeren voor Euro 5.00

Normaal 2 euro per uur

Gereisd met partner in juni 2016

Superschoon

Antoine, 1-5-2016

Zelden zo'n schone kamer gezien. Dit is een klein hotel in het centrum van Vlissingen. We kwamen hier min of meer per ongeluk terecht, nadat hotel Zilt onze reservering annuleerde wegens overboeking. Wat ben ik blij dat we bij hotel De Ruyter terechtkwamen. Vriendelijk en zeer servicegericht personeel. Geen fancy bedoeling, maar wel erg netjes en superschoon. Top!
Gereisd met partner in april 2016

Absolute aanrader!

Plaatje Zelf, 12-9-2015

Zakelijk een nacht verbleven. Kamer niet groot, maar voldoende en schoon. Kleine badkamer.

Perfect ontbijt, omdat ik vroeg wegmoest opperde de eigenaar uit zichzelf dat ik dan het ontbijt al om 08.00 uur ipv 08.30 uur mocht gebruiken.

Gereisd zakelijk in september 2015

Echte aanrader

Frans van der Zee, 2-3-2015

Hotel "de Ruyter" is een echte aanrader als je een kleinschalig hotel met persoonlijke service door de eigenaar zoekt.

De kamers zijn niet erg groot, maar zoals wat je van een drie sterren hotel kan verwachten. Wel zijn de kamers voorzien van flat screen TV's en keurig schoon en voorzien van een attent mandje voor de persoonlijke verzorging.

Het ontbijt is uitstekend verzorgd met zelfs verse jus en Zeeuwse specialiteiten, zoals kloosterbrood en bolussen.

De eigenaar probeert je het op alle manieren naar je zin te maken met bv tips over bezienswaardigheden of activiteiten in de omgeving. Wij mochten onze motor bovendien in de afgesloten garage zetten.

De ligging is perfect: strand en uitgaansgebied zijn om de hoek, maar het Hotel is rustig om de hoek gelegen en we hebben prima geslapen..

Gereisd met vrienden in februari 2015

Nooit weer

Liesbeth, 30-9-2014

Gedateerd hotel prijs kwaliteit staan niet tot verhouding.

Slecht ontbijt en personeel doet uit de hoogte.

Kamer was klein en niet goed schoon.

Gereisd met partner in januari 2014

Aanrader!

De Jong, 7-5-2014

Het personeel was erg vriendelijk, onze bagage werd door het personeel naar de kamer op de eerste verdieping gebracht. We kregen een korte rondleiding in het hotel en toelichting hoe alles werkte.

De kamer was prima qua grootte en had nog een heerlijk balkonnetje waar we konden genieten van de zon.

Je kan tot 10 uur 's avonds onbeperkt thee, koffie, warme chocomel pakken uit een automaat.

's Ochtends tijdens het ontbijt werd er verse sinaasappelsap voor je gemaakt en dit werd op je tafel voor je klaargezet en later kwamen ze vragen of je nog meer wilde en dit werd weer naar je tafel gebracht. Het ontbijt was prima voor de prijs, ze hadden lekkere broodjes, bolussen, crackers enz. Ook qua beleg was het prima en evt. nog yoghurt of een danoontje.

De ligging is perfect tussen de bioscoop en Bellamypark. De bioscoop, de boulevard en het centrum ligt een straat verder (om de hoek).

Ik ben zeer tevreden!

Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Ruyter bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Ruyter in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Ruyter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Ruyter scoort een 7.24 uit 10 op basis van 23 reviews.