9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement De Gulden Stroom***** bij :

125 reviews over Appartement De Gulden Stroom in het Nederlands

Een aanrader ,het was fantastich.

Jan en Mieke Nuijten, 10-7-2017

Alles is goed,geen enkel negatief element ondervonden
Gereisd met partner in juli 2017

Heel bijzonder!

Familie Mensink, 24-6-2017

Ook al heb je de foto's gezien van het uitzicht en het appartement, dan nog word je verrast. Het is in het echt nog mooier.
Gereisd met partner in juni 2017

Genieten , zowel binnen als buiten !!

C.Sponselee, 18-6-2017

Fijn appartement in een heerlijke omgeving !
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch appartement-schoon-uitstekende service

adrie, 8-6-2017

hele nette ruime appartementen-uitstekend ontvangst- prachtig uitzicht-10x beter dan een huisje achter de duinen. recht aan het strand-ideaal voor kinderen en ook

van alles te doen op de boulevard.

Gereisd familie in juni 2017

Een prachtig uitzicht

Seline, 5-5-2017

Wij troffen een wat sober ingericht appartement aan, keurig schoon en met een fenomenaal uitzicht over het water waar enorme zeeschepen langsvoeren. Ik begrijp de recensie over 3 en 5 sterren, maar ik kan de Gulden Stroom toch aan een ieder aanraden. Wij hebben heerlijk geslapen op de zachte matrassen. Het appartement was goed toegankelijk voor ons zoontje(rolstoel), zonder dat er specifieke aanpassingen voor waren. Wij hadden een parkeerplek in de parkeergarage onder het complex. We hebben ons gered, maar de ruimte voor de parkeerplekken hield niet over en het vereiste soms echt stuurmanskunst om in te kunnen parkeren(en dan nog uit te kunnen stappen). Veel horeca in Vlissingen hebben traptreden, voor ons niet handig. Wij konden goed terecht bij Grieks restaurant Poseidon en Sake Sushi. Voor kinderen is het Muzeeum en de bijbehorende Kazematten een aanrader(beiden goed toegankelijk). We vonden Middelburg als stadje schitterend en hebben haaientanden gezocht in Vlissingen-Oost, kortom een prachtige week gehad!!
Gereisd familie in mei 2017

Ieder jaar opnieuw een feestje

MarianB, 25-4-2017

Heerlijke, goed onderhouden appartementen met een super uitzicht. Het verveelt nooit dus ieder jaar weer opnieuw een weekje. Hopen dat het eindelijk eens een week regent, want dan kunnen we lezen. Maar 'helaas': altijd prachtig weer dus dat betekent wandelen, wandelen, wandelen. Mooie strandtenten onderweg waar het prima eten en drinken is (De Zeebries, bijvoorbeeld met de lekkerste garnalenkroketjes ooit). Dan weer gauw terug naar De Gulden Stroom om uren naar het water (al dan niet met enorm grote boten) te staren. Een nadeel: het is weer voorbij voor 2017. Absolute aanrader voor wie van strand, wandelen, fietsen en een prachtig uitzicht houdt.
Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke dagen in De Gulden Stroom.

Albert, 1-3-2017

Zoals altijd was het weer goed. Op het weer hebben wij geen invloed maar in zo'n goede atmosfeer is dat ook niet het belangrijkste.
Gereisd met partner in februari 2017

Een prachtig appartement op een supermooi plekje

A. van der Steege, 14-2-2017

Gulden Stroom is zeker de moeite waard!
Gereisd met partner in februari 2017

Zoals gewoonlijk uitstekend.

Albert, 7-1-2017

Het enigste negatieve was dat het uitzicht bedorven werd door zeer dikke mist maar hiervoor kunnen wij De Gulden Stroom geen verwijt maken.
Gereisd met partner in december 2016

Bijzonder uitzicht

Elvira van Putten, 11-11-2016

Het zicht op zee is voor iemand uit het binnenland prachtig. Appartement is keurig onderhouden maar waar de vijf-sterren gebaseerd zijn is mij een raadsel. Alles is keurig maar van alle gemakken voorzien is overdreven. Keukeninventaris minimaal en ook nog eens goedkope kwaliteit. Een vaatwasser en een wasmachine is in 2016 geen luxe volgens mij maar een basisuitrusting. TV en audiosetje doen wat ze moeten doen, maar de luxe druipt daar ook niet vanaf. Als je 5* pretendeert zou een TV in de slaapkamer ook wel mogen.

Enorm vriendelijke dames in de receptie, maar De Gulden Stroom slaat wel door in regeltjes wat NIET mag.

Vlissingen als winkelstad verschrikkelijk. Misschien zomers wat meer sfeer op boulevard.

Keurige accomodaties, in mijn ogen prima 3 sterren appartementen, of maak het echt luxe voor 5*, of ga zo door als nu en dan is het een top 3/4 sterren accomodatie!

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Gulden Stroom in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Gulden Stroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Gulden Stroom scoort een 9.37 uit 10 op basis van 129 reviews.