Appartement De Gulden Stroom *****

Appartement De Gulden Stroom
De Gulden Stroom
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement De Gulden Stroom bij:

129 reviews over Appartement De Gulden Stroom in het Nederlands

H.M.van Kuik, 16-9-2017

De mensen hoeven niets. Alles is schoon en netjes en het uitzicht is fantastisch.

Ondanks het mindere weer ( wij waren er in een week met veel regen en we hebben de eerste herfststorm meegemaakt) hebben we een heel fijn verblijf gehad.

Een strandwandeling door de eerste herfststorm en een fiks nat pak kom zelfs de pret niet drukken. Na afloop alles in de droogtrommel en zelf met een drankje weer genieten van de schepen welke voor je gevoel direct langs je balkon voorbij varen. In een woord fantastisch. Veel dank hiervoor. Gr. Harrie

Gereisd met partner in september 2017

Uitzicht wat nooit gaat vervelen!

Tina, 20-8-2017

Wij komen nu al jaren in de Gulden Stroom, het voelt bijna als ons tweede huis.

Super dat ze iedere jaar iets verbeteren aan het appartement. Vindt het knap dat ze de appartementen zo schoon en netjes houden. Het is niet goedkoop in het seizoen, maar je krijgt wel een prachtig appartement met een subliem uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Alles klopt, zowel binnen als buiten!

Familie Van Viersen, 14-8-2017

Het is er schoon, ruim, van alle gemakken voorzien (erg fijn: wasmachine en droger) en de matrassen zijn top. Wij zaten op de 15e etage met adembenemend uitzicht op de druk bevaren Westerschelde. Jammer alleen dat het terras aan de krappe kant is en dat er geen tv is in de master bedroom. Verder klopt alles hier, zowel de comfortabele binnenkant als de schitterende omgeving. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooiste uitzicht van Nederland!

Gerard & Hielkje van der Kooij, 27-7-2017

Uitzicht hier is van een ongekende schoonheid. Tel daarbij op de charme van de boulevard, de ideale ligging van Vlissingen betreffende leuke uitstapjes naar Goes, Middelburg, Zierikzee en Zeeuws Vlaanderen met Belgie om de hoek en het is geen wonder dat we hier al jarenlang komen! Oh ja, niet te vergeten de vriendelijkheid van de dames van de receptie, staan altijd klaar aangaande behulpzaamheid!
Gereisd met partner in juli 2017

Een aanrader ,het was fantastich.

Jan en Mieke Nuijten, 10-7-2017

Alles is goed,geen enkel negatief element ondervonden
Gereisd met partner in juli 2017

Heel bijzonder!

Familie Mensink, 24-6-2017

Ook al heb je de foto's gezien van het uitzicht en het appartement, dan nog word je verrast. Het is in het echt nog mooier.
Gereisd met partner in juni 2017

Genieten , zowel binnen als buiten !!

C.Sponselee, 18-6-2017

Fijn appartement in een heerlijke omgeving !
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch appartement-schoon-uitstekende service

adrie, 8-6-2017

hele nette ruime appartementen-uitstekend ontvangst- prachtig uitzicht-10x beter dan een huisje achter de duinen. recht aan het strand-ideaal voor kinderen en ook

van alles te doen op de boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Een prachtig uitzicht

Seline, 5-5-2017

Wij troffen een wat sober ingericht appartement aan, keurig schoon en met een fenomenaal uitzicht over het water waar enorme zeeschepen langsvoeren. Ik begrijp de recensie over 3 en 5 sterren, maar ik kan de Gulden Stroom toch aan een ieder aanraden. Wij hebben heerlijk geslapen op de zachte matrassen. Het appartement was goed toegankelijk voor ons zoontje(rolstoel), zonder dat er specifieke aanpassingen voor waren. Wij hadden een parkeerplek in de parkeergarage onder het complex. We hebben ons gered, maar de ruimte voor de parkeerplekken hield niet over en het vereiste soms echt stuurmanskunst om in te kunnen parkeren(en dan nog uit te kunnen stappen). Veel horeca in Vlissingen hebben traptreden, voor ons niet handig. Wij konden goed terecht bij Grieks restaurant Poseidon en Sake Sushi. Voor kinderen is het Muzeeum en de bijbehorende Kazematten een aanrader(beiden goed toegankelijk). We vonden Middelburg als stadje schitterend en hebben haaientanden gezocht in Vlissingen-Oost, kortom een prachtige week gehad!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Ieder jaar opnieuw een feestje

MarianB, 25-4-2017

Heerlijke, goed onderhouden appartementen met een super uitzicht. Het verveelt nooit dus ieder jaar weer opnieuw een weekje. Hopen dat het eindelijk eens een week regent, want dan kunnen we lezen. Maar 'helaas': altijd prachtig weer dus dat betekent wandelen, wandelen, wandelen. Mooie strandtenten onderweg waar het prima eten en drinken is (De Zeebries, bijvoorbeeld met de lekkerste garnalenkroketjes ooit). Dan weer gauw terug naar De Gulden Stroom om uren naar het water (al dan niet met enorm grote boten) te staren. Een nadeel: het is weer voorbij voor 2017. Absolute aanrader voor wie van strand, wandelen, fietsen en een prachtig uitzicht houdt.
Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Gulden Stroom in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Gulden Stroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Gulden Stroom scoort een 9.37 uit 10 op basis van 135 reviews.