Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion ****

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion
Amadore Hotel Restaurant Arion
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amadore Hotel Restaurant Arion bij:

208 reviews over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in het Nederlands

Teleurgesteld

Gast, 5-10-2017

Wij dachten dat wij in een honden asiel waren terechtgekomen!

Overal Honden !!!!! soms 3 per kamer- Ongelooflijk!!!!!!!

Als U allergisch bent voor honden- Nooit hier verblijven

Kamer was oud- douche in het bad? Moeilijk instap

Matras heel slecht -

Zeker geen 4 sterren waard -

Gereisd met partner in oktober 2017

Zeker geen 4 sterren hotel!

Fam. Van Garderen, 31-8-2017

Kamers waren oké. Had beter schoongemaakt kunnen worden.( pepermuntpapiertjes onder bureau; bloedspetters in het toilet...) Bij aankomst stroomde de douche over en werd 2 dagen later(!) gemaakt (communicatiefout..)Uitzicht super. Ontbijt matig. Restaurant zowel in het hotel, als bij Next ( hoort erbij) dramatisch slecht en zeer prijzig. Zelfs bij Next geen hoofdgerecht....er was een bruiloft dus erg druk.....geen tijd voor de hotelgast...slechte zaak!!

's Nachts tot 02.00 uur herrie beneden bij het opruimen van het terras!. De vervanger van de manager, een dame van sales heeft ons keurig te woord gestaan en heeft beloofd iets onze klachten te doen. Niet meer voor ons maar wel voor de gasten na ons.

Voor ons zeker geen 4 sterren....

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi gerenoveerd hotel met prima ligging

stef, 23-7-2017

Te zacht bed maar wel lekker groot.

Onvriendelijke blonde vrouw aan de balie, de donker getinte vrouw was wel zeer vriendelijk.

Uitgebreid ontbijt.

Was niet mogelijk om parkeerplaats een uurtje langer te houden na het uitchecken

Mooie kamers, mooie inkomhal.

Prijzig

Gereisd met partner in juli 2017

Dé plek voor fantastische vakantie

A Manders, 8-6-2017

Het hotel is pas verbouwd, is ontzettend mooi geworden. Heel licht en modern maar wél heel warm. Alles is op elkaar afgestemd, je kan zien dat hier heel veel werk en tijd in is gaan zitten.

Ik kom hier al járen en het was weer super!

Hotel ligt pal aan zee, prachtige lokatie. Personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het eten is bijzonder lekker en je hebt een zeer uitgebreid ontbijt buffet.

Het is werkelijk heerlijk om hier uit te waaien. Bovendien rijden de bussen van hieruit regelmatig naar omliggende plaatsen , zoals Zoutelande, Veere, Domburg, Middelburg (heel veel historische gebouwen ) enz . Er is in de zomermaanden ontzettend veel te beleven in Vlissingen en omliggende plaatsen. De bushalte is vlak bij, vijf minuten lopen.

Heerlijk op het strand liggen/zitten en/of zwemmen in zee, je hoeft maar een paar meter te lopen. Grote terrassen, lekker genieten.

Ik heb in ieder geval weer ontzettend genoten, het was super!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Mooi hotel op mooie locatie.!!

Van Nispen, 13-5-2017

Mooi hotel met heerlijk terras aan het strand Kamer met zeezicht met klein balkonnetje en heerlijk uitzicht Prima bedden en schoon Wij willen hier zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch hotel pal aan zee

A Manders, 12-5-2017

Ik kom hier al járen omdat ik me hier echt thuis voel. Men is hier bijzonder gastvrij en vriendelijk.

Gevarieerd menu en alles is even lekker. Elke morgen is er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.Kamers zijn ruim en je hebt er kamers met zeezicht en balkon. Je hoeft maar enkele meters te lopen en je zit op het strand. Voor mij bestaat er geen fijnere plek om míjn vakantie door te brengen. Ik kan het iedereen aanraden, je ziet er dan ook jong en oud. Je voelt je er meteen thuis.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

fijne kamer maar verbouwing krijg je erbij

Rony, 25-4-2017

Wij zijn in februari geweest en alhoewel de kamer prima was kregen we een week voor onze aankomst een brief over de verbouwing die gaande was. ij aankomst bleek de gehele begane grond onbruikbaar te zijn dus geen lobby, restaurant e.d. Dus ontbijt in een kleiner restaurant met beperkinen qua tijd. Dat vond ik jammer en had ik graag vantevoren geweten, zeker voor een 4-steren hotel. De lokatie van het hotel is natuurlijk geweldig en we hebben er toch een fijn lang weekend gehad.
Gereisd met partner in februari 2017

kleine verbouwing blijkt balkon in de steigers

Gast, 16-3-2017

Een kleine verbouwing blijkt vakantie te bepalen! Balkon in de steigers en werkmannen die om 7 u starten net klopboor etc. De louche is een bouwput.
Gereisd anders in maart 2017

Prijs kwaliteit zeer goed, vriendelijkheid troef

Dhr. Opsomer, 1-2-2017

Zeer vriendelijk onthaal, goede ligging. Er was een probleem met het slot van onze kamer en daardoor werd ons onmiddellijk een nieuwe kamer aangeboden met zicht op zee zonder dat we hier extra voor moesten betalen.
Gereisd met partner in januari 2017

heel fijn hotel

karine, 11-12-2016

Wij waren hier op weekend voor mijn 50ste verjaardag.

Dochter was hier al eens geweest, en raadde het hotel aan, en ik ben blij dat we

haar raad opgevolgd hebben.

Het hotel is heel goed gelegen, aan de boulevard, en met een beetje geluk zie je hele grote tankers voorbij varen.

Parking: gratis voor de klanten (bij inchecken krijg je een parkeerkaart)

Personeel: zeer vriendelijk en deskundig

Kamers: meer dan groot genoeg, met alle voorzieningen (flatscreentv, minibar, zalig groot bed)

Diner: wij kozen voor het buffet: dit was zeker in orde

Ontbijt: vond ik persoonlijk net iets minder, maar zeker niet over te klagen;

De hele benedenverdieping van het hotel was prachtig versierd voor Kerstmis.

Bar, receptie, restaurant, alles heel fee-eriek, magisch mooi!

Zouden wij nog terugkomen?

Absoluut, dit is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion in Vlissingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amadore Hotel Restaurant Arion scoort een 7.42 uit 10 op basis van 208 reviews.