8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen bij :

146 reviews over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in het Nederlands

Leuke camping om te fietsen op Walcheren!

Ed, 9-8-2017

Samen met dochter een weekend verbleven in een tentje. Plezierige ontvangst van hartelijke beheerders die veel moeite willen doen om het de gasten naar de zin te maken. Erg mooie omgeving om te verkennen op de mountainbike.
    Gereisd familie in augustus 2017

Een gemoedelijke rustieke camping.

Manon, 9-8-2017

Camping Haflingerhof de Heksenketel, heeft een gemoedelijke sfeer. Wil je even de hectiek ontsnappen dan zit je hier goed.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en kinderen zijn hier meer dan welkom.

Erg leuk zijn alle dieren op de camping en een tochtje op de pony was het hoogtepunt van de vakantie voor de kinderen.

Zeker een aanrader.

Gereisd familie in augustus 2017

Erg gezellig en heerlijk als je van paarden houdt!

familie Schenkel, 8-8-2017

De camping is ideaal gelegen tussen de bomen en toch met volop zon, geen last dus van harde wind. De eigenaren zijn hele lieve, betrokken mensen die altijd voor je klaar staan. Alle mooie plekjes van Zeeland zijn binnen handbereik, van heerlijke fietstochten door de bossen tot fijne strandplekken. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, wij gaan zeker nog een keertje terug!
    Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk ontspannen verblijf, schot in de roos!

Jan Hoetink, 3-8-2017

De lokatie is prachtig en gezellig en ontspannen, veel dieren. Ligging aan de rand van een heel mooi bos met meertjes. Het huisje de Heksenketel heeft een goed prive terras, en binnen is alles goed op orde. We hebben voor onze kinderen (15 en 18) een tent opgezet op de camping want de twee zolderkamertjes zijn te klein om met grote kinderen te slapen, maar dat was ons vooraf ook door de vriendelijke eigenaren verteld. We konden onze zeilboot meenemen, die lag op nog geen 10 min lopen in de familiehaven Arne (Oostwatering bij Veere). We hebben heerlijk gezwommen in het Veerse meer vanaf de waterskiers steiger (10min lopen). Ik kom hier graag nog eens terug met mijn gezin, hond en boot. Veel dank aan Lydia en Bram voor de gastvrijheid en dat we bij hen terecht konden als gezin ,met hond en boot! Nu maar hopen dat er dan een plaatsje vrij is in de heksenketel.
      Gereisd familie in juli 2017

Prijs-kwaliteit niet in verhouding.

Eckie, 2-8-2017

Redelijk dure Camping, iets meer van verwacht. Een echte camping voor paardenliefhebbers. De kids hebben zich geamuseerd, kammen, rondlopen en voeren van de paarden. Speeltuintje, loopfietsje en speelruimte waren aanwezig. Kampvuur was leuk, de gezamenlijke pannekoek was niet goed gecommuniceerd en hebben we gemist. Wasgelegenheid werd weinig schoongemaakt. Camping komt redelijk rommelig over.

Is ons prima bevallen.

W. Goeseije, 20-7-2017

De Haflingerhof is een fijne camping met erg vriendelijke eigenaars. Gaan zeker nog eens terug.
      Gereisd met partner in mei 2017

Leuke, knusse camping met vriendelijke eigenaars

Den Otter, 17-7-2017

Leuke knusse ietwat rommelige camping met veel dieren en een speeltuintje voor de kids. Lagen 2 loopfietsjes, skelters die op site stonden hebben ze niet meer. Wij waren spontaan nachtje met onze zwerftentjes aan komen waaien en werden erg vriendelijk ontvangen. Je kunt mooie wandelingen maken, bijv direct naar Veere, dwars door de weilanden tussen de koeien door. Krabbetjes vangen in t haventje ook erg leuk met kids.

Gastvrij en ontspannen

Charlotte, 2-7-2017

Heerlijk rustige ligging, goed en schoon sanitair. Grote plaatsen, mooi natuurgebied als achtertuin. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.
      Gereisd met partner in juni 2017

heel fijn voor de kinderen!

Sien, 20-6-2017

fijne plek om met kleine kinderen naartoe te gaan, vooral voor de dieren en de speeltuin.
      Gereisd familie in juni 2017

Zeker nog een keertje terug!

Gardenier, 11-6-2017

Geweldig pinksterweekend gehad samen met mijn dochter (10 jaar).

Zij maakte hier haar eerste buitenrit op één van de lieve pony's.

De eigenaars Lydia en Bram zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen scoort een 8.73 uit 10 op basis van 163 reviews.