Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen
Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen bij:

152 reviews over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in het Nederlands

Leuke sfeer en mooie omgeving

Van der Vegte, 15-9-2017

Het is een gezellige, kleinschalige camping. De locatie is erg mooi gelegen: dichtbij een meer en dichtbij de zee. In de dagen dat wij er waren was het weer niet goed, toch hebben we leuke activiteiten in de buurt kunnen vinden.

Wij hebben het als prettig ervaren dat er laagdrempelig contact is tussen ons en de beheerster.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camperplaats

André, 11-9-2017

Mooie verharde camperplaats, midden in de natuur. 's Morgens kwamen de kalkoenen ons begroeten, niet opdringerig gewoon gezellig. Heerlijk rustig en donker 's nachts. Kortom prima plek.
Gereisd met partner in september 2017

Fijne ontvangst met koffie,gezellig.

A.K.Warmenhoven, 11-9-2017

De hartelijkheid de rust ,en dat temidden van de bossen,wat je campeer plekje garandeert dat je altijd in de luwte staat,dat we slecht weer hadden was niet te voorzien ,maar er werd geweldig met ons meegeleefd,je voelt je ook vast geen nummer!!!! Kom er graag weer naar toe ,en gezien de weers verwachting op langere termijn denk ik dat we nog vanaf 20 sept een paar mooie najaars weken krijgen ,dus mensen al snel tot weerzien.
      Gereisd met partner in september 2017

Gezellig, kindvriendelijk, veelzijdig

Judith, 30-8-2017

Wij verbleven hier een weekend met 2 kinderen van 4 en 8 jaar. De camping is klein, wat wij gezellig vonden. Sanitair heel netjes en prima in orde (goeie douches!). Heel vriendelijke, gemoedelijke ontvangst. De kinderen vonden alle dieren op het erf en het ponyrijden heel leuk, je bent hier meteen in de bossen en tussen de velden. Vlakbij Veere, het strand, wandelpaden, kano-plaats dus ideaal voor een veelzijdig weekend, week of langer. Wij zouden meteen teruggaan!

Super gezellige camping

Arieke, 30-8-2017

Een gezellige camping met veel dieren , lieve paarden waar je ook op kunt rijden(bos of strand). vriendelijke gastheer en vrouw. Camping ligt op een mooie plek midden in het bos. de weg oversteken en je komt in de jachthaven van veere. veerse meer ligt daar aan. het strand ligt 2 km verder. kortom top plek!
        Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellig en kindvriendelijk!

Sara Rakuscek, 20-8-2017

Ons gezelschap van 3 koppels en 8 kinderen tussen 4 en 11 jaar vond dit een zeer geschikte, gezellige en kindvriendelijke camping.

Ondanks het wisselvallige weer in augustus konden we genieten van leuke wandelpaden met prachtige uitzichten op water en landschap. Ook het dorpje Veere kon ons bekoren.

De camping zelf was rustig, de kinderen hadden er veel ruimte om te spelen, zelfs een heuse kinderhoek binnen bij slecht weer. Ook de aanwezigheid van dieren was leuk voor de kinderen. Ideaal voor een lang weekend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping om te fietsen op Walcheren!

Ed, 9-8-2017

Samen met dochter een weekend verbleven in een tentje. Plezierige ontvangst van hartelijke beheerders die veel moeite willen doen om het de gasten naar de zin te maken. Erg mooie omgeving om te verkennen op de mountainbike.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een gemoedelijke rustieke camping.

Manon, 9-8-2017

Camping Haflingerhof de Heksenketel, heeft een gemoedelijke sfeer. Wil je even de hectiek ontsnappen dan zit je hier goed.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en kinderen zijn hier meer dan welkom.

Erg leuk zijn alle dieren op de camping en een tochtje op de pony was het hoogtepunt van de vakantie voor de kinderen.

Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Erg gezellig en heerlijk als je van paarden houdt!

familie Schenkel, 8-8-2017

De camping is ideaal gelegen tussen de bomen en toch met volop zon, geen last dus van harde wind. De eigenaren zijn hele lieve, betrokken mensen die altijd voor je klaar staan. Alle mooie plekjes van Zeeland zijn binnen handbereik, van heerlijke fietstochten door de bossen tot fijne strandplekken. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, wij gaan zeker nog een keertje terug!
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk ontspannen verblijf, schot in de roos!

Jan Hoetink, 3-8-2017

De lokatie is prachtig en gezellig en ontspannen, veel dieren. Ligging aan de rand van een heel mooi bos met meertjes. Het huisje de Heksenketel heeft een goed prive terras, en binnen is alles goed op orde. We hebben voor onze kinderen (15 en 18) een tent opgezet op de camping want de twee zolderkamertjes zijn te klein om met grote kinderen te slapen, maar dat was ons vooraf ook door de vriendelijke eigenaren verteld. We konden onze zeilboot meenemen, die lag op nog geen 10 min lopen in de familiehaven Arne (Oostwatering bij Veere). We hebben heerlijk gezwommen in het Veerse meer vanaf de waterskiers steiger (10min lopen). Ik kom hier graag nog eens terug met mijn gezin, hond en boot. Veel dank aan Lydia en Bram voor de gastvrijheid en dat we bij hen terecht konden als gezin ,met hond en boot! Nu maar hopen dat er dan een plaatsje vrij is in de heksenketel.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Haflingerhof de Heksenketel Minicamping / Vakantiewoningen scoort een 8.75 uit 10 op basis van 175 reviews.