Hotel Auberge De Campveerse Toren ***

Hotel Auberge De Campveerse Toren
Auberge De Campveerse Toren
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Auberge De Campveerse Toren bij:

16 reviews over Hotel Auberge De Campveerse Toren in het Nederlands

Mooi hotel, ongedwongen sfeer.

Fré, 20-8-2017

Wij hebben een fijn verblijf gehad in het prachtige Veere in dit bijzondere hotel. Goed verzorgd!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie omgeving, sfeervol hotel, naar onze zin!

Frans, 17-8-2017

Heerlijk ontbijt met fijne gastvrouwen, wij hebben ook s'avonds goed gegeten in een bijzondere omgeving!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastiche locatie, optimale gastbeleving.

Corne Roozen, 16-5-2017

Op zeer prettige gastvrije manier zijn wij getrouwd en hebben we ons huwelijk gevierd in de Campveerse toren.

De voorbespreking met de gastvrouw Hendrina waren prettig en meedenkend. De dag zelf was voortreffelijk georganiseerd. Er werd zeer correct rekening gehouden met vegetarische gasten, allergieën en met de jongste gast van 1,5. De flexibiliteit van de bediening was optimaal. Het eten was voortreffelijk terwijl er zeker sprake was van fijnproevers binnen ons gezelschap.

De overnachting in kamer 01 was heerlijk. Mooie kamer met geweldig uitzicht. De kamer was keurig schoon en zeer sfeervol.

Van mij en mijn vrouw krijgt de campveerse toren alle lof en de hoogst mogelijke score.

Gereisd met partner in mei 2017

Hele mooie plek!

Jan, 15-5-2015

Jammer dat de plaatselijke kloketoren (ker en/of gemeentehuis) ieder kwartier slaat........... Als hooggevoelig persoon doe je dus geen oog dicht 's nachts, en da's buitengewoon jammer!
Gereisd met partner in september 2011

Gewoon super

Rudolf, 12-5-2013

Een heerlijk verblijf gehad. De ligging op de kop van de haven is erg mooi. De dinerzaal en 'cafe' hebebn direct uitzicht op het meer, heel bijzonder. Verder een plek met heel veel karakter en historie, dat is ook zo gelaten. Teven 's avonds daar gegeten. Beetje huiverig gezien een aantal lage scores, maar was gewoon prima. Alleen de asperges waren een beetje droog, voor de rest erg goed. Is onderdeel van Quality Lodging en daar hebben we nog nooit spijt van gehad. De lage gemiddelde score klopt dan ook voor geen meter en is met name een aantal jaren geleden ontstaan. Hoog tijd voor goede feedback. Eigenaren en personeel erg vriendelijk en werken zich uit de naad om het gasten naar de zin te maken. Kamers erg karakteristiek en super schoon. En bij vertrek ook nog een bosje bloemen vanwege moederdag. Wat wil je nu nog meer...
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

super

tianmen, 3-12-2012

Het was geweldig erg schoon en heerlijk eten de bediening was ook erg god.

Gereisd met partner in mei 2012

Pas op met kadobon!

Andre, 29-8-2011

Wij zijn vorig jaar getrouwd in Veere en hebben daar een fantastisch weekend gehad. De kamer is super mooi en wilden hier graag met de hele familie blijven slapen. Met z'n allen reserveren kon niet als we niet bleven eten. Dat kon niet want, wij hadden natuurlijk al een andere locatie geregeld met ons trouwen.

Van mijn vader kregen we een bon €250,- zodat onze trouwdag daar konden vieren. Zo gedaan. Bij het uit hè ken werd erg nonchelant gedaan. Ze wilden de rekening niet laten zijn en verborgen de borg. Na twee keer aandringen kregen we de rekening van €200,- te zien. Niemand kon meer rekening en ongeveer een kwartier "zeuren" kreeg ik uiteindelijk een nieuwe tegoed bon. Zielig en zo jammer van deze mooie lokatie. De Zoover rating spreekt voor zich

Gereisd met partner in augustus 2011

Grote teleurstelling

Annette van Dijk, 5-4-2011

Dit hotel bood op de website een last-minute aan van zo t/m vr voor 500 euro. Toen we belden bleek dat de kamer al bezet was vanaf woensdag, maar tot woensdag was geen probleem. Dit liep echter op een zware teleurstelling uit. Toen we wilden afrekenen werd namelijk het volle tarief van 200 euro per nacht doorberekend d.i. 600 euro in totaal. Daarnaast wilde de eigenaresse ook nog eens het ontbijt voor onze twee kindjes van een jaar in rekening brengen. Na een half uur discussiëren werd het ontbijt niet in rekening gebracht (kindjes zijn doorgaans gratis). Verder hoefde ik geen 600 euro te betalen maar 500 euro. Dus 200 euro meer dan oorspronkelijk door het hotel was aangeboden. Verder bleek achteraf dat het hotel ook nog eens 18 euro in rekening had gebracht voor een kindermenu dat nooit is ontvangen. Ik voelde me dus behoorlijk bedrogen en zal hier nooit meer terugkomen!
    Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Romantisch en uniek

peter, 30-8-2009

Uniek kader, weinig pretentie, mooie kamer (waterschip), lekkere kreeft en oesters gegeten
    Gereisd met partner in augustus 2009

schitterend gelegen, mooie kamers, lekker eten

Patrick Vyncke, 27-11-2008

Door de mooie ligging, het prachtige stadje rondom, het egweldige uitzicht, en het meer dan gezellige restaurant met lekker eten en uitstekende wijn ... aanrader
    Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge De Campveerse Toren in Veere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge De Campveerse Toren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge De Campveerse Toren scoort een 8.05 uit 10 op basis van 18 reviews.