Bed and Breakfast Gastenverblijf Waterfront

Bed and Breakfast Gastenverblijf Waterfront
Gastenverblijf Waterfront

4 reviews over Bed and Breakfast Gastenverblijf Waterfront in het Nederlands

Schitterend uizicht ! Luxe en gezelligheid !

Hilde en partner, 16-8-2017

Zeer aangenaam onthaald door Loes en haar man.

Het apt straalt gezelligheid uit en baadt in het licht. Alle comfort is aanwezig en de hygiëne is top ! Het bed is zeer goed. Badkamer is ruim en heeft een regendouche. Loes heeft buiten verschillende zit/rust/lig hoekjes gecreëerd waar je je volledig kan ontspannen.

Je zit als het ware op de rand van de jachthaven. Erg toffe plek, dit gastenverblijf !

Als je van comfort, licht, hygiëne en rust houdt...is dit een ultieme vakantiestek !

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch gastenverblijf.Prachtige locatie

Familie De Knop-Jacobs / Van Dorpe, 28-7-2017

Vriendelijk onthaal door het gastenpaar.Prachtige ligging aan het Schelde-Rijnkanaal en een kleine jachthaven.Prachtig uitzicht op het water.Het gastenverblijf op zich was super, alles mooi aangekleed.Rustige omgeving om te wandelen en te fietsen.In het stadje Tholen is het rustig kuieren.We hebben er van een prachtige week genoten.Zullen er zeker nogmaals terugkeren.Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk appartement

h.s. polak, 18-8-2012

Goed verzorgd, gezellig, schoon, mooi uitzicht, heerlijk luxe ontbijt, hartelijke ontvangst. De puntenwaardering is echt een 10.
Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie kamer en superschoon

Cocky, 27-8-2011

Wij werden ontvangen met koffie en gebak door een gezellige gastvrouw die niets te veel was om het ons naar de zin te maken. Mooie en gezellig ingerichte kamer en badkamer. Goede bedden en alles superschoon. TV, boeken en een kluisje op de kamer. Mooi uitzicht op de jachthaven. Het geweldig, uitgebreide ontbijt gebruikten we in de huiskamer, ook weer met een prachtig uitzicht. Je kunt ook buiten op het terrasje zitten met zicht op het Schelde-Rijnkanaal. Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gastenverblijf Waterfront in Tholen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gastenverblijf Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gastenverblijf Waterfront scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.