Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen ****

Hotel Hampshire - Churchill Terneuzen
Hampshire - Churchill Terneuzen
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Churchill Terneuzen bij:

24 tips over Hampshire - Churchill Terneuzen

Franken, 25-9-2014
Je kunt hier heerlijk fietsen in het nabijgelegen natuurpark en het centrum is op loopafstand. Het schoolmuseum is een aanrader om te bezoeken.
A. Magnin-Bulten, 27-8-2014

Meld je vooral aan bij de Poort van Vlaanderen voor een boottochtje met gids over het Kanaal van Gent naar Terneuzen. Zeer interessante uitleg over het ontstaan van kanaal, sluizen en industrie.

Daarna een rondleiding met interessante uitleg langs de sluis. Wij hadden het geluk dat er toen net een enorm zeeschip werd geschut, waardoor de uitleg van de gids zichtbaar werd.

marie anne sonval, 26-8-2014
bevrijdingsmuseum Zeeland in Nieuwdorp (folder in hotel), vanuit Terneuzen via westerscheldetunnel richting Middelburg

Kegelaers Ludo, 13-8-2014
Kamer met uitzicht op Schelde nemen.
Marie-Louise Bijkerk, 19-7-2014
Met kinderen: het naast gelegen Aquadome Scheldorado is erg leuk om met kinderen naar toe te gaan, omdat het zwembad en sauna van Hotel Churchill gerenoveerd werd, kregen we gratis kaarten daarvoor, perfect geregeld!
Jacco Zwolle, 29-6-2014
Mensen die van schepen houden is dit het hotel om te overnachten. Door de vele scheepvaartbewegingen op de Westerschelde is altijd wat te zien. Hotel is na nieuw management ontzettend opgeknapt. Binnenzijde is gerenoveerd. van receptioniste begrepen we dat buitenzijde ook nog wordt opgeknapt. we hebben een fijne vakantie gehad.

siempie45, 3-5-2014
kamer aan de zeekant,dan heb je een mooier uitzicht
Lammert de Boer, 21-4-2014
Het hotel ligt gunstig voor trips in zowel Zeeuws-Vlaanderen als de Belgische kust + de steden Brugge en Gent.
M. Kooiman, 11-2-2014
Vanuit dit hotel zijn mooie tochtjes te maken.
Magermans, 11-10-2013
Zeer lekker 3 gangenmenu voor 29,50