Uitstekend

16 reviews over Camping Stavenisse in het Nederlands

fantastisch

Kurt, 20-8-2017

Mooie ligging, rustig, veel groen,... gezellige taverne met lekker eten
Gereisd familie in juli 2017

Gereisd alleenreizend in juli 2017

prima!

jo, 10-4-2016

Prima plek!

Ruime schone sta caravan! Goed eten in de kantine!

Dicht aan zee.

Gereisd familie in maart 2016

Boer'n Hut is een pareltje

axel.bak, 6-9-2015

Wij waren een paar dagen in de Boer'n Hut die qua comfort en oppervlakte al tegen een volwaardige vakantiewoning 'aanschurkt'.

Het huisje is met héél veel liefde en zorg ingericht. De stijl: het boerenhuis van toen. Deze stijl is werkelijk tot in alle details doorgevoerd zonder ergens ook maar 'over de top' te gaan of de grens van smakeloosheid op te zoeken. Zo goed gelukt! De bouwstijl met de mooie gedeelde raampjes help natuurlijk ook hier aan mee.

Niet iedereen zal de geëmailleerde po onder het bed vinden. Dat is ook niet nodig want het comfort is geheel anno 2015. Prima badkamer, goed uitgeruste vakantiekeuken.

Aan de voorzijde is het goed toeven aan de grote buitentafel, ónder de luifel, en de ligging op het zuidwesten is natuurlijk ideaal.

Er zijn twee elektrische gevelkachels die het in de winter niet 'trekken', denken we. Wellicht een verbeterpuntje, want dit paradijsje lokt ook in de winter!

Ik zou willen adviseren om het rookvrij te maken. Dat blijft het lekker fris.

Gereisd met partner in september 2015

Mooie camping met vriendelijk personeel

Jos, 5-8-2015

Mooie goed verzorgde camping aan de Schelde. Erg vriendelijk personeel. Camping ligt mooi in de polder aan de Schelde. Je kunt er goed fietsen en wandelen.
Gereisd met partner in augustus 2015

mooi en rustig

Kuznierek, 10-9-2013

We hadden onze vakantie van 22/08 tot 29/08 op deze mooie en rustige camping. Daar we buiten het sezoen waren was de eetgelegenheid alleen in het week end open en hebben we daar geen gebruik van gemaakt. Maar over deze camping niets dan lof, vriendelijk, behulpzaam, proper, wat wil een mens nog meer? En toen we besloten nog een dagje langer te blijven was deze ook nog gratis, een heel hartelijk bedankt nogmaals.
Gereisd met partner in augustus 2013

geweldige camping

nancy, 20-8-2013

camping stavenisse is niet alleen een mooie camping,ook de eigenaren en andere camping gasten zijn gewoonweg super vriendelijk,,het eten is er buitengewoon prima,,kortom heb er een heerlijke vakantie genoten,en ga er zeker volgend jaar weer naar toe
Gereisd familie in juli 2013

Gast = koning

netnetje, 11-8-2012

Ongekend vriendelijke eigenaren, medewerkers van het restaurant én het cafetaria. Prijzen voor zowel een drankje als een hapje zoals je ze nog maar weinig ziet, echt te betalen dus.

Schoon sanitair en keurig zwembad.

Enig nadeel is dat er veel stacaravans staan maar dat mocht voor ons de pret niet drukken, wij komen zeker nog eens terug

Gereisd familie in juni 2012

Leuke camping met zeer ruime staanplaatsen

Frank, 20-5-2012

erg nette en verzorgde camping. met zeer ruime staanplaatsen (200m2) meteen aan de dijk, dus dichtbij de oosterschelde, ideaal om te wandelen met de hond. erg vriendelijke/geintereseerde eigenaren! kunnen velen iets van leren. ook de toiletten en douches erg schoon en onderhouden
Gereisd met vrienden in mei 2012

top

jeremie, 7-2-2011

ik kom er al 18 jaar en heb er altijd goed naar mijn zin we maken er altijd een feesje van

kom langs en maak mee wat de grote familie zweer er hangt

Gereisd met vrienden in april 1992

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stavenisse in Stavenisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stavenisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stavenisse scoort een 8.98 uit 10 op basis van 17 reviews.