Hotel Dallinga ***

Hotel Dallinga
Dallinga
8,1

32 reviews over Hotel Dallinga in het Nederlands

Wij hebben daar overnacht ivm feest van vrienden

Willy Lammers, 5-6-2017

Het was warm op de kamer. Maar we hadden het geluk dat we een hoekkamer hadden. Dus alle ramen open de waaier aan en toen we om half een naar bed gingen was het koel.

Feest was geweldig . Een heerlijk koud en warm buffet. Vriendelijk personeel en Pascal een geweldige gastvrouw. Hier gaan we zeker terug komen

Gereisd met partner in juni 2017

Prijs/kwaliteit is prima.

Karin Nijhof, 17-8-2016

Net terug van verblijf van 3 nachten. Hotel is op zich oke maar idd onze kamer was bloedheet. Eigenlijk gewoon ook niet te doen. Staat wel een ventilator maar dat helpt bij lange na niet voldoende. Bedden ook idd kort en matras ook vrij bobbelig. Verder vond ik de kamer wel mooi, aardige dames in de bediening en schoonmaak. Maar die man bij de receptie. Niet de eigenaar van hotel maar een andere. Wat een vreselijke onsympathieke en uitermate onvriendelijk, onbeschoft iemand. Heb nog nooit zo'n hark als receptionist meegemaakt. De onvriendelijke benadering en gewoon geen afscheid en goede reis wensen gaf bij mij/ons een nasmaak en reden om niet terug te keren. Ook de ontvangst absoluut niet vriendelijk. De keuken was wel goed.
Gereisd met partner in augustus 2016

Niet voor ontspanning

Irene, 1-9-2015

Er dient onderscheid gemaakt te worden in de beoordeling tussen twee locaties, het hotel zelf en verblijf in het klooster, wij verbleven in het hotel zelf. Doordat het gebouw een plat dak heeft en aan de buitenkant is zwartgeverfd is het erg warm binnen, zo warm dat ik vind dat je hier in de zomer geen mensen kunt onderbrengen, ik heb geprobeerd te slapen met de ventilator aan, onder een natte handdoek en dat is niet te doen. Kamer is schoon, maar de bedden zijn al lang aan vervanging toe en veel te kort, benen bungelen erbuiten en kussens zijn keihard. Wastafel staat in de kamer zelf, doet goedkoop aan en toilet bleef na elke spoeling minutenlang doorlopen en dan kun je dus een tijd niet doortrekken. Nergens haakjes of iets te vinden om handdoeken op te hangen. Ontvangst televisie is slecht. Pal naast de kamer is de afzuiging van de keuken, geeft een zoem, waardoor je niet kan slapen met open raam. Ramen hebben horren en het ontbijt is goed.
Gereisd met partner in augustus 2015

Jammer van de omgeving

Lizette, 4-7-2015

Hotel Dallinga is een mooi en net hotel met fantastich eten. Personeel zeer vriendelijk. We dachten naar een rustig dorp te gaan. Helaas viel dit tegen. Wij hadden een kamer in het klooster tegenover de supermarkt. In de late avonduren houden de jongeren hier op. Rondscheurende scooters en auto's rijden op en af. Waarschijnlijk drugsoverlast. Heel jammer van dit prachtige hotel!
    Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk Rustige omgeving

Nancy, 9-8-2014

Personeel enorm vriendelijk, wij hadden een ruime kamer in het oude klooster. Kamers wel wat gehorig, vooral als je een gezin met klein kind naast je hebt. Ruime nette kamer. Gezellig restaurant in het hoofd gebouw. geslaagd hotel als je een rustig verblijf wilt.
    Gereisd met partner in augustus 2014

Ge-wel-dig

Elisabeth de Jong, 6-2-2013

Wij hebben met z'n tweetjes zeven nachten doorgebracht in Hotel Dallinga en wij kunnen niets anders dan enorm positief zijn. Het personeel is alleraardigst en doet alles om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Het eten van Hotel Dallinga is meer dan geweldig. We hebben elke avond in het hotel gegeten, gewoonweg omdat dit zo lekker was. Van verscheidene mensen van het hotel kregen we goede tips voor uitstapjes(lees: gratis parkeren bij een dagje Antwerpen en de avondmarkt in Sluis). Sluiskil zelf is niet geweldig om iets te doen, maar in de buurt zijn genoeg leuke activiteiten. Binnen no time ben je op het strand of zit je in België. De kamer was ruim en schoon en het hotel biedt veel handige dingen aan(lees: fietsen lenen met een luxe lunchpakkeet voor een geweldige prijs).
    Gereisd met partner in juli 2012

het beste hotel ooit...

firestop, 29-11-2012

kheb nu 10 nachten in hotel dallinga vertoeft en het is en blijft heerlijk om hierte zijn.

de service , het ontbijt wat super uitgebreid is, het avond eten en het personeel dat echt super aardig is en de kamer (nr4) .echt dit is 1000 x beter dan het gemiddelde hotel . wat een pracht hotel..

het is dat ik geen 100 euro meer heb anders kreeg het personeel hier exht wel een dikke fooi van mij.. wat een topservice..

ik hoop dat ik gauw weer terug mag komen voor een aantal overnachtingen in hotel dallinga..

1000 % goedkeuring.. ik beveel het aan iedereen aan om hier te overnachten

Gereisd zakelijk in november 2012

Geweldig hotel, erg schoon.

Wolswijk, 23-8-2012

Hotel Dallinga is een hotel met goede service, de kamers zijn heel schoon,

En ook het eten is perfect.

Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldig!

Ton, 23-4-2012

We zijn al meerdere keren in dit hotel geweest; het was weer bijzonder goed. Restaurant is super! Dit jaar ook het "paasbuffet dansant" meegemaakt. We komen volgend jaar weer terug.
    Gereisd met partner in april 2012

Leuk Hotel

Linda, 27-9-2011

Afgelopen augustus een nacht in dit hotel geslapen. We hadden een kamer in het klooster. De sfeer hing er nog echt. Goede kamers, schoon netjes, draadloos internet, gratis en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt was ook prima. Goed hotel dus!
    Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dallinga bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dallinga in Sluiskil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dallinga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dallinga scoort een 8.14 uit 10 op basis van 32 reviews.