6,4

Matig

76 reviews over Hotel Sanders de Paauw in het Nederlands

Echt heel fijn hier voor de tweede keer geweest

Ans, 17-6-2017

Klein hotel met zeer aardige en vriendelijke bediening 2 minuten lopen naar gezellig centrum. En de vele terrasjes en eetgelegenheden.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige accommodatie

Bänziger, 2-6-2017

Hotel wordt gerenoveerd.

Ligging perfect in hartje Sluis.

Kijk naar "de luxe" kamers in het hoofdgebouw.

Jong ondernemersechtpaar met ambitieuze bouwplannen.

Stap voor stap moet dat gaan lukken.

Verblijf en verzorging waren "top".

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

Marjo Tegelaers, 14-5-2017

Een hotel in renovatie, waarbij de kamers als eeste onder handen worden genomen met als resultaat een prachtige kamer/ badkamer en heerlijke bedden. De ontbijtzaal is nog niet aan de beurt geweest maar het ontbijt liet niets te wensen over. Fijne eigenaars met leuke kindjes en vriendelijk personeel. Ga zo door dan zien jullie ons zeker terug!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sanders de Paauw*** bij :

Mooi gerenoveerde kamers, uitstekende ligging

G. Rompelberg, 8-5-2017

Wij hadden dit hotel vlak van tevoren geboekt voor 1 nacht. Naderhand zagen wij pas de reviews en schrokken enigszins. We hadden ons op het ergste voorbereid, maar gelukkig viel het 100% mee. We kregen een gerenoveerde kamer die net was opgeleverd. De kamer was heel mooi, sfeervol en van alle gemakken voorzien. De nieuwe eigenaar vertelde ons dat ook het restaurant en de buitenkant gerenoveerd worden. Het gaat helemaal goed komen met dit hotel. Dit wordt een pareltje in Sluis op een perfecte ligging. Ook genoten van een goed ontbijt.

Het hotel had eigen parkeergelegenheid, die was niet groot. Maar naast het hotel is een parkeerplaats waar je voor € 2,00 per dag kunt parkeren.

Gereisd familie in mei 2017

Prachtige hotel, prima verbouwd!

Ursula, 7-5-2017

Zeer mooi hotel. Mooie kamers die onlangs helemaal verbouwd zijn geweest. Goede bedden en een prachtige badkamer! Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Wij gaan er regelmatig naartoe en zijn er altijd al tevreden over geweest. Proficiat , doe zo verder!

Mooi opgeknapte kamers

Eisermann, 5-5-2017

Prachtige opgeknapte kamer met een mooie badkamer die ik zelf ook wel thuis wil hebben
Gereisd familie in mei 2017

Nooit meer

Sabine, 5-3-2017

Bij aankomst buiten op de parking hadden we al de indruk van oo wat is dit hier. Vies bouwvallig hotel met kapotte ramen en vuile versleten gordijnen aan de vensters. Bij binnekomst aan de receptie bekroop ons al een akelig gevoel bij het rondkijken. Stof overal, vieze vloerbekleding en karpetjes die er bovenop lagen. We werden de kelder ingestuurd via een smoezelige trap, vuile gang met losliggende tegels van tapijt die een grondige stofzuigbeurt konden gebruiken. De kamer klein met gescheurde glasgordijnen aan het venster, stofnetten aan het plafond, en klein smoezelig badkamertje, kortom wij vragen ons af hoe dit nog gekeurd kan geraken. Ontbijt ondermaats. Dan betaal je 87€ voor een nacht! Fotos op de Website zijn waarschijnlijk al van enkele jaren geleden want de werkelijkheid tart werkelijk elke verbeelding. Wij hebben gewoon bij vertrek betaald en geen enkele discussie daaromtrent gevoerd maar wil toch meegeven dat een mens zich serieus bedot voelt en dat we hier met zekerheid nooit meer terugkeren
Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima

Ate, 17-9-2016

Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Mooie lokatie. De kamers zijn gedateerd en krap, maar de nieuwe eigenaar gaat binnenkort verbouwen. Wel prima bedden.
Gereisd met partner in september 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Henk, 17-9-2016

Het is een oud hotelletje dat de nieuwe eigenaar nu aan het opknappen is. Iedereen is aardig en behulpzaam. Een redelijk tot goed ontbijt. Parkeren kan rondom het Hotel. Ligging is geweldig je loopt zo het drukke maar gezellige centrum in. Prijs kwaliteit is goed. Kortom voor iedereen die 1 of 2 nachten in Sluis wil verblijven is dit goedkoop maar kwalitatief wel goed.
Gereisd met partner in juli 2016

Meest dramatische hotel ooit !

Hans, 2-8-2016

Zeer gedateerd hotel. Meubilair en inrichting is versleten en vies. Vloerbedekking compleet uitgewoond en vensterbanken onder het stof en met dode vliegen. Hotelkamer was primitief en de doucheruimte was klein (4 m2), met douchebak, toilet en wasbak. Toplaag van WC-bril zo versleten dat het zwarte kunststof zichtbaar werd, spoelgedeelte volledig zonder emaille en zwart. Bedden zijn zacht en zakken door en zo kan ik nog wel even doorgaan. Mensen 1 advies: niet boeken als u een alternatief heeft.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sanders de Paauw*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanders de Paauw in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanders de Paauw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanders de Paauw scoort een 6.39 uit 10 op basis van 76 reviews.