Hotel Sanders de Paauw ***

6,6

79 reviews over Hotel Sanders de Paauw in het Nederlands

Fantatisch mooie kamers

Jeroen Jansen op de Haar, 6-10-2017

Vannacht heerlijk geslapen in Hotel Sanders de Paauw. De nieuwe eigenaar heeft een aantal kamers erg mooi gerenoveerd. Ze zijn lekker ruim en erg mooi ingericht. Het is zeker geen standaard kamer zoals bij een hotel keten. Sfeer in het hotel is rustig en gemoedelijk. Zeker de moeite waard om eens terug te komen
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Gezellig hotel met behulpzaam personeel

diana, 27-9-2017

Wat een weelde om te overnachten in de vernieuwde hotelkamers. Deze nieuwe eigenaars hebben er hard aan gewerkt en blijven dit voorlopig nog wel doen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben voor iedereen aandacht en een hartelijk woord.
Gereisd met partner in september 2017

Kamer viel erg tegen

Fam. Aarts, 10-9-2017

Ligging goed. Ontbijt goed.

Hotel erg gedateerd. Muffige geur in zowel de gangen als de kamer. De kamers aan de achterzijde zijn echt aan een opknapbeurt toe. Zijn een soort containers op elkaar geplaatst.

Gereisd met vrienden in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sanders de Paauw bij:

Echt heel fijn hier voor de tweede keer geweest

Ans, 17-6-2017

Klein hotel met zeer aardige en vriendelijke bediening 2 minuten lopen naar gezellig centrum. En de vele terrasjes en eetgelegenheden.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige accommodatie

Bänziger, 2-6-2017

Hotel wordt gerenoveerd.

Ligging perfect in hartje Sluis.

Kijk naar "de luxe" kamers in het hoofdgebouw.

Jong ondernemersechtpaar met ambitieuze bouwplannen.

Stap voor stap moet dat gaan lukken.

Verblijf en verzorging waren "top".

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

Marjo Tegelaers, 14-5-2017

Een hotel in renovatie, waarbij de kamers als eeste onder handen worden genomen met als resultaat een prachtige kamer/ badkamer en heerlijke bedden. De ontbijtzaal is nog niet aan de beurt geweest maar het ontbijt liet niets te wensen over. Fijne eigenaars met leuke kindjes en vriendelijk personeel. Ga zo door dan zien jullie ons zeker terug!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi gerenoveerde kamers, uitstekende ligging

G. Rompelberg, 8-5-2017

Wij hadden dit hotel vlak van tevoren geboekt voor 1 nacht. Naderhand zagen wij pas de reviews en schrokken enigszins. We hadden ons op het ergste voorbereid, maar gelukkig viel het 100% mee. We kregen een gerenoveerde kamer die net was opgeleverd. De kamer was heel mooi, sfeervol en van alle gemakken voorzien. De nieuwe eigenaar vertelde ons dat ook het restaurant en de buitenkant gerenoveerd worden. Het gaat helemaal goed komen met dit hotel. Dit wordt een pareltje in Sluis op een perfecte ligging. Ook genoten van een goed ontbijt.

Het hotel had eigen parkeergelegenheid, die was niet groot. Maar naast het hotel is een parkeerplaats waar je voor € 2,00 per dag kunt parkeren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prachtige hotel, prima verbouwd!

Ursula, 7-5-2017

Zeer mooi hotel. Mooie kamers die onlangs helemaal verbouwd zijn geweest. Goede bedden en een prachtige badkamer! Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Wij gaan er regelmatig naartoe en zijn er altijd al tevreden over geweest. Proficiat , doe zo verder!

Mooi opgeknapte kamers

Eisermann, 5-5-2017

Prachtige opgeknapte kamer met een mooie badkamer die ik zelf ook wel thuis wil hebben
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Nooit meer

Sabine, 5-3-2017

Bij aankomst buiten op de parking hadden we al de indruk van oo wat is dit hier. Vies bouwvallig hotel met kapotte ramen en vuile versleten gordijnen aan de vensters. Bij binnekomst aan de receptie bekroop ons al een akelig gevoel bij het rondkijken. Stof overal, vieze vloerbekleding en karpetjes die er bovenop lagen. We werden de kelder ingestuurd via een smoezelige trap, vuile gang met losliggende tegels van tapijt die een grondige stofzuigbeurt konden gebruiken. De kamer klein met gescheurde glasgordijnen aan het venster, stofnetten aan het plafond, en klein smoezelig badkamertje, kortom wij vragen ons af hoe dit nog gekeurd kan geraken. Ontbijt ondermaats. Dan betaal je 87€ voor een nacht! Fotos op de Website zijn waarschijnlijk al van enkele jaren geleden want de werkelijkheid tart werkelijk elke verbeelding. Wij hebben gewoon bij vertrek betaald en geen enkele discussie daaromtrent gevoerd maar wil toch meegeven dat een mens zich serieus bedot voelt en dat we hier met zekerheid nooit meer terugkeren
Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sanders de Paauw bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanders de Paauw in Sluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanders de Paauw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanders de Paauw scoort een 6.58 uit 10 op basis van 79 reviews.