Chalet Beachstyle @ the Sea

8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beachstyle @ the Sea bij:

2 reviews over Chalet Beachstyle @ the Sea in het Nederlands

Fam Maels, 13-3-2017

Een mooi en comfortabel huisje op een fijne plek vlakbij het strandje van de Oosterschelde. Wij hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Mooi chaletje bij strandje.

Renée, 2-8-2014

Bijzonder sfeervol en praktisch ingericht huisje (op verder niet zo mooi bungalowpark). Je kunt 'kruipend' naar een strandje aan de Oosterschelde, waar je heerlijk kunt zwemmen. Voor kleine kinderen is er een speeltuintje. De eigenaren zijn heel betrokken. Je kunt heerlijk eten bij de jachthaven van St-Annaland (loopafstand).

Verder moet je vertier buiten het park zoeken: Zeeland heeft veel te bieden, we hebben ons goed geamuseerd met de oude stadjes en het shoppen, fietsen, en wandelen. Ook het water biedt mogelijkheden: we hebben een sloep gehuurd in Bruinisse, en er zijn mooie natuurgebieden van Staatsbosbeheer. Op Neeltje Jans kun je je ook gauw een dag vermaken. Wij waren er twee weken, we boften met het weer, en we hebben ons dan ook geen moment verveeld. Geen spijt!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Beachstyle @ the Sea in Sint Annaland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Beachstyle @ the Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Beachstyle @ the Sea scoort een 8.27 uit 10 op basis van 2 reviews.