Camping Minicamping De Druiverank

Minicamping De Druiverank
9,4

2 reviews over Camping Minicamping De Druiverank in het Nederlands

Alet, 25-8-2017

Prachtige camping , zeer rustig gelegen met zeer ruime plaatsen .

Persoonlijke ontvangst met een kop koffie en een heerlijke wafel met fruit en slagroom .

Sanitair is super en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt .

De fiets kan overdekt staan en in de afwasruimte staat afwasmiddel en een doekje .

Bij het afscheid kregen we een presentje . Hans en Jannie waren altijd in voor een praatje , super .

Hier komen we zeker eens terug .

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk plekje!

Maaike, 13-8-2013

Op deze camping hebben wij tijdens onze reis langs de kust deze zomer 3 nachten overnacht. Aangezien honden niet worden toegelaten op de camping kregen wij (met onze hond) een prachtig plekje achter de boerderij. Met gratis uitzicht op de druivenrank en de paarden. Prachtig plekje en ontzettend lieve eigenaren, die onze dochter van 3 zelfs van een poffertjesfeestje hebben voorzien! Daar kan geen animatieteam tegenop!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Druiverank in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Druiverank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Druiverank scoort een 9.4 uit 10 op basis van 2 reviews.