Camping Mini-camping Leeuwendamme ****

Camping Mini-camping Leeuwendamme
Mini-camping Leeuwendamme
8,7

17 reviews over Camping Mini-camping Leeuwendamme in het Nederlands

Hele mooie,schone en fijne locatie

B.Hartman, 12-6-2017

Mooie keurig ingerichte vakantiewoning, fijne woonkamer, compleet ingerichte keuken, mooie badkamer, Aparte zitruimtes in de tuin zowel voor als achter het huis. Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren. Top betreffende prijs / kwaliteit .
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prachtig!!

Frank en Mieke Hurkmans, 22-8-2016

Heerlijke camping met super netjes sanitair en grote plaatsen om te kamperen.

Kei leuke eigenaren!! De ligging is heel centraal zodat je in 10 minuten op de fiets bij alle stranden in de buurt kunt zijn.Hier komen wij zeker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke plek

Leontine, 4-9-2014

Leuke rustige camping met speelveld en trampoline. Zeer aardige en behulpzame eigenaren. Diverse stranden dicht in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Een topper met fantastische eigenaren

Peter Eilander, 13-8-2014

Een echte minicamping met fantastische eigenaren die oog hebben voor hun gasten. Netjes goed onderhouden en snelle actie als het nodig is. Rust over de de gehele camping. Hier moeten we elk jaar wel tenminste 1 week langs anders is de zomervakantie niet compleet!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Volop genieten!

Bart Donkers, 1-6-2014

Zo'n 2 keer per jaar zit ik daar een weekend (soms langer) en het bevalt altijd uitstekend!

Of het weer nou tegen zit of niet, het is altijd volop genieten!

Gereisd met vrienden in januari 2014

geweldig we gaan er al jaren heen

marjanvans, 1-6-2014

super vriendelijke mensen altijd alles goed schoon mooie plaatsen, 1ste keus als we naar Zeeland gaan. gaan minstens 1 lang weekeinde per jaar
Gereisd met vrienden in september 2013

al meer dan 40 jaar ons tweede familehuis

jacqueline donkers, 1-6-2014

wij komen met de hele familie al meer dan 40 jaar op leeuwendamme. eerst in het vakantiehuis, later op de camping. wij voelen ons daar thuis.
Gereisd met vrienden in september 2013

Heerlijk!

marleen donkers, 1-6-2014

Onze zomers zijn niet compleet als we niet op Leeuwendamme zijn geweest.

We komen er als familie al jaren, en we kijken elke keer weer naar uit.

Ik kwam er als kind al ontzettend graag, en nu kom ik er met mijn eigen kinderen die tranen met tuiten huilen als ze weer naar huis moeten.

Of je nu het vakantiehuis huurt of één van de chalets, het is een heerlijke plek! Voor gezinnen met kleine kinderen is het echt een aanrader.

Lieve behulpzame eigenaren en een lekker rustige omgeving.

Sanitair prima in orde, leuk speeltuintje met trampoline ( altijd een hit ) en diertjes op het erf.

We zijn net weer terug in het Brabantse en we hebben weer genoten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Heerlijke plek

Fam. van der Schoot, 10-9-2013

We waren afgelopen weekend voor de tweede keer op Minicamping Leeuwendamme in Serooskerke. Het is een heerlijke plek op fietsafstand van het prachtige strand van Oostkapelle. De chalets zijn gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. De eigenaars zijn erg vriendelijk en gastvrij. We kijken al weer uit naar de volgende keer!
Gereisd met partner in januari 2013

Geweldige vakantie op Camping Leeuwendamme

josso, 8-8-2013

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze mooie, gezellige camping. Natuurlijk boften we enorm met het weer, maar ook met minder weer hadden we het hier ongetwijfeld naar onze zin gehad: Het is een gezellige, rustige camping met ruime plaatsen. Er is voldoende sanitair, dat goed schoongehouden wordt. De vriendelijke beheerders doen hun uiterste best het iedereen naar de zin te maken. Er is gedurende ons verblijf zelfs een BBQ voor alle campinggasten georganiseerd.

Op de camping is Wifi aanwezig, waarvan de verbinding betrouwbaar is, maar uiteraard wel gedeeld moet worden. Op drukke momenten is dit merkbaar. Voor vakantiedoeleinden voldoet het echter goed.

Vanaf de camping zijn leuke bestemmingen gemakkelijk te bereiken, de meeste daarvan ook per fiets.

Dit was onze eerste vakantie op camping Leeuwendamme, maar wij weten zeker dat we terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping Leeuwendamme in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping Leeuwendamme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping Leeuwendamme scoort een 8.74 uit 10 op basis van 19 reviews.