Camping Mini-camping De Boshoorn ****

Mini-camping De Boshoorn
8,6

39 reviews over Camping Mini-camping De Boshoorn in het Nederlands

Fam. Meys-Spoor, 17-5-2017

Voor de vierde keer gekampeerd op deze super fijne camping samen met mijn ouders. Ook deze keer hebben we een hele fijne week gehad. De sfeer op de camping is heerlijk,gezellige mensen en de camping is zeer schoon, mooi en goed verzorgd. Vanuit de camping maken we elke vakantie weer nieuwe uitstapjes (alles ligt dichtbij).Deze keer zijn we ook naar Goes geweest, heel knus en mooi. Er zijn veel gezellige restaurants in de omgeving. Voor ons is Domburg met het mooie strand een must en zeker ook de mooie fietspaden vanuit de camping. We willen Marcel en Marja weer bedanken voor de super fijne week en ook lieve groetjes voor hun kinderen en de diertjes op de camping.
Gereisd met partner in mei 2017

Kleinschalig, schoon en gastvrij

Familie van Gerwen, 8-5-2017

Heerlijke camping tussen Oostkapelle en Serooskerke en dus vlakbij zee. Hele lieve, vriendelijke eigenaresse, kleinschalige camping met leuke/grote speeltuin voor de kinderen. Wij hadden de vakantiewoning op de camping welke zeer compleet er heel schoon was. We wilden meteen boeken voor komende zomer, maar alles zit vol. Logisch! Maar we onthouden De Boshoorn zeker voor een volgend bezoek aan Zeeland.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooie kleine camping!!

André en Adrie Karens, 15-10-2016

Voor ons de 1e keer dat wij hier waren. Is een mooie rustige camping met prachtige ruime plaatsen. Ook het sanitair gebouw is mooi, ruim en netjes.

Wij gaan binnenkort weer afspreken om volgend jaar weer enkele weken op de camping te staan.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische ,kindvriendelijke camping !

fam Klomp, 1-10-2016

2 weken mooi weer gehad op een fijne camping ,met leuke

en gezellige mensen zowel de camping eigenaar als gasten / buren op de camping! Strand op fietsafstand bij Oostkapelle is aanrader.

Camping verhuurd prima fietsen , heeft een schoon sanitairgebouw

en Marcel en Marja zijn erg behulpzaam !

Wij komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

super leuk

josien faasse, 27-9-2016

wij gingen met 3 vriendinnen kamperen. het was super leuk en gezellig. ruim voldoende plek voor je tent/ caravan. ook voor kinderen. en natuurlijk dichtbij het mooie strand. echt een super plek
Gereisd met vrienden in juli 2016

top vakantie!

Dirk en Mariska Boot, 15-9-2016

we hebben erg genoten op deze camping, alles is er heel netjes schoon wat wij erg waarderen.

Marcel, Marja en de kinderen zijn heel gastvrij en vriendelijk.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

Super fijn gekampeerd samen met mijn ouders !

Fam meys -spoor, 4-9-2016

De camping is zeer schoon heel knus en heel gezellig. Mijn ouders 80 jaar vinden het heel fijn om op deze camping een chalet te huren inmiddels al de derde keer. Ook wij ( 56 jaar ) vinden het heerlijk om met onze caravan hier te kamperen. Ook onze dochters zijn al geweest. Fijne sfeer op de camping en hele lieve eigenaars. We hopen in het voorjaar 2017 weer te kunnen gaan.
Gereisd met partner in september 2016

Zeer verzorgde en kindvriendelijke camping

Gezin met jonge kinderen, 20-8-2016

De afgelopen drie weken erg genoten op mini-camping De Boshoorn. Onze twee dochters hebben het erg naar hun zin gehad met het de aanwezige dieren en de mooie speelweide. Chalet was keurig verzorgd, schoon en goede bedden. Kortom: een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Unieke plek

Mirjam, 13-8-2016

erg mooie natuurlijke omgeving , speelveld voor kinderen/jongeren met o.a trampoline , volleybalvereniging en voetbalveld. Echt een aanrader .
Gereisd anders in januari 2016

Top camping

Joël, 13-8-2016

Wat een heerlijke camping voor een paar weekjes vakantie. Zeer schoon sanitair en de camping ligt er strak en verzorgt uit!
Gereisd anders in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping De Boshoorn in Serooskerke (Walcheren), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping De Boshoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini-camping De Boshoorn scoort een 8.64 uit 10 op basis van 48 reviews.