Bed and Breakfast Scharendijke

Bed and Breakfast Scharendijke
Scharendijke

1 review over Bed and Breakfast Scharendijke in het Nederlands

super B&B. een perfect concept. een echte aanrader

Kristel Mommaerts, 9-8-2017

Patrick en Annet zorgen ervoor dat je het echt naar je zin hebt. We zijn met de grote glimlach onthaald, voelden ons dadelijk helemaal thuis. Ze hebben hun schuur helemaal omgebouwd tot een moderne B&B. Beneden heb je een heel mooie eettafel met koffie en theefaciliteiten en een goede koelkast. Boven een prachtige slaapkamer waar plaats is voor 4 personen. Een prachtige badkamer met regendouche en apart toilet. Alles is er spik en span. We hebben er een super ontbijt gekregen met verse broodjes, meer dan voldoende beleg, hartig en zoet en vers fruit en yogurt . En dit voor een heel correcte prijs van € 158 voor 2 nachten met ontbijt. Er zijn ook fietsen beschikbaar. Wij komen hier zeker terug! Een echte aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Scharendijke in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Scharendijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Scharendijke scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.