8,2

110 reviews over Hotel Resort Land & Zee in het Nederlands

Mooie ligging dicht bij strand en duinen

Johanna, 5-8-2017

Uitgebreid en goed ontbijt. Fijne bedden.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Minder vond ik dat honden mee op de kamer en in het restaurant mogen.

Weinig privacy op de terrasjes van de hotelkamers

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Mooie plek, rustige omgeving

Ineke, 2-7-2017

Mooie plek in een rustige omgeving. Vriendelijk personeel.
    Gereisd met partner in juni 2017

stom

ik, 1-4-2017

Wij waren als groep TIP: Doe dit Niet slechten service in het restaurant zachte bedden en gehorig
    Gereisd met vrienden in maart 2017

Zalig verblijf

Nadia, 3-3-2017

Aangename kamers, prachtige ligging vlak aan het strand, rustig, vriendelijk personeel, onze hond was ook erg welkom, het ontbijtbuffet was super!
      Gereisd familie in maart 2017

Nooit meer in hoogseizoen.

Henriëtte, 7-1-2017

In hoogseizoen luidruchtige jongeren, gezelschap van een vereniging of school. Zij kwamen afwassen in de daarvoor bestemde ruimte en brachten muziek mee, die je in de verte kon horen. Heel erg jammer. En de toiletten en douches waren in die periode ook niet netjes.

Mooie camping, goede locatie. Na die jongeren niets mis met de camping.

Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk en super gastvrij verblijf!

Josje van Galen, 3-12-2016

Een net hotel met zeer vriendelijk personeel.

Het ontbijt was super en het 3 gangen diner was uitstekend. Ook voor onze dochter van 6 werd het menu goed aangepast!

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in november 2016

Erg kleine kamers, wel netjes

S, 22-11-2016

Al lange tijd wilden wij verblijven in dit hotel. We zijn bekend in de omgeving en de ligging vonden wij ideaal. Op de foto's oogt het hotel ruim, modern en luxe. Onze eerste kennismaking viel tegen. Wij hadden een kamer waar een hond op mag, de kamer was zo klein dat ik mij afvroeg waar ze bedacht hadden waar de hond nog kon liggen want er was nauwelijks ruimte op de vloer over (en in bed lijkt mij ook niet hetgeen gewenst is). Elkaar passeren op deze kamer (en zo groot en breed zijn we niet) was haast onmogelijk en op het terras zitten (daar was nu het weer niet voor maar stel dat) kan bij wijze van vanaf het bed omdat je met je knieën vanaf het bed bijna de schuifdeuren raakt. Los van het feit dat de kamer gewoon te klein is was het netjes. Een nette, schone en moderne badkamer. Het ontbijt is niet uitgebreid maar voor ons voldoende. In het restaurant zijn vriendelijke mensen werkzaam.
      Gereisd met partner in januari 2016

Was heel diervriendlijk goed verblijf.

al jansen, 2-11-2016

Zeer goed Ontvangst diervriendlijkheid oplossen kleine probleempjes..mooie douche.. vlak boj strand..minder kamer wat klein met hond ligging aan de weg.. en weing wegvetlichting in de avond als je hond wilt uitlaten..bedden te zacht menukaart te karig en weinig.voor prijs. Water 6 euro!!

Maar kom zeer terug..als minpuntje verbeterd zijn .

Gereisd met vrienden in november 2016

Voor herhaling vatbaar!

Marianne, 30-10-2016

De kamer was prima. Het personeel erg vriendelijk. Er kon rekening gehouden worden met mijn glutenvrije dieet en dat was prettig al kreeg ik wel hetzelfde glutenvrije brood van de avond ervoor en dat was helaas erg droog geworden.

Op de badkamer staat een kaartje hoe je moet omgaan met de handdoeken in het Duits, Engels en Frans maar niet in het Nederlands en dat misten we dus.

Een badmatje zou ook wel heel prettig zijn als je uit bad stapt.

Verder alleen maar lof voor dit resort!

Gereisd met partner in oktober 2016

Dat viel tegen

Coralyne1971, 25-9-2016

Mooie ligging vlakbij het strand, maar je hoort veel verkeer 's nachts.

Kamers zijn erg klein. Met meer dan 2 personen loop je elkaar totaal in de weg.

Frisse lucht kan alleen door de deur open te laten. Voelde wat onveilig.

Bedden zijn slecht en klein en het systeemplafond is nou niet bepaald romantisch te noemen.

Ontbijt is standaard, broodjes waren lekker maar de koffie slecht.

Het personeel doet zijn/haar best maar het is het net niet..

Gereisd familie in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Resort Land & Zee*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resort Land & Zee in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resort Land & Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Resort Land & Zee scoort een 8.18 uit 10 op basis van 115 reviews.