Camping Resort Land & Zee

7,6

22 reviews over Camping Resort Land & Zee in het Nederlands

Winteraccomodatie.

mieke, 3-1-2017

De Camping was geen eerste keuze. Campings in dit deel van Zeeland waren vol. Wij reserveren vrijwel nooit. Per ongeluk troffen we Land en Zee Resort. En dat was een fantastische toevalstreffer. Hotel ,verhuur huisjes , en camping op het terrein. Het park is mooi aangelegd, met aandacht voor de natuurlijke staat van het landschap. De staanplaatsen zijn heel ruim. Zelfs in het hoogseizoen sta je hier niet op elkaars lip. Het sanitair is winterproof. Standaard, pre fabricated ruimte die we kennen van andere campings. Goed geisoleerd, dus warm. Uitstekend schoon gemaakt. Enige minpuntje..50 eurocent voor een douche..is dat nog van deze tijd? Wifi , zonder rekening voor- of achteraf. Broodjesservice of ontbijt in het hotel. De ligging is op loopafstand van het strand / strandtenten, op fietsafstand van Renesse.
Gereisd met partner in december 2016

We hadden er meer van verwacht.

Van Ranst Hans, 9-10-2016

We waren met 2 koppels en kwamen beiden aan op een ander tijdstip, door een slechte communicatie onder het personeel , bleek dat we een waarborg teveel hadden betaald, dit werd uiteindelijk op een niet professionele en niet gastvrije manier opgelost! De auto mag niet bij de kampeerplaats staan, en de afstand naar de parking is best een eind wandelen. Bij de kortingskaart is 1 douchebeurt p.p normaal gezien inbegrepen, niet bij deze camping, je betaalt dan ook 0.50 € voor warm water. Wifi werkt perfect, camping ziet er verzorgd uit, sanitair was schoon, restaurant hebben we niet uitgeprobeerd vermits we geen goede ontvangst hadden. De liggen is prima vlak bij het strand.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Hoezo resort? Geen resort voorzieningen

anoniem, 9-10-2016

Wij komen net terug van een weekend kamperen op camping / resort land en zee. Zelf noemen ze het een resort, wij noemen het een camping.

Locatie: vlakbij zee maar daar merk je helaas niets van door de hoge dijk. Er heerst geen zee/strandgevoel. Daarnaast ligt het terrein ook nog eens langs een doorgaande weg (N57).

Resort: er is een hotel, er zijn huisjes/houten stacaravens, stacaravans en campingplekken. Wij hadden een campingplek voor de ingang van (denken wij) de eigenaren van het resort: we stonden voor hun hek en dat voelde niet camping-achtig. Bovendien hebben de bewoners van de woning (met nog twee gebouwen ernaast) een hondje dat graag keft, niet fijn en niet rustig. Zorg dat je niet campingplek 4 t/m 6 krijgt. Bovendien zijn deze plekken er ver van het sanitairgebouw.

Sanitair: er is één sanitairgebouw. Als jer er dichtbij staat, is het prima, maar wij stonden er erg ver vandaan. Het sanitair is overigens wel schoon.

Bij aankomst moet je 20 euro borg betalen voor een toegangspasje.

Personeel: niet onaardig maar niet klantgericht. We hebben drie keer borg betaald voor twee pasjes (we waren met twee stellen) en kregen pas na aandringen een keer borg terug bijvoorbeeld. Daarnaast is een van ons gehandicapt (gebruikt een rolstoel en is in het bezit van een Eur.gehandicaptenkaart) en kon geen uitzondering gemaakt worden voor het parkeren van de auto bij de caravan hoewel het oktober was en er weinig kampeerder op de camping waren.

Enige positieve punt dat we kunnen noemen is de wifi: die is goed en gratis.

Wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort Land & Zee bij:

Nooit meer in hoogseizoen.

Henriette, 29-9-2016

Dit zou een charme camping zijn, het leek meer op een jongeren camping. Tijdens de afwas van een groep jongeren stond de radio knal hard. De douches en toiletten waren echt vies, tijdens het verblijf van deze jongeren.

Toen de groep jongeren naar huis gingen was onze vakantie ook bijna voorbij, heel erg jammer.

Wij kamperen al 38 jaar en deze camping was onze eerste tegenvaller en ook nog eens de duurste camping.

Mooie ligging vlak bij zee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Steeds weer!

Mevr. van der Zande, 22-9-2016

Wat een geweldig mooie camping is dit. Een droomachtig terrein met water, veel natuur, eilanden en op de achtergrond de duinen van het Noordzeestrand.

Grote comfortplaatsen (200m2) en volop ruimte voor natuur, bepaald niet hutje mutje, zoals je op veel andere campings ziet.

Het sanitair is fijn en schoon, er is een grote speeltuin voor de kinderen. Het personeel is echt heel vriendelijk en hebben het goed naar hun zin. Lekker eten in het restaurant, waar je ook super bediend wordt. Voor ons een bestemming om steeds weer naar terug te verlangen!

Het enige jammere is dat we weer naar huis moesten! Bedankt Land & Zee!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie camping, perfecte ligging maar erg duur!

Rob, 24-7-2016

Plots besloten met het tentje een nachtje naar Zeeland te gaan. Snel een camping gebeld en Resort Land & Zee hadden nog plek voor een klein tentje voor één nacht. Nette aankomst met vriendelijk personeel. Alleen de voorgeschotelde rekening van €42,- voor één nacht in een pukkeltentje zonder stroom is toch wel erg aan de prijs. Goed het mocht de pret niet drukken. De camping was netjes, tentveld goed en sanitair ook goed. Al moesten we óók nog betalen voor de douche.

De ligging van super op 3 min lopen van het strand en een fantastische strnadtent. Locatie vergoedde de prijs zeker! Iedereen moet maar bepalen of men het waard vindt.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig!

MJ Verdonck, 29-6-2016

Zeer mooie locatie; Vriendelijk personeel; De kamers zijn wel niet groot, maar alle comfort is aanwezig! Ook lekker ontbijt en avondeten! Aanrader.
Gereisd met partner in april 2016

Ieder jaar weer!

JHE, 8-5-2016

+Super mooie plek, direct aan de Noord zee.

+Schoon en nette camping.

+Diervriendelijk.

+Mooie horeca gelegenheid op het terrein.

-Veel Duitsers.

Gereisd met partner in juni 2015

Genoten op deze mooie camping vlak aan het strand!

Marijke Sonneveld, 21-12-2013

Fantastisch gelegen dicht aan het strand, voorzieningen zijn goed en erg vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in september 2013

Goede camping op een mooie locatie!

Guido, 27-8-2013

hele fijne camping en gunstig gelegen, dichtbij het strand, brouwersdam en Burgh Haamstede. Als je met een tent campeert zijn er ook eilandjes waar je op kan staan. Vriendelijk personeel en een schoon en modern sanitairgebouw. Wel een muntje nodig om te douchen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Resort Land & Zee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Resort Land & Zee in Scharendijke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Resort Land & Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Resort Land & Zee scoort een 7.55 uit 10 op basis van 25 reviews.