Hotel Royal Sas van Gent ***

Hotel Royal Sas van Gent
Royal Sas van Gent

9 tips over Royal Sas van Gent

M.van de Kerkhof, 6-10-2014
Het is erg leuk om mosselen te gaan eten in Philippine en Terneuzen is ook een leuke stad
G.v.Woudenberg, 23-9-2013
Stad Gent, ligt op een steenworp afstand en is cultureel en historisch zeker de moeite waard. Ook de rondvaart door Gent was interessant. Maar ook Terneuzen om de hoek is leuk, zeker om te winkelen.
anoniem , 23-7-2013

Als je in het hotel verblijft dan moet je gebruiken maken van het restaurant Bottles.

A la carte eten was onvoorstelbaar lekker. Een streling voor de smaakpapillen.

Maar ook het hotelgasten voor 29.90€ menu is voortreffelijk !

Super wijnkaart!!!

Raf Palmans, 8-3-2013

Neem de menu met aangepaste wijnen, fantastische deal en oooh zooo lekker!!

De beste gin-tonic uit de wijde regio vind je hier!

R de Jonghe, 7-3-2013
Als je er overnacht MOET je er eten, ongelooflijke keuken!
Sascha Dobbelaere, 11-12-2012
Blijf zeker eten in het restaurant van het Hotel. De kwaliteit, variëteit en wijnkeuze zijn uitzonderlijk!

Henk, 22-8-2012
Het hotel ligt geweldig centraal voor als je Brugge, Gent, Knokke en de Vlaamse kust wilt bezoeken. Maar ook Middelburg, Goes en Vlissingen zijn makkelijk bereikbaar via de Westerscheldetunnel. Wel een toltunnel.
J.Vos, 16-4-2012
Het stadje Sluis is erg gezellig en de winkels zijn er iedere dag van het jaar open.Veel terrasjes en restaurantjes......In Sluis gegeten bij Gasthof d '' Ouwe Schuure....was op zich redelijk ,maar wij vonden het prijzig. Wel gezellige ambiance en aardig personeel.
Ladyhawk, 24-9-2010

Als je vertier zoekt is Sas van Gent inderdaad niet geschikt maar wij, de Sassenaren zijn dit gewend en willen dit graag zo houden. Wij houden van deze rust en vertier zoeken we elders.

Wil je Sas van Gent meemaken als er wel iets te doen is? Kom dan eens 4 dagen carnaval vieren in "Betekoppenstad" dan heb je onmiddelijk een ander beeld van ons anders zo rustige stadje.

Ja, stadje, wij hebben nl. STADSRECHTEN.