Hotel Royal Sas van Gent ***

Royal Sas van Gent

98 reviews over Hotel Royal Sas van Gent in het Nederlands

heel goed

maria, 17-9-2017

de bedden uitstekend, badkamer heel goed. geen minpunten.
Gereisd met partner in september 2015

Op bezoek bij vrienden in Assenede

Onbelangrijk, 22-8-2017

Appartement in annex ipv hotelkamer geboekt voor 2 nachten.

Ernstig gedateerd en viezig van ouderdom, slechte bedden, kapotte bureaulamp, niet functionerende badkamerverlichting, vies trappenhuis.

Jammer........

Gereisd met partner in augustus 2017

dit nooit meer. niet gaan logeren

Nelly, 5-2-2016

Slechte service. Niets te doen. Wat beloofd wordt op de site klopt niets van
Gereisd met partner in augustus 2015

nooit meer

Hans, 1-2-2016

Het is een hotel waarvan op internet hoge verwachtingen worden gevestigd, maar waar in de praktijk niets van terecht komt. Toen we aankwamen mochten we ruim 1/2 uur wachten tot de dame die ons welkom zou heten klaar was met haar gesprek. Er kon geen vriendelijk welkom voor ons af. We werden naar een tegenover liggend gebouw gestuurd en mochten daar een paar trappen, langs schoonmaakspullen, op. Toen wij de kamer hadden gevonden bleek het daar bloedheet te zijn. De volgende dagen zijn wij slalommend langs schoonmaakspullen, door het restaurant naar een daarachter gelegen eetzaaltje gegaan. De bediening daar was, als we iemand zagen, wel vriendelijk. En, de koffie was er prima. Een dergelijke onpersoonlijke entourage hadden wij niet verwacht. Op de website wordt er gezegd dat er verschillende faciliteiten, zoals een zwembad, zijn maar hiervan hebben we er geen kunnen ontdekken.
Gereisd met partner in september 2015

Nee, laat maar. Slecht hotel

Dirk, 22-11-2015

Het bed en de badkamer waren in orde. Maar dat was het dan ook. Kamer 10 ligt is in een bijgebouw( dus eerst naar buiten om te ontbijten.) de kamer ligt naast het ketelhuis en de ketel maakt ongeveer even veel herrie als een opstijgend vliegtuig, we hoorde nog een hard geluid ergens vanaf komen, dat bleek de minibar te zijn die in de kledingkast stond. Wat een klereherrie maakte dat ding, dus de stekker er maar uit getrokken. Scheelde weer een beetje.

2 dagen hier doorgebracht, bijna niet geslapen.aan de overkant van het hotel was ook nog een zwembadje en een sauna maar dat zag er ook niet echt uitnodigend uit. Het ontbijt was redelijk, dineren was niet mogelijk omdat dit vol geboekt was. Wat op zich een goede zaak is, zal wel goed geweest zijn, wij kunnen helaas dit niet beoordelen. In sas van Gent is werkelijk niets te doen. Hele boel leegstand. En niemand op straat.

Nooit meer.

Gereisd met partner in november 2015

Mwaah.

Sanne, 9-6-2015

We werden vriendelijk ontvangen, waarna de mevrouw achter de receptie ons naar onze kamer bracht. Deze lag in een andere straat dan het hotel. Er was genoeg ruimte, met een klein keukentje (de koelkast was vies), een zithoekje, een badkamer (douchen in bad waarbij de kit wat geschimmeld was) en een bed. Over het algemeen was het redelijk schoon. De t.v. was verschrikkelijk, maakte enorm veel herrie als je 'm van zender wilde verzetten (maar goed, we kwamen niet voor de t.v.). De vloer kraakte en als wij er in de nacht uit gingen om naar het toilet te gaan, begon de hond van de benedenburen hard te blaffen. Helaas waren er maar twee ramen die open konden; het was enorm warm/benauwd in de kamer, terwijl het buiten niet eens heet was. 's nachts alleen op zaterdagavond overlast gehad van wat mensen die over straat liepen en riepen.

Sas van Gent is op zich niks aan, maar je bent zo (door de tunnel) in Middelburg en andere leuke plekjes.

Ontbijt was standaard, niet geweldig, niet slecht.

Gereisd met partner in mei 2015

In één woord super!

Ceel_H, 2-4-2015

Voor de 3e keer verbleven in dit zeer klantvriendelijke hotel.

De kamers zijn zeer mooi ingericht en de bedden liggen heerlijk.

De hygiëne van de kamers kon wat mij betreft niet beter

Het ontbijt was goed, alles was vers en uitgebreid.

Ook heeft het hotel een super goed restaurant met een verfijnde menukaart waar je heerlijk kan eten!

Zeker een aanrader!

Gereisd zakelijk in maart 2015

fantastisch hotel

M.van de Kerkhof, 6-10-2014

Algemene indruk is erg goed, erg schone kamers met zgan meubilair, modern ingericht ook de badkamer

Omgeving is goed maar in het plaatsje zelf is niet veel te doen

Buurt is goed alleen in de avond veel lawaai van bars in de buurt

personeel is zeer klantvriendelijk ook voor ons hondje dat we bij hadden

Gereisd met partner in oktober 2014

nooit meer

L.Kuperus, 21-9-2014

Zeer slecht hotel. wij kwamen op vrijdagmiddag aan en werden gestuurd naar de overkant van het hotel, daar bevond zich de gereserveerde kamer[hok]. Deze ruimte kon niet geventileerd worden omdat we uitkeken op een afgesloten binnenplaats. Wij waren daar met twee volwassene en twee honden. '"s avonds besloten wij om in het hotel te dineren, dit was niet mogelijk en had 10 dagen van te voren gereserveerd moeten zijn. Dus maar wat te eten gehaald bij de lokale supermarkt. Volgende ochtend ontbijt, het kon niet minimaler oud brood koude eieren en pannekoeken.Viel erg tegen. De volgende dag bij het ontbijt kregen wij commentaar van de receptioniste, dat de kamer erg muf rook. Vind je het gek!! Ik kan nog wel even doorgaan maar mensen dit is een echt Afrader. Zonde van je geld.
Gereisd met partner in september 2014

Dit hotel absoluut vermijden

Paul, 21-4-2014

In paasweekend bezocht met mijn vrouw.

Kamer bleek in een ander gebouw te zijn.

Slecht onderhouden en oudbollig ingerichte kamers met gammel meubilair. Slechte bedden, benauwde kamer met slechte ventilatie en niet goed schoon. Ijskastje bleek diepvries te zijn, alles was bevroren. We zaten op de 2e verdieping, geen lift en regelmatig op de trap het hoofd gestoten. Voor het ontbijt moest je dus naar een ander gebouw.

Ontbijt was elke dag het zelfde en eieren en panekoeken waren koud, weinig variatie en totaal geen paassfeer. NOOIT MEER

Gereisd met partner in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Sas van Gent bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Sas van Gent in Sas van Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Sas van Gent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Sas van Gent scoort een 7.01 uit 10 op basis van 98 reviews.