Camping Zwinhoeve ****

Camping Zwinhoeve
Zwinhoeve
7,6

32 reviews over Camping Zwinhoeve in het Nederlands

Mooie groene, schone camping 500 meter van zee.

Jo, 23-8-2017

Elke dag verse broodjes, vriendelijke medewerkers, vlak aan zee en fietsroutes, met snackbar en restaurant, kleine speeltuin en toegankelijk voor honden.

Houden goed rekening met wensen m.b.t. sta plaats.

Slechts 1 minpuntje: de drangers op de deuren geven soms wat lawaai als gasten er geen rekening meehouden.

Gereisd met partner in juni 2017

goed verblijf, maar stel ajb geen vragen ......

Jacobs, 4-6-2017

30 jaar geleden kwamen voor het eerst naar deze camping en regelmatig zijn we terug hier te vinden. Prima gelegen etc. Nooit probleem of vragen gehad,

Dus zowel voor beheerders als voor ons prettig. Laten we nu toevallig tijdens ons verblijf een zeer belangrijk gesprek moeten voeren via internet. Onvoorzien dus.... Op naar de receptie met onze eerste vraag in jaren. De vraag of dit gesprek misschien elders kan, gezien het belang ervan (receptie of andere ruimte) omdat de internetverbinding bij de caravan hiervoor te slecht is, wordt weg gewimpeld. Ja, je moet maar zelf nadenken voor een oplossing.

Ben blij dat we in die 30 jaar geen arts nodig hebben gehad......misschien moet je dat dan ook maar zelf uitzoeken?

Ik snap wel dat er niet altijd een oplossing is, maar je kunt op z'n minst je klantvriendelijk opstellen en meedenken naar een oplossing. Of vragen we nu teveel? Wij hebben de oplossing gevonden door zo'n 400 kilometer heen en weer te reizen naar huis.

Gereisd met partner in juni 2017

geldkloppers

Dhr. Leo Thewis, 13-3-2017

Mooie ligging, maar daarom buiten ze mensen ook uit. Zeer kindonvriendelijk. Daar is namelijk geen plek voor. Ze verhuren de plaatsen liever dan dat er speelplek is. Er is dan wel een speeltuin, maar een echt balletje trappen behalve in een kooi zit er niet in. Beheerder kan je s'avonds nogal eens bot te woord staan. Maar dan moet je met deze zeeuwen ook niet in discussie gaan, want dan kun je de dag erna vertrekken met je kinderen.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige ligging aan het Zwin.

Ingrid Gerards, 20-11-2016

HEt veld waar wij stonden had grote en kleinere staanplaatsen met eigen water aan en afvoer. Wifi en elektra, Groot grasveld voor de deur. De meesten had een hond erbij en ook dat ging prima. Je had altijd gespreksstof. Het douche en toiletgebouw was aan de krappe kant met twee douches en twee wasbakken in een kleine ruimte. Niet verwarmd.Twee aparte toiletten. Maar je kon er altijd terecht want veel kampeerplaatsen hadden een eigen douche / toilet gebouwtje op hun plaats. Er is een klein kinder speelplaatsje met houten klimhut en zandbak. De toegang tot het strand is maar een paar meter lopen. Wel moet je even een trap op klimmen. Je kunt er haaientanden zoeken en vinden. Heel apart. Bij de hoofdingang is een was en droogruimte. Via de weg, dijk of strand is het een kwartiertje wandelen naar een strandrestaurant die heerlijke tosti hebben. Over de dijk fiets je in een 10 minuten naar Cadzand-bad. Tijdens ons verblijf was het er niet erg gezellig wegens grote bouw werkzaamheden en aanleg jachthaven. Een eindje verder is Breskens. Naar de andere kant fiets je in een half uurtje naar Sluis. Wat een prachtig stadje. Oer gezellig. En heeft de meeste zonuren van Nederland. Echt waar. Over het strand is het 10 km lopen naar Knokke. Maar er is zoveel leuks te zien en te befietsen. Wij zijn er twee maanden geweest en hebben ons geen moment verveeld.
Gereisd met partner in september 2016

Hele leuke camping

Familie Schog, 4-5-2016

Wij hadden een stacaravan / chalet gehuurd. Deze was zo goed als nieuw en goed onderhouden en vooral erg schoon. Er was ook voldoende inventaris aanwezig! De camping ligt aan het prachtige natuurgebied 't Zwin en is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. De kinderanimatie verdient een dikke pluim. Onze dochter moest huilen de ochtend van vertrek omdat ze die meiden zou gaan missen. Voor volwassene was er in de meivakantie minder animatie, maar misschien dat dat in het hoogseizoen anders is. Wij hebben genoten van de rust, de ooievaar en de boomkikkers. En niet te vergeten de wandelingen vanaf de camping naar Cadzand-Bad over het strand. Enig verbeterpuntje is het broodjes assortiment in de campingwinkel, dat mag van ons wat uitgebreider. En we vonden het jammer dat de Brasserie niet alle dagen geopend was, maar daar kan de camping niets aan doen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Fantastische Plek

Lotte, 20-10-2014

Zwinhoeve, de campingplaats aan zee. Met competente klantvriendelijke leiding en personeel. Ja, dit kan nog. Wij staan nu over 1 jaar in Zwinhoeve een zijn zeer te vrede. Vriendelijke mensen, goed onderhouden en schone sanitair en lekker eten op de camping. Dit alles kan op Zwinhoeve. Camping ligt in een perfecte omgeving naast natuurgebied het Zwin ideaal om te wandelen en te fietsen met mooie plaatsen in de nabijheid. Voor natuurliefhebbers en echte aanrader.
Gereisd met partner in maart 2014

Rustige en vriendelijke camping

Vakantieman, 24-9-2014

Wij hebben twee aangename weken gehad op deze camping. Personeel is zeer vriendelijk en alles is aanwezig, maar in bescheiden mate. Voor rust en ruimte kun je hier zeker naartoe. Genoeg te doen in de omgeving. Assortiment in de campingwinkel is matig.

Sanitair op het familieveld (600 nummers) is wel schoon, maar te weinig. Voor de kindvriendelijkheid heb ik een zeven gegeven. Niet omdat de mensen kind onvriendelijk zijn, integendeel, maar de speelvoorzieningen en de animatie was naar mijn mening bescheiden. Helaas in onze tweede week geen kinderanimatie meer (laatste week augustus).

Helaas snappen nog steeds veel hondenbezitters niet dat het, met name voor de wandelaars, bijzonder smerig is om tussen de hondenpoep door te moeten slalommen op het looppad naar het strand (wij hebben zelf ook een hond, was niet mee). In eerste instantie de verantwoordelijkheid van de hondenbezitters, maar ik heb veel honden op dit pad gezien die op de camping logeerden.

In totaliteit redelijk tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Schitterende lokatie! Een echte aanrader!

fam. de Broekert, 2-8-2014

We hebben hier pas een fantastische week gehad, wat een prachtige omgeving hier! Je kan hier naar de mooiste stranden en strandpaviljoens van Nederland, je fietst zo naar Knokke en Brugge, echt de moeite waard! Mooie kampeerplaatsen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in juli 2014

Een verschrikkelijke camping

R., 26-7-2014

Deze camping nooit meer!

Camping erg luidruchtig en bouwactiviteiten die 's ochtends vroeg al plaatsvinden in het naburige vakantiedorp.

Erg luidruchtige mensen en schreeuwende kinderen die geen rekening houden met andere mensen. Constant voorbij rijdende auto's, waardoor er geen rust is.

De animatie voor de kinderen is alleen geschikt voor kinderen tot 6/7 jaar, daarboven absoluut ongeschikt.

Personeel doet zijn best, maar met klachten weet men geen raad! Zolang het goed gaat is alle oké, maar zodra er klachten zijn mag een ander het oplossen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

zeer mooie en rustige camping

m_t_brils, 3-7-2014

Grote plekken , heel schoon en modern sanitair , vriendelijk personeel . Kortom een aanrader
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zwinhoeve in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zwinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zwinhoeve scoort een 7.57 uit 10 op basis van 33 reviews.