Beoordelingen Camping Zwinhoeve****

28 beoordelingen
Beoordelingen Camping Zwinhoeve****
Duinweg 1, 4525 LX, Retranchement
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zwinhoeve**** in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zwinhoeve**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Zwinhoeve scoort een 7,9 uit 10, op basis van 28 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zwinhoeve**** in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zwinhoeve****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Zwinhoeve**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Camping Zwinhoeve**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Zwinhoeve**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Camping Zwinhoeve**** met andere accommodaties in Retranchement.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

25 beoordelingen over Zwinhoeve****

28 beoordelingen
7,6
7,2
7,7
8,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Rustige en vriendelijke camping"vertalen
Vakantieman
8,0

24-09-2014 Wij hebben twee aangename weken gehad op deze camping. Personeel is zeer vriendelijk en alles is aanwezig, maar in bescheiden mate. Voor rust en ruimte kun je hier zeker naartoe. Genoeg te doen in de omgeving. Assortiment in de campingwinkel is matig.
Sanitair op het familieveld (600 nummers) is wel schoon, maar te weinig. Voor de kindvriendelijkheid heb ik een zeven gegeven. Niet omdat de mensen kind onvriendelijk zijn, integendeel, maar de speelvoorzieningen en de animatie was naar mijn mening bescheiden. Helaas in onze tweede week geen kinderanimatie meer (laatste week augustus).
Helaas snappen nog steeds veel hondenbezitters niet dat het, met name voor de wandelaars, bijzonder smerig is om tussen de hondenpoep door te moeten slalommen op het looppad naar het strand (wij hebben zelf ook een hond, was niet mee). In eerste instantie de verantwoordelijkheid van de hondenbezitters, maar ik heb veel honden op dit pad gezien die op de camping logeerden.
In totaliteit redelijk tevreden.

"Twitter beoordelingen"
09-03-2014 @Frisiarondvaart Heerlijke lunch bij Camping de Zwinhoeve smaakt heerlijk http://t.co/0vSCcvvYrV --- Bron: https://twitter.com/Frisiarondvaart/status/442648378405814272
29-07-2013 @LudTannenbaum @zwinhoeve @zwinplaza We hebben het voorjaar, onze zomervakantie en afgelopen weekend weer SUPER genoten op de camping. Bedankt! --- Bron: https://twitter.com/LudTannenbaum/status/361782909939613696
27-07-2013 @LudTannenbaum Weer gezelligheid troef @zwinhoeve gezellig met de campingburen aan het borrelen op het #puntje van de camping. --- Bron: https://twitter.com/LudTannenbaum/status/360945927600607232
Met jonge kinderen, Juli 2014
"Een verschrikkelijke camping"vertalen
R.
3,0
3,0
6,0

26-07-2014 Deze camping nooit meer!
Camping erg luidruchtig en bouwactiviteiten die 's ochtends vroeg al plaatsvinden in het naburige vakantiedorp.
Erg luidruchtige mensen en schreeuwende kinderen die geen rekening houden met andere mensen. Constant voorbij rijdende auto's, waardoor er geen rust is.
De animatie voor de kinderen is alleen geschikt voor kinderen tot 6/7 jaar, daarboven absoluut ongeschikt.
Personeel doet zijn best, maar met klachten weet men geen raad! Zolang het goed gaat is alle oké, maar zodra er klachten zijn mag een ander het oplossen.

Met partner, Juli 2014
"Schitterende lokatie! Een echte aanrader!"vertalen
fam. de Broekert
8,0

02-08-2014 We hebben hier pas een fantastische week gehad, wat een prachtige omgeving hier! Je kan hier naar de mooiste stranden en strandpaviljoens van Nederland, je fietst zo naar Knokke en Brugge, echt de moeite waard! Mooie kampeerplaatsen en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Met partner, Juni 2014
"Zeer mooie en rustige camping"vertalen
m_t_brils
10,0

03-07-2014 Grote plekken , heel schoon en modern sanitair , vriendelijk personeel . Kortom een aanrader

Met partner, Mrt. 2014
"Fantastische Plek"vertalen
Lotte
10,0

20-10-2014 Zwinhoeve, de campingplaats aan zee. Met competente klantvriendelijke leiding en personeel. Ja, dit kan nog. Wij staan nu over 1 jaar in Zwinhoeve een zijn zeer te vrede. Vriendelijke mensen, goed onderhouden en schone sanitair en lekker eten op de camping. Dit alles kan op Zwinhoeve. Camping ligt in een perfecte omgeving naast natuurgebied het Zwin ideaal om te wandelen en te fietsen met mooie plaatsen in de nabijheid. Voor natuurliefhebbers en echte aanrader.

Met jonge kinderen, 2013
"Geweldig"vertalen
PATRICIA
7,0

04-12-2013 Geweldig leuke camping gelegen aan het strand, alles bij de hand...heeerlijk vertoeven daar... aardig personeel..

Met partner, Aug. 2013
"Mooie camping, vlakbij het Zwin, wel druk."vertalen
toccataatje
6,0

17-09-2013 Het dichtst bij het Zwin, duin over en je bent er. Mooie plekken op de camping. Uitstekende receptie bezetting. Heel behulpzaam. Grote camping. Heel goede animatie. Voor de grotere kinderen zou meer te doen moeten zijn. iedereen gedraagt zich goed, druk, maar wel heel gezellig.
Heerlijk om fossiele haaientanden te vinden op het Zwin.
Ook veel informatie over de omgeving.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Camping vlakbij het strand"vertalen
Helen
9,0

08-08-2013 Op zich een goede camping. Ware het niet dat we pubers bij ons hadden. Er was verder geen enkele plek dus toch maar gedaan. De plek was prima. De ligging geweldig, vlakbij het strand. Het sanitair was uitstekend. Wel vonden we het pasjes systeem niet erg handig. Raakten in de war de pasjes voor de slagboom en de douches waren gelijk. De animatie was matig. Zo was er een filmavond voor 12 plus waar echt hele oude films werden gedraaid. Bovendien waren er toen ook kids van 9 waardoor de film weer werd aangepast. Onze tieners hadden er dus niets aan. Dus echt een camping voor ouderen en kleine kinderen.
Personeel heel vriendelijk vooral bij de receptie!

Met jonge kinderen, Mei 2013
"Prima Camping alleen jammer van al die honden"vertalen
Hans
10,0

09-05-2013 Wij zijn hier met de caravan geweest de eerste week van mei 2013. Het is een prima camping met leuke animatie voor de kinderen. Er is ook een leuke speeltuin waar de kids veel vrienden kunnen maken. Het sanitair ziet er zeer verzorgt en nieuw uit. We hebben geen negatieve punten kunnen ontdekken, alleen dan dat er heel veel honden zijn op deze camping. De mensen weten heel goed dat ze de honden aan de lijn moeten houden op de camping maar ik heb heel vaak kunnen constateren dat dit niet gedaan word. Ook heb ik honden hun behoefte op het campingveld zien doen zonder dat het baasje van die hond er enige aandacht aan schenkte. Jammer is dat.

Met vrienden, Aug. 2012
"Nooit meer!"vertalen
Snijders
7,0

03-09-2012 Wij hadden een lodge gehuurd vr een lang wknd,met 4 volw.Op ons boekingsform. stond dat we vanaf 13u in de lodge konden.Toen wij om 13 u ons bij de receptie meldden,werd ons verteld dat onze lodge nog niet beschikbaar was.Daar kreeg ik de melding dat er een fout op ons boekingsform. stond.Het moest zijn tussen 13 en 17 u.Daar sta je dan om 13u!Gelukkig konden we dan toch na zo'n 20 min wachten onze lodge in.De lodge was geweldig,in zeer goede staat en het zag er gezellig uit.Verder was er op de camping niet veel te beleven, de kantine was uitgestorven en toen we vroegen voor wat leuke muziek werd er met vreemde gezichten gekeken.Daar komt nog bij dat we de eerste dag wel mochten roken in de serre,terwijl dat de dag erna opeens niet meer mogelijk was.Het leek alsof we gewoon niet welkom waren, daar kwam het op neer.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?