Camping De Wachtsluis ****

90 reviews over Camping De Wachtsluis in het Nederlands

fijne rustige camping

E.van Huizen, 15-5-2013

Jonge enthousiaste eigenaren.

Deze mensen hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan!

Deze kwaliteit zie je terug in de afmetingen van de plaatsen die aansluiten op het beschermde zeeuwse landschap en de uitmuntende staat van het sanitair.

Hanneke en Luc, we hebben een heerlijke week gehad bij jullie.

Bedankt en tot ziens. Groeten familie Van Huizen uit de Beemster

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Heerlijke plek

Rick, 15-5-2013

Geweldige locatie. Wij gingen met onze jonge dochter van twee en stonden met caravan dichtbij een speeltuintje. Perfect natuurlijk. Sanitair is brandschoon en in topconditie. Ideale ruimte om onze dochter te wassen / douchen. Bijvoorbeeld door een douche op hoogte.

Camping ligt ideaal voor bezoek (leuke fietstocht) naar Knokke.

Ook op wandelafstand (2 km) van perfect zandstrand en een mooi natuurgebied. Bij slecht weer zijn er volop mogelijkheden. O.a. een verwarmde ruimte waar kleine kinderen kunnen spelen. Leuke Belgische steden liggen dichtbij, dus shoppen mogelijk.

Tip: probeer de huisgemaakte taart van de zeer behulpzame gastvrouw, heerlijk!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Geweldige camping

Fam. Kuijsters, 14-5-2013

We werden bij aankomst vriendelijk begroet door de eigenaars. Vervolgens werd er voldoende informatie gegeven over de camping en de omgeving.

We hadden een zeer ruime mooie plaats. Kinderen konden de hele dag op de skelters rijden. Strand is op loop afstand.

Sanitair was echt heel mooi en zeer schoon. Voor de kinderen een aparte toilet en douche. De douche was verhoogd wat erg makkelijk is voor de ouders.

Al bij al een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Heel fijne tijd gehad

Stijn, 13-5-2013

Wij hebben een heel fijne tijd gehad in de Wachtsluis. Voldoende grote plekken op perfect verzorgde graspleinen. Auto's op de parking, skelters zijn baas :-) Nieuw en uiterst schoon sanitair. Privé badkamers (douche, wasbak, wc) beschikbaar. Uiterst vriendelijke eigenaars. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Camping de Wachtsluis, wat een heerlijke camping!

Familie Veldhuizen, 11-5-2013

Wat een heerlijke week hebben we gehad op camping de Wachtsluis! De omgeving is prachtig, het strand op loopafstand, Knokke op fietsafstand en Brugge reden we binnen een half uurtje.

De ontvangst is heel hartelijk, het sanitair super schoon en de thee en taart in theehuis Juffertje in 't Groen is heerlijk.

De kinderen hebben heerlijk gespeeld op de trampoline, met de skelters en in de binnenruimte. We komen zeker nog een keer terug op deze fantastische camping!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Wat een heerlijke camping!

Familie Veldhuizen, 11-5-2013

Wat een heerlijke week hebben we gehad op camping de Wachtsluis. De omgeving is prachtig; strand op loopafstand, Knokke op een kwartiertje fietsen en in Brugge waren we binnen een half uurtje met de auto. De ontvangst op de camping is heel hartelijk, het sanitair is super schoon en de thee en taart in Theehuis Juffertje in 't Groen is heerlijk.

De kinderen hebben zich enorm vermaakt op de trampoline, op de grote schommel en met de skelters. We komen zeker een keer terug om te genieten op deze fijne camping!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Kinderen willen niet mee naar huis!

Fam. Otjens, 26-8-2012

Een bijzonder goed onderhouden camping met mooie wandel/fietsroutes en het Zeeuwse strand op loopafstand. Er was al niet echt iets aan te merken op deze camping, maar het nieuwe sanitairhuis maakt het helemaal af. We zijn erg benieuwd naar het nieuwe theehuis en komen zeker weer terug. De kinderen kunnen niet wachten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Doen!!!

Leen, 23-8-2012

Een absolute topper als je graag eens tot rust wil komen! Ik heb geen enkele opmerking omtrent deze camping. We hadden een zeer grote plaats in een mooi onderhouden grasveld. Absolute privacy gezien je buren op enkele meters van je verwijderd zitten. De auto mag op je kampeerplaats gezet worden voor het in- en uitladen van de auto, daarna moet deze op de parking staan. Ideaal dus voor kinderen alsook de rust wordt hierdoor bewaard. volledig nieuw sanitair- gebouw, zeer proper, grote handige douchekabines, spiegels, afwasbakken,... Alles wat je nodig hebt!

Zeer mooie ligging, vlak aan Het Zwin, afgelegen en zeer rustig. Op 15min wandelen van een zeer rustig strand dat vlak naast het Zwin gaat. Prachtige natuur!

Zeer vriendelijke uitbaters!!! chapeau!

Gereisd met partner in augustus 2012

Zon, zee, strand en een heerlijke camping

M,M,M,J & J Van Oers, 22-8-2012

Een huilend zoontje toen we de camping afreden op weg terug naar huis. Wat meer om te zeggen? We hebben fijne en zonnige dagen gehad. Lekker naar het strand geweest. Frietjes bij het dichtbijgelegen strandpaviljoen. En vooral de kinderen op de camping laten spelen.

Begin dit jaar is er nieuwe sanitaire ruimte gebouwd. Met voor de kinderen een aparte douche-bad gelegenheid in vrolijke piratenstijl. Wordt het douchen ook een soort van uitje.

Voor ons een bijzonder plekje om naar terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Als God op Camping de Wachtsluis

Roos Westerweel, 14-8-2012

Wat een fijne tijd hebben we gehad op Camping de Wachtsluis. Heerlijke (kindvriendelijke) plek om het vakantiegevoel te beleven, mooie natuur en en prachtige omgeving. Het sanitair met de prive badkamer beviel heel goed en kan ik iedereen aan raden. Gastvrouw en -heer geven je een fijne welkom.

Wij komen terug! En kijken uit naar het Theehuis wat dan klaar zal zijn om in het zonnetje te genieten van een verse thee en iets lekkers.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.26 uit 10 op basis van 91 reviews.