Camping De Wachtsluis ****

9,3

90 reviews over Camping De Wachtsluis in het Nederlands

Genieten met de grote G!

Carla, 9-8-2015

Prachtig verzorgde camping met schitterend sanitair. De eigenaren zorgen er voor dat alle plaatsen groen blijven. Trampoline, skelter, zandbak en schommels, meer zijn kinderen niet nodig. Zee op fietsafstand, prachtig natuurgebied op loop afstand, Haaientanden zoeken. Kortom een heerlijke plek om drie weken te zijn. Willen wij dit wel delen met de rest van Nederland?
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Verzorgde camping, arrogante leiding

John, 19-7-2015

Registratie bij aankomst ( woensdag ca 15.00 uur) zeer amateuristisch. Borgsom moest in een gebouwtje elders betaald worden, weer terug naar receptie. Wachten tot iemand je voorgaat en je uiterst precieze aanwijzingen geeft hoe je moet gaan staan. Eigenaar zit continue op een motormaaier ( grasfanaat). Haalt Scheerlijnen en elektr.snoeren weg, zet eea. wel terug. Onder toezicht hadden we onze caravan neergezet, toch vond de eigenaar dat we iets naar achteren moesten of dat we het (gaatjes) grondzeil weghaalden. Niet gedaan, bleven nog maar een paar dagen. Liep mopperend weg. Bij eindafrekening( ca 10.30 uur) niemand op de receptie, paar keer gebeld, uiteindelijk kwam de eigenaar. Ter vergoelijking van ons bellen zeiden we dat er niemand op de receptie aanwezig was. Snibbig werd gereageerd met "Nou en ...". Afrekening vond plaats zonder nadere pecificatie. Werd op verzoek alsnog overlegd.

Grasfanatisme heeft geleid tot een prachtige grasmat.

Strand en zee zeker een paar km lopen.

Gereisd met partner in juli 2015

Een super mooie top camping

monika van der Put, 28-6-2015

Juni 2015 bijna 2 weken gestaan. Het is een super mooie en nette camping. De eigenaren Hanneke en Luc zorgen ervoor dat de camping in top conditie blijft. Ze beheren de camping op een goede manier, zodat het ook netjes en opgeruimd blijft. De plaatsen zijn zeer ruim en goed verzorgd. Het sanitair is werkelijk top. Al met al een camping om zeker nog een keer te bezoeken. Ook de visite vond de camping super netjes. In het boek-je van de wachtsluis die je bij aankomst krijgt staan leuke tips in voor de omgeving. Ook de huisregels worden er op een zeer nette wijze in beschreven. Met een beetje geluk komt er ook de ooievaar ff buurten ze zijn gek op kaas. Ik kan geen negatief punt benoemen.
Gereisd met partner in juni 2015

Rust en ruimte

Aniane, 21-5-2015

In de meivakantie een hele week op camping De Wachtsluis gestaan. Hele ruime plaatsen, prachtig sanitair en vriendelijke behulpzame eigenaren.

Het terrein is autovrij en daarmee een veilig speeldomein voor kinderen.

Voor de kleinere kinderen zijn er voldoende speelmogelijkheden op de kampeervelden (zandbak e.d.). Voor de wat grotere kinderen zijn er veel verschillende skelters (met karren), een grote trampoline en een kabelbaan. De kabelbaan is lang en behoorlijk snel (ook heel geschikt voor oudere jeugd).

In het Theehuis wordt heerlijke thee geschonken met lekkere eigengemaakte taart. De ijsjes bij het Theehuis zijn heel betaalbaar.

Vanaf de camping ben je (lopend) zo op het strand.

Rust, ruimte, schoon en gastvrijheid zijn hier de kernwoorden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Supercamping voor jong en oud

erik van Engelen, 29-4-2015

Mooie goed verzorgde camping met grote plaatsen. Prachtig nieuw sanitairgebouw. Onze kinderen hebben zich geen seconde verveeld. Er zijn super gave skelters, zowel voor zo kleine als grotere kinderen. Ook de tractors, die soms aan en af rijden, zijn leuk om naar te kijken. De camping ligt direct aan het zwin en is heel natuurlijk ingericht. De poelen zorgen in het voorjaar voor een waar boomkikkerconcert. De zelfgebakken taarten zijn een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Fijne camping in het mooie Zwin

Greet Litjens, 29-4-2015

Camping de Wachtsluis is een echte aanrader voor iedereen! Je geniet hier van mooie ruime plaatsen, goede sanitaire voorzieningen en een prachtig landschap er om heen. We hebben genoten van het strand en de omgeving en natuurlijk van de heerlijke koffie in het Theehuis Juffertje in het Groen, gelegen op de camping. Voor de kleinkinderen was het ook fijn: een trampoline, heel veel skelters en een mooie speelruimte. En er werd een spelletjesochtend georganiseerd! Kortom we komen graag weer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

leuk voor kinderen, in het hoogseizoen

Theo , 28-9-2014

De camping staat onder leiding van een echtpaar dat een strakke hand van leiding geven heeft.Camping de Wachtsluis beschikt over een schitterend sanitair gebouw. Jammer is dat je iedere keer voor alles je "sleuteltje"nodig hebt, en dan zul je zien bij hoge nood ojee de sleutel vergeten.

In het hoogseizoen is er voor de kinderen heel veel speelgoed in de vorm van trapauto's, skelters, steppen etc.

De plaatsen zijn ruim, de auto staat apart.Het strand is eventjes lopen of evt. fietsen.

Toeval of niet, in de 2,5 week dat wij er stonden hadden we 2 lekken autobanden en 2 lekken fietsbanden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Zeer de moeite waard

Pauline en Jan van Loenen, 11-9-2014

Prachtige camping met mooie ruime plaatsen.

Ons uitzicht was fantastisch met ooievaars rond de caravan.

De omgeving bied heel veel mogelijkheden aan zowel wandelaars als aan fietsers.

De zee, Cadzandbad is heel dicht bij.

Eigenaren super vriendelijk en behulpzaam, het theehuis is gezellig en het gebak overheerlijk.

GA ZO DOOR!

Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijk weekend!

Esther, 15-8-2014

We hebben weer een heerlijk weekend gehad op camping De Wachtsluis. Wat een fijne plek om regelmatig terug te komen! Mooie plaatsen, hele vriendelijke eigenaren, een mooie omgeving (op loopafstand van het strand!), prachtig sanitair en heel veel te doen voor de kinderen: voetballen of vliegeren op het grote veld, tafeltennissen, skelteren, en roetsjen van de nieuwe kabelbaan. In het bijbehorende theehuis kun je heerlijke koffie, taart en thee krijgen! We gaan zeker weer eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Super!

M.Sterenberg, 7-8-2014

Een super camping, met hele lieve eigenaren die erg hard werken en ervoor zorgen dat alles er spik en span uit ziet.

Heel mooi sanitair gebouw met kindersanitair, erg netjes,het is werkelijk een camping om aan te raden!

Mooie skelters om op te rijden, fraaie grote plaatsen, en het is autovrij,en niet te grootschalig allemaal, dus je hebt er rust als de kinderen zich vermaken...

Heel dicht bij de leuke plaatsen als Sluis en Knokke.

Op kleine afstand van natuurgebied het Zwin, lekker uitwaaien aan het mooie zandstrand, schelpen en haaientanden zoeken, vliegeren.

En wat dacht je van een Zeeland pas?met 4 personen met de bus voor 12 euro het hele verblijf...de bus halte is achter de camping.

En ook met de fiets ben je zo aan 1 van de zandstranden of in een leuk plaatsje...

Wij hebben er genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.26 uit 10 op basis van 91 reviews.