9,3

Uitstekend

88 reviews over Camping De Wachtsluis in het Nederlands

Schitterende camping op mooie locatie

Tonny, 10-5-2016

Een kampeerseizoen is voor ons niet compleet zonder een bezoek aan De Wachtsluis. De kinderen kijken net als wij altijd uit naar het kamperen op deze mooie plaats, vooral vanwege de speelvoorzieningen (skelters, trampoline, speeltuinen, binnenspeelruimte) en de gemoedelijke sfeer waarin kinderen (en hun ouders!) onderling snel contact maken. Niet alleen het strand is dichtbij, maar ook mooie dorpen en steden zodat er bij elk weertype iets leuks te bedenken is. De camping wordt perfect onderhouden en met het theehuis is het plaatje echt compleet. Hanneke en Luc zetten zich maximaal in voor hun camping en gasten, daarom hebben wij niets extra's te wensen en kunnen wij niet anders dan de beste beoordeling geven.
Gereisd familie in mei 2016

Prima camping, wel wat zakelijk allemaal

Annemiek, 9-5-2016

Een camping die ideaal is voor kinderen: mooie skelters, een trampoline en veel andere kinderen hielden hen de hele dag bezig. De ligging van de camping is ook erg goed, vlakbij Cadzand-bad maar toch heel rustig en groen. Wat wij als minder prettig hebben ervaren, is dat de douche en het afwaswater apart moeten worden afgerekend. Erg weinig water voor je geld ook nog. Dat is niet goed voor je vakantiegevoel, maak de camping dan liever iets duurder per nacht. Ook was later uitchecken een probleem, terwijl het prachtig zonnig weer was en de camping bovendien al grotendeels leeg was. We hadden daar best wat extra voor willen betalen maar de eigenaar hield voet bij stuk: we moesten weg. Beetje jammer.
Gereisd familie in mei 2016
Accommodatie-eigenaar

Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen uw feedback ter harte. Een toelichting vinden wij van belang. Wij kampten helaas dit weekend met een storing in de waterpomp. Hierdoor viel op sommige momenten de waterdruk weg waardoor er minder water was. We constateerden het probleem op Hemelvaartsdag en de monteur was binnen een half uur aanwezig. Alleen de benodigde onderdelen konden pas op maandag worden geleverd. Overmacht! We vonden het zelf ook heel vervelend. De druk viel niet continu uit maar op piekmomenten. Bij de douches hebben we een A4 opgehangen met een toelichting.

Op de vertrekdag dient de plaats om 11 uur vrij te zijn. Als gasten na 14 uur willen vertrekken, wordt een halve dag plaatsengeld gerekend. Excuses als we dit niet hebben aangeboden, we lezen dat u hiervan gebruik had willen maken. De andere mogelijkheid is dat de auto en caravan op de vertrekdag op de bezoekersparkeerplaats mogen blijven staan. Hiervan heeft u gebruik van gemaakt.

Mooie rustige camping, toch dicht bij het strand

Harm, 31-1-2016

Mooie , grote plaatsen, mooi ingedeeld, goede sanitaire voorzieningen,
Gereisd met partner in augustus 2015

Terugkomst gegarandeerd.

Klaas en Ellianne Meijer, 20-10-2015

Je wordt gastvrij onthaald op deze rustige plek met schitterend schoon sanitair. Een uitgebreid fietspaden netwerk langs kust, het mooie oude Zeeuwse landschap, het Zwin en de Belgische grensstreek start vanaf de camping. Veel bijzondere volgens, waaronder de ooievaars. In voor- en najaar is het boerenleven volop in bedrijf met prachtige gewassen.
Gereisd met partner in oktober 2015

Hele fijne camping

Wouter willemsen, 28-9-2015

kleinschalige camping, familiebedrijf waar je je gelijk op je gemak voelt, ruime plaatsen op goed onderhouden gras velden, goede voorzieningen vwb water, electra en afvoer. Wifi beschikbaar tegen betaling. Mooie en rustige ligging t.o.v natuurgebied 't Zwin en Op loopafstand van Cadzand-Bad. vriendelijke en prettige ontvangst en begeleiding naar plaats. Nieuwe toilet voorzieningen, ruim en schoon. efficient systeem met electische sleutel voor gebruik & betaling van Voorzieningen. Goede accommodatie voor een redelijke prijs, een echte aanrader ! (Vergeet ook niet om de theetuin te bezoeken)
Gereisd met vrienden in september 2015

verdient prijs

Ans Huiskens, 14-9-2015

we waren hier voor de tweede keer in het najaar. Een hartelijk onthaal door Hanneke. Zij luistert naar je wensen en denk actief mee om je de plaats te geven die je graag wilt. Wij wilden rustig staan en dat is voor 100% gelukt. Zelfs nu in het najaar ziet de camping er mooi verzorgd uit. Je ziet in het gras nog weinig kale plekken. Je krijgt dan ook zorgvuldige aanwijzingen waar je je camper kunt plaatsen. Je voelt en ziet dat deze camping met visie en passie gerund wordt. het sanitair is prima en stroom betaal je alleen wat je verbruikt en het is dus niet een "algemene deler". We komen hier zeker terug!!
        Gereisd met partner in september 2015

Geen vrijheid. Bekrompen regime.

Hommels, 7-9-2015

Klant onvriendelijke benadering. Nooit met een groep naartoe gaan.

Ontvangst: - Je rijdt achter mij aan en als ik stop zeg, stop je. Je mag niet meer naar.. rijden. Wij waren een groep maar mochten niet uitkiezen waar we wilden staan. Overal stond gele bordjes waar je niet mocht lopen, fietsen of rijden. Sanitair- Nieuwe schitterende gebouw sta je gemengd wat door vrouwen niet als prettig werd ervaren. 6 douches niet open. Met 4 man te wachten op de beschikbare douches in naseizoen. Voor de 6 extra betalen. Na 4 min. uit terwijl er voldoende tegoed was. Bij het oudere gebouw 0,50 cent per keer maar wist je niet hoelang je nog had. Plek:Na 11.00 uur vertrekken = halve dag extra betalen. We mochten geen tent neerzetten terwijl dit tel. was besproken. Stroom = extra betalen Wij, allen 50+, gaan al jaren met elkaar weekend weg als groep nooit geen klachten. jammer want de ooievaars en de omgeving waren geweldig. Feedback doorgesproken.

Gereisd met vrienden in september 2015
        Accommodatie-eigenaar

We betreuren het zeer dat u geen goede ervaring had op onze camping. Op een aantal punten vinden wij het belangrijk om een toelichting te geven.

Gedurende het hele seizoen zijn alle 10 douches open. Dat is exclusief het privésanitair wat u als 'niet open' benoemt. De douches kunnen op elk moment worden aan- en uitgezet met de sleutel. Het verbruik wordt per seconde afgerekend.

Uw groep heeft een ‘partytent’ mogen plaatsen en een bijzettent, zonder kosten. Een nuancering wat betreft de halve dag bijbetalen. Dit doen wij op het moment dat gasten aangeven na 14u te vertrekken. Bovendien mag op de bezoekersparkeerplaats het kampeermiddel de hele dag zonder kosten staan. Helaas trof u een weekend met flinke regenbuien. Om het terrein netjes te houden, plaatsten we op enkele natte stukken gele bordjes zodat er geen auto overheen zou rijden. Wij vroegen anderen uit uw groep, die langer bleven, naar hun ervaring. Zij waren wel positief. Wij geven graag een mondelinge toelichting bij vragen.

Topcamping!

fam, 18-8-2015

Dit is een hele fijne en kindvriendelijke camping. We stonden op een veldje in een soort kuil. In het midden was een speeltuin. Fijn voor de kinderen. Ook de skelters deden het goed. Alles is keurig op de camping. Het sanitair is gloednieuw en heel schoon. Grote en ruime plaatsen. Goede sfeer en vriendelijke eigenaren. De zee is op fietsafstand. Kortom, wij hebben genoten!
        Gereisd familie in juli 2015

Genieten met de grote G!

Carla, 9-8-2015

Prachtig verzorgde camping met schitterend sanitair. De eigenaren zorgen er voor dat alle plaatsen groen blijven. Trampoline, skelter, zandbak en schommels, meer zijn kinderen niet nodig. Zee op fietsafstand, prachtig natuurgebied op loop afstand, Haaientanden zoeken. Kortom een heerlijke plek om drie weken te zijn. Willen wij dit wel delen met de rest van Nederland?
        Gereisd familie in juli 2015

Verzorgde camping, arrogante leiding

John, 19-7-2015

Registratie bij aankomst ( woensdag ca 15.00 uur) zeer amateuristisch. Borgsom moest in een gebouwtje elders betaald worden, weer terug naar receptie. Wachten tot iemand je voorgaat en je uiterst precieze aanwijzingen geeft hoe je moet gaan staan. Eigenaar zit continue op een motormaaier ( grasfanaat). Haalt Scheerlijnen en elektr.snoeren weg, zet eea. wel terug. Onder toezicht hadden we onze caravan neergezet, toch vond de eigenaar dat we iets naar achteren moesten of dat we het (gaatjes) grondzeil weghaalden. Niet gedaan, bleven nog maar een paar dagen. Liep mopperend weg. Bij eindafrekening( ca 10.30 uur) niemand op de receptie, paar keer gebeld, uiteindelijk kwam de eigenaar. Ter vergoelijking van ons bellen zeiden we dat er niemand op de receptie aanwezig was. Snibbig werd gereageerd met "Nou en ...". Afrekening vond plaats zonder nadere pecificatie. Werd op verzoek alsnog overlegd.

Grasfanatisme heeft geleid tot een prachtige grasmat.

Strand en zee zeker een paar km lopen.

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.25 uit 10 op basis van 89 reviews.