9,3

Uitstekend

88 reviews over Camping De Wachtsluis in het Nederlands

Mooier sanitair dan hier tref je nergens!

Esther, 27-7-2016

Wat een heerlijk lang weekend hebben we weer gehad op camping de Wachtsluis. Gewandeld naar het strand, thee met een taartje genuttigd in het stijlvol ingerichte theehuis en genoten van de rust. De kinderen hebben gespeeld op de trampoline en het grote veld met de kabelbaan en voetbaldoeltjes. Op de laatste avond broodjes gebakken boven een vuurtje.

De eigenaren doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Mooier sanitair dan hier tref je nergens!

Gereisd familie in juli 2016

Prachtig

Ton en Elly, 14-7-2016

Vorig jaar zonder te reserveren in het hoogseizoen aangekomen en er werd van alles gedaan om ons een prachtige plek te geven voor twee dagen.we vonden de camping,omgeving,eigenaren,eigenlijk alles zo geweldig dat we na overleg er meer dan een week hebben gestaan.

Zeer de moeite waard,en komen ook zeker nog een keer weer.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldige camping!

John en Karin, 28-6-2016

Supermooie camping! Mooie, goed onderhouden plekken, mooi speeltuintje voor de kinderen en skelters voor de wat oudere kinderen, heel schoon en ruim sanitair (speciaal voor de kleintjes eigen piraten sanitair) en supervriendelijke eigenaren. Heel dicht bij zee en mooi fietsen in de omgeving!
Gereisd familie in juni 2016

prachtige camping leuke eigenaren

marieke, 25-6-2016

Mooie grasvelden schoon sanitair
Gereisd met partner in juni 2016

Kei gaaf

Victor en Marloes, 29-5-2016

Prachtige en nette Camping. Zowel op de Camping als in de omgeving is er van alles te doen, volop speelgelegenheid en na korte wandeling sta je op het strand. Heerlijk terrasje bij de theetuin. Echte aanrader, alles prima in orde qua sanitair, en ook nog eens leuke Campingbazen !
Gereisd familie in mei 2016

Geweldige camping voor jong en oud.

Marja & George Broeders, 27-5-2016

Wij hebben genoten met kinderen en kleinkinderen bij camping de Wachtsluis. Luc en Hanneke zijn supervriendelijke campingeigenaren.

De grote, goed onderhouden, kampeerplekken zijn fijn, het sanitair heel erg schoon en modern.

De kleinkinderen hebben zich heel goed kunnen vermaken vooral met de vele skelters, de trampoline, het speeltuintje en de kabelbaan.

Wij hebben in de mooie omgeving gefietst, en bij de verschillende strandpaviljoens is het aangenaam vertoeven onder het genot van een drankje en hapje (of maaltijd)

Het theehuis "juffertje in het groen" is geweldig.

Het is duidelijk dat de campingeigenaren met veel liefde en passie de camping beheren.

Gereisd met vrienden in mei 2016

In het voorseizoen is het hier heerlijk toeven .

A Huiskens, 22-5-2016

Mooie omgeving.. aardige mensen en prima sanitair.
Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch! Zo hoort kamperen te zijn.

Peters, 17-5-2016

Mooie locatie, op korte afstand van de zee, in rustig fiets gebied, dicht bij Knokke, Cadzand bad & Sluis.

Mooie velden, ruimte plaatsen, opstelling met cirkelvormen, geen strakke saaie rijen. en goed zicht op 't speeltuintje.

Sanitair en het bijbehorende 'key' systeem werkt perfect. Schoon en fris.

Heerlijk strak beleid m.b.t. het weren van auto's op het veld; geen zorgen om de kinderen.

Het theehuis (mèt koffie) heeft een mooi terras, er hangt een gezellige huiselijke sfeer en is met de huisgebakken taartjes een fijne aanvulling. Voor wie een dag slecht weer treft is er ruimte om binnen de allerkleinsten te vermaken en is er zelfs een heuse bibliotheek.

prima plek vlakbij zee

Marlies Molman, 16-5-2016

Het is een zgn. kleine camping met prachtig sanitair, leuk theehuis én zeer lieve, vriendelijke, enthousiaste eigenaren. Wij waren zonder kinderen maar ook zij komen volop aan bod. Er is voldoende aanbod om kinderen bezig te houden ook met slecht weer.

Ruime plekken, kortom een prima camping om te verblijven!

Gereisd met partner in mei 2016

Een super leuke camping!!

Erik en Mijke, 11-5-2016

Een super leuke camping waar we zeker terug gaan komen. De camping ligt op een mooie, rustige plek, op loopafstand van zee. De camping is zeer kindvriendelijk maar ook wij als volwassenen hebben ons erg goed vermaakt. Onze jongens (van 5 en 6 jaar) hebben zich geen moment verveeld met de skelters, de trampoline, de speeltuintjes en de grote kabelbaan. De plekken zijn erg ruim. Wij stonden aan een veldje, waardoor we de jongens toch een beetje in de gaten konden houden. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam, het sanitair heel schoon en het theehuis erg sfeervol. 's Avonds hoor je het gezellige geluid van de vele kwakende boomkikkers. Er is geen groot animatieteam, maar er worden regelmatig leuke, kleinschalige activiteiten georganiseerd. Zo zijn onze jongens meegeweest naar de poelen in de buurt (onder begeleiding op zoek naar waterdiertjes) en kwam een verhalenvertelster de kinderen (en volwassenen) mooie verhalen vertellen. Al met al een zeer geslaagde vakantie!
Gereisd familie in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.25 uit 10 op basis van 89 reviews.