Camping De Wachtsluis ****

90 reviews over Camping De Wachtsluis in het Nederlands

Schone en fijne camping

Kim, 11-5-2017

Erg schoon, sanitair in 1 gebouw alleen toegankelijk met sleutel

Speeltuintjes en skelters voor de kinderen

Lekker dicht bij zee

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijke camping!

Mijke Peeters (Boxtel), 1-5-2017

Camping de Wachtsluis is een heerlijk vakantieplekje. We hadden een mooie, ruime campingplek vlakbij wat speeltoestellen. De zee is op loopafstand en bereik je via een mooi pad langs natuurgebied het Swin. Maar onze jongens (van 6 en 7) vonden het zo leuk op de camping dat ze eigenlijk liever op de camping bleven. Wat wil je ook met al die gave skelters, trampoline en kabelbaan. Het sanitair is nog erg nieuw en altijd netjes. Bij de camping is een knus theehuis, met allerlei soorten thee en zelfgebakken taart op de menukaart! Dus ook voor ons als ouders was het genieten. Al met al alleen maar positieve ervaringen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Helemaal geweldig

Fam. Leenders, 18-4-2017

Alles aan deze camping was goed.

de locatie, mooie omgeving, heel netjes en verzorgd,

Sfeervol theehuis.

mooi sanitair, vriendelijke eigenaren.

Leuke restaurantjes in de omgeving.

Wij gaan beslist nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Een absolute aanrader !

Marc Werbrouck, 17-4-2017

Wij komen sinds enkele jaren op deze voortreffelijke, uitstekend gelegen en bijzonder kindvriendelijke camping. De vriendelijke service, de ongewoon mooie sanitaire voorzieningen en het prachtige grasveld helpen zeker om je vakantie zorgeloos te laten verlopen.

Voor de kinderen was er gisteren 'paaseierenraap', er staan allerhande skelters klaar, er is een leuke en veilige trampoline, een voetbalterrein, een death ride of kabelbaan... Netjes, rustig ...met goede en duidelijke afspraken! Er is een koffie- en theehuis met ijsjes... Niet echt een restaurant, maar die heb je in de onmiddellijke omgeving. 1 km te voet naar het natuurgebied het Zwin en de zee. Voor ons dé bestemming in Zeeland.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Fantastische plek!

Hartsuiker, 20-9-2016

Prachtig gelegen boerencamping, gastvrije ontvangst en een superluxe sanitaire gebouw!

Vlakbij het strand en aan de fietsroute, kortom; een Aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2016

Deze camping verdient een medaille !!

Guus, 17-9-2016

Luc en Hanneke streven 100% perfectie na en dat ervaar je tijdens je hele verblijf.

Energiekosten worden berekend naar het werkelijk verbruik: eerlijker kan niet.

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer

Storimans, 14-9-2016

Plaatsen waren goed douches erg verouderd en vaak geen toiletpapier en de toiletten waren smerig stroomverbruik achteraf voelden wij ons genaaid wij betaalden maar liefst €22 voor 2 weken dat krijg je in een gewoon huishouden nog niet voor elkaar uitgerekend De Borg met het stroomverbruik en dan moet je nog bijbetalen boeren nattevingerwerk. En 3 maal per dag de grasmaaier om je oren. Wij gaan er nooit meer heen....
Gereisd met partner in augustus 2016

Ongekend!

Simon Commandeur, 6-9-2016

Deze zomer voor de tiende keer gekampeerd op de Wachtsluis. Heerlijk! Ruime staplaatsen, prachtige grasmat, schoon, rustig, gezellig, gastvrij. Dicht bij zee en leuke plaatsen in de directe omgeving. Vergeet ook niet de aantrekkelijke fietsroutes, zowel langs de kust (met zeezicht) als in het achterland. Op de camping geen kroeg, maar een gezellig theehuis. Ook mijn kleinkinderen konden zich prima vermaken. Alles bij elkaar fantastisch, om met turn-verslaggever Van Zetten te spreken: “ONGEKEND!” Gelijk maar weer voor het volgende jaar geboekt.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke camping vlakbij zee

Patricia, 6-9-2016

Rustige kindvriendelijke camping met ruime plaatsen en netjes sanitair. Theehuis is ook erg gezellig en de taartjes zijn er heerlijk. Zeskamp was een zeer geslaagde dag. Omgeving is prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Aanrader

Marleen Bijloos, 28-8-2016

Mooie, gezellige en familiale camping met zeer goede sanitaire voorzieningen, ideale plek voor met kinderen te kamperen, autoluwe camping. Skelters aanwezig voor de gastjes, kabelbaan en allerlei speeltuintjes. Apart piratensanitair voor kinderen en mooie binnenspeelruimte ingeval van slecht of te warm weer.

Het theehuis is zeer leuk met mooi terras en lekkere taart, koffie, thee en frisse sapjes ed.

Een aanrader voor iedereen, maar in het bijzonder voor families met kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.26 uit 10 op basis van 91 reviews.