Camping De Wachtsluis ****

9,3

90 reviews over Camping De Wachtsluis in het Nederlands

Heerlijk!!!

Yvette, 1-9-2017

Wat een fijn verblijf hebben we gehad! Zeer ruime plaatsen, schoon sanitair (twee gebouwen) een bibliotheek en super vriendelijke eigenaren.

We kwamen zonder besproken te hebben en de camping stond vrijwel vol. We hebben eerst twee nachten op de ene plek gestaan en daarna zijn we verplaatst naar een ander veld.

Alles is erg schoon en netjes.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping

Agnes, 25-8-2017

Ondanks het niet altijd mooie weer hebben we een heerlijke vakantie gehad. Camping was echt top. Skeltertjes, een trampoline en speeltuintjes voor de kinderen. Ruimte plaatsen, schoon sanitair en een mooie omgeving. Eigenaren zijn ook erg vriendelijk. We zitten er nu al aan te denken om volgend jaar weer terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch! Subliem! Zeker nummer 1!

Mees, 21-8-2017

De Wachtsluis is ideaal voor alle leeftijden dicht bij het strand in een heel mooi natuurgebied. Supermarkt dicht bij. Heerlijk theehuis op de camping een van de beste koffies heb ik hier gedronken. Met skelters en trampoline en andere speeltuin en speel mogelijkheden is het echt top voor ieder wat wils!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Perfect verzorgde gezinscamping

Familie Van Loon, 8-8-2017

Wij hebben 2 weken met onze De Waard Albatros gekampeerd op camping de Wachtsluis met onze zoons van 7 en 11 jaar.

Het is een perfect verzorgde, rustige en vriendelijke camping op bijzonder goed onderhouden terrein. Wij hadden een zeer ruime wachtsluisplaats. Erg prettig met een waterpunt naast de tent want het dichtst bijzijnde toiletgebouw was en eindje lopen. Het oude toiletgebouw is netjes onderhouden, het nieuwe toiletgebouw is echt tot in de puntjes doordacht en geweldig schoon.

In de omgeving is op korte (rij) afstand heel veel te beleven. Gezellige dorpen en stadjes of een dagje naar België. In de omgeving fietsen met onze kinderen kwam er door de wind niet heel veel van, maar de fietsen kwamen goed van pas op de camping en voor de ritten naar het strand en de bakker in Cadzand-Bad.

Wij vonden het erg prettig dat we niet de enige tent tussen de caravans waren.

De camping is het meest geschikt voor gezinnen met kinderen t/m 12 jaar.

Het theehuis is een hele leuke en sfeervolle aanvulling op de camping. Ook de bibliotheek vonden we erg leuk.

Enige minpunt wat wij ervaren hebben is dat het stuk terrein tegenover onze tent als 'overloop' ingezet werd waardoor we een heel aantal nachten ineens overburen hadden wel erg dicht op onze tent.

Hanneke en Luc zijn erg vriendelijke camping eigenaren. Pietjes precies en daardoor is de camping zo perfect verzorgd!!

Prachtige plek

Marjan, 27-7-2017

Erg mooie camping, prachtige ligging tegen het Zwin en vlak bij Cadzand Bad. Ruime plekken, goed sanitair er een rustige camping. Genoten van alles, prima ligging om het mooie Zeeuws Vlaanderen en België te bezoeken.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige camping!

Karlijn Leenaars, 14-7-2017

Super verblijf gehad op deze camping. Hele gastvrije en behulpzame eigenaren! En de camping heeft alles wat wij zoeken, ook met twee kleine kinderen! Genoeg ruimte, mooi sanitair, bewust omgaan met energie/water, gezellig theehuisje, zelfs een kleine bibliotheek/speelruimte, trampoline, skelters en een fantastische omgeving! Wij komen zeker nog eens terug!

En ook nadien nog super service: de schoenen van onze dochter vergeten op de camping en deze werden zonder problemen opgestuurd!

Rustig en luxe

Heleen Oudshoorn, 1-7-2017

Ook zonder kinderen een fijne camping. Luxe sanitair, eigen badkamer mogelijk. 2 wifi aansluitingen per plaats! Ruime plaatsen. Plaatsen met stroom, water en vuilwaterafvoer mogelijk. Prachtig uitzicht en dichtbij het strand. Zeker aan te bevelen.

werkelijk fantastisch

Theo Bovens, 1-7-2017

Alles was goed, zowel sanitair als terrein als de plaatsen als de ligging als het milieu bewustzijn en vooral de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van de eigenaren.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping met ruime plekken

Peter Bovens, 23-6-2017

Super sanitair, veel ruimte en privacy, verzorgd en enorme gastvrijheid. Klein verbeterpuntje: wat zeep bij de toiletten
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie, rustige camping, ideaal met kinderen

Ann, 19-6-2017

Heel mooi en modern sanitair.

Er wordt zuinig omgesprongen met water en energie. Wel jammer dat je zonder sleutel niet in het sanitair gebouw binnen kan, zelfs niet om naar het toilet te gaan.

Leuk voor kinderen: kabelbaan, go carts, trampoline, speeltuintjes, zandbak, dicht bij het Zwin en de zee.

Heel vriendelijke eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wachtsluis in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wachtsluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wachtsluis scoort een 9.26 uit 10 op basis van 91 reviews.