Camping Crea-Trends

Crea-Trends

2 reviews over Camping Crea-Trends in het Nederlands

Fantastische gastvrije camping

Fam vd Kruyssen, 9-8-2017

Super camping.....dit was onze tweede keer en onze zoon Maik vind de poezen helemaal geweldig....met dank aan de eigenaren die steeds zo vriendelijk zijn! Mooi toiletgebouw alles netjes en voor een leuke prijs een heerlijke overnachting...wij komen zeker nog terug 😊😊
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nette camping, met een randje

Edwin, 3-8-2017

Een weekje gestaan, Zeeuws-Vlaanderen is een bezoekje waard, vandaar dat we hier terechtgekomen zijn. Op het eerste gezicht gastvrij. Echter na enkele dagen begint de gastvrijheid te schuren. Als er een kopje koffie wordt aangeboden, komt ie op de rekening. Later blijkt alles wat er maar kan, door berekend te worden. Zeker wist ik dat we kosten zouden maken, maar om nu echt alles te rekenen viel me wat tegen. Alles roept een soort van wantrouwen op. Vooraf afrekenen van het staangeld, "ja, anders kun je zomaar vertrekken", was het argument. Kort weg, ons zeeuw ben zunig, geen cent tevee.

Jammer, beetje vertrouwen in de medemens zou dit een top camping maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Crea-Trends in Retranchement, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Crea-Trends zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Crea-Trends scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.