8,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust***** bij :

194 reviews over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in het Nederlands

nooit meer wat een saaie camping

Fam. Skledar, 21-8-2017
    • Activiteiten3
    • Onderkomen7

Het chalet was keurig netjes het park mooi ruim opgezet. zwembad is keurig netjes schoon maar erg klein met weinig zitjes en mis ik horeca want na 1 uur zwemmen heb je het wel gezien. Restaurant en cafe zijn heel netjes, smaakt goed en de prijzen zijn goed. Speeltuinen buiten erg leuk voor de kinderen. Boven kun je spelen op 2 computers die zijn prima, de tafelvoetbaltafels zijn beide kapot. Voorbeeld: kinderdisco in het zwembad waar duidelijk staat aangegeven van 6-11 jaar, wat denk je vol met mensen en kleine kinderen dus de muziek was niet te horen en er is ook niemand die er wat van zegt wat dus uitliep in een korte ellende 10 min in het water en zoonlief wou er alweer uit want het was een babydisco. Er is geen toezicht in het zwembad!! ook niet overdag. Het is er totaal niet gezellig en na 19.00 doodstil en saai. Voor ons nooit meer.

Al 7 jaar super

de hoekjes, 15-8-2017
    • Onderkomen9

We komen nu al voor het 7e jaar en in die tijd is er een hoop gebeurd en vergroot maar het blijft allemaal zo mooi en overzichtelijk. Misschien dat we soms iets langer moeten wachten bij het restaurant, maar niet noemenswaardig en het eten is echt altijd heel lekker. dat alle campingplaatsen nu kunstgras hebben is echt zo fijn en we maken heel veel gebruik van de vaatwasser, ha ha wat een luxe he op vakantie. De kinderen vonden dit jaar vooral de springkussens bij de animatie super leuk. Tot volgend jaar weer, groetjes van de Hoekjes

Super leuke plek!

Fam. Loon, 15-8-2017
    • Onderkomen10

Helaas hadden we het niet zo getroffen met het weer maar daardoor was dit park juist leuk, binnen een mooi restaurant met echt lekker eten op de kaart. ook het italiaanse restaurant is leuk voor een makkelijk avondje uit eten. de speeltuin was erg leuk voor ons kind van 2 jaar en het zwembad kregen we hem niet meer uit. Lekkere verse broodjes iedere dag in de winkel en we werden eigenlijk continue weer verrast door de vriendelijkheid van het personeel. Aanrader!
    Gereisd familie in juli 2017

Heel fijn park, wat kleine minputjes

Hans, 10-8-2017
      • Onderkomen9

Het is een heel fijn park, netjes, vriendelijk personeel enz. We gaan hier nu al een paar jaar naar toe. Wat ik even kwijt wil hier op zoover is of ze aub het water op het speelship een paar graden hoger kunnen zetten. We hebben dit al enkele keren aangegeven bij de balie maar het blijft echt te koud voor kinderen

GEWELDIG

Marleen, 7-8-2017
      • Onderkomen10

Strandpark de Zeeuwse kust is een park waar over nagedacht is.

Op de campinplaats heb je een deel kunstgras! Super fijn. Na regenbuien weinig tot geen last van het water wat niet op het veld weg kan. De sanitaire voorziening is super! Er word grondig en goed schoongemaakt! De supermarkt op het park is prima! Veel te verkrijgen!en ook hoef je in de ochtend geen sprint te doen op de verse broodjes! De hele dag zijn verse broodjes verkrijgbaar! Het reastaurant heeft goed eten! Het zwembad is super leuk voor kinderen. Voor kinderen is dit een park waar ze zich elke dag kunnen vermaken wat het weer ook is! De plekken zijn netjes! Honden gebied om de camping is ook goed! Het strand is op loopafstand !

Gereisd familie in juli 2017

Mooi maar viel ons tegen

Jill, 30-7-2017
      • Onderkomen9

Heel mooi park! Wij zaten in een chalet die was erg ruim en netjes. Heerlijke tuin ook! Toch hebben we wat minpunten... Het zwembad is voor baby's erg koud, het water was dof en zodra de bubbels aangingen stonk het water. Het leek alsof er iets mis was met de installatie van het zwembad. Erg leuk speelschip maar helaas ook koud water. Gegeten bij het pizzarestaurant maar we werden gewoon vergeten.. zelf moeten vragen om drinken en later om bestek. De prijzen waren ook aan de hoge kant en hebben dit aangegeven. Het personeel vond het zelf ook erg duur was haar reactie! Zaten ook maar weinig mensen. Kortom; een prachtig park, dicht aan zee maar een koud zwembad en erg duur restaurant.
      Gereisd familie in januari 2017

Fantastische week gehad op de camping

Annemiek Droogendijk, 22-7-2017
      • Onderkomen9

Dikke pluim voor het animatie team, wat een enthousiastme en energie straalde die uit!

Het terras en de snackbar leken soms iets onderbezet voor het hoogseizoen maar het personeel bleef ondanks de drukte zeer vriendlijk.

Aanrader!

Loes, 18-7-2017
      • Onderkomen10

Heel leuk verblijf gehad begin juli samen met ons gezin. Heel vriendelijk ontvangst en eigenlijk overal vriendelijke medewerkers. We hebben lekker gegeten in de pizzeria en beneden in dok. De kinderen vonden het zwembad erg leuk en met de hond was de korte afstand tot aan het strand ook ideaal. We hebben meteen een glampingtent voor volgend jaar geboekt. Leuke animatie ook

Mooi vakantiepark voor gezinsvakantie

Melissa, 3-7-2017
      • Onderkomen9

Wij hebben overnacht in het hotel (een 10 waard), waar ik een aparte review over geschreven heb, ik kan de andere onderkomens dus ook niet beoordelen.

Wel hieronder het vakantiepark op zich:

De dames van de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Het vakantiepark is echt op kinderen/gezinnen gericht: veel leuke speeltuinen, het zwembad is echt geweldig met het piratenschip en waterpark (buiten).

Verder hebben mijn man en ik heerlijk uitgebreid savonds gegeten in Cafe Dok (goede menukaart) terwijl de kinderen daarna lekker speelden in de binnenspeelgelegenheid en bioscoop.

Ook al was het nog geen vakantietijd (eind juni 2017), toch was er voor de kinderen volop animatie (knutselen, speurtocht, minidisco): erg leuk en goed gedaan!

Het strand is echt op loopafstand; heel dichtbij.

Enige hele kleine minpuntje was/is dat de supermarkt al om 17.00 uur dicht is. Overigens ook genoeg qua assortiment!

Gereisd familie in juni 2017

Lekkere dagen gehad

Kris, 10-6-2017
      • Activiteiten8
      • Onderkomen6

Met hemelvaart met mijn ouders broer en zus incl kinderen en aanhang een aantal dagen mogen overnachten op dit mooie park.

Net park fijn dichtbij zee. Leuk zwembad voor de kinderen leuke speeltuintjes animatie hebben we geen gebruik van gemaakt.

Restaurant qua kwaliteit van het eten meer dan prima de bediening en organisatie van het restaurant laat wel nog ruimte voor verbetering.

we zaten in een chalet wat eigenlijk een ruime sta-caravan is. Netjes maar niet meer dan strikt noodzakelijk gehorig en vrij krappe slaapvertrekken.

Service is wel meer dan goed. Aantal keer wat aan de hand gehad ( ventilator in het toilet stuk ) werd onmiddellijk gemaakt.

Leuke honden-uitlaatstrook rondom het park.

Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Strandpark De Zeeuwse Kust scoort een 8.18 uit 10 op basis van 209 reviews.