Camping Seel ***

Seel

3 reviews over Camping Seel in het Nederlands

Grandioos

Arjan, 5-1-2009

We gaan met het gezin voor de vijfde keer naar camping Seel. Heerlijke grote plaatsen , in het hoogseizoen regelmatig wat te doen voor de jeugd en ook voor de "ouderen" zoals een volleybal toernooi / bingo.

En niet te vergeten de korte afstand naar het strand!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Bosma, J, 30-7-2007

Een prima vakantiebestemming, de kinderen hebben zich er goed vermaakt. Mijn kritische noot ligt bij de houding van de gastvrouwe. Zij was onvriendelijk, kortaf, niet gastvrij en niet begaan met haar campinggasten. Door deze ervaring zullen wij hier niet meer gaan camperen.
Gereisd familie in juli 2007

------, 14-12-2005

Mijn gezin en ik vertoeven al jaren goed op camping Seel. De kinderen hebben hier ook veel vriendjes en de camping ligt maar 50 meter van het strand.
    Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seel in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seel scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.