7,4

Top vakantie gehad

Sereena, 1-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

De camping had alles wat we nodig hadden. Qua ligging ideaal op loopafstand van het strand en het centrum van Renesse. Op de camping werden we overal vriendelijk gehoord en geholpen. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt met het leuke recreatieteam. De huisjes zijn groot genoeg en je hebt alles wat je nodig hebt. Het enige jammere waren de bedden. Deze waren allemaal doorgezakt.
Gereisd familie in juli 2017

Natuurlijk park met veel groen.

Louisa, 6-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Overdekt terras voor het huisje. Auto voor de deur. Rustig park, dicht bij strand en dorp. Leuk winkeltje met warme verse broodjes.

Ideaal voor fiets- en wandeltochten. Mooie camperplaatsen.

Volgend jaar worden nieuwe chalets gebouwd.

Het onderhoud kan beter.

Gereisd met partner in oktober 2016

Wat een heerlijke plek!

Monique, 23-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wat een heerlijke plek !

Huisjes zijn wat gedateerd, maar prima schoon, een grote tuin voor onszelf en het park ligt lekker centraal, waardoor we zo op een leuke strandtent waren of in het dorp.

's Ochtends een gezellig praatje en koffie'tje doen bij het ontbijtwinkeltje en verse broodjes. Fietsen zijn te huren op het park, handig!

Vriendelijk personeel op de receptie, zij stonden altijd voor ons klaar als we vragen hadden over wat er te doen was in de omgeving.

Zij vertelden ons dat komende winter een gedeelte van de huisjes vervangen zal worden door nieuwe. Wij zijn zeer benieuwd en komen zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2016

Afschuwelijk

ingekuh, 16-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Vies oud chalet (vertellen ze ook nog dat ze worden afgebroken ivm ouderdom) boiler werkte niet, vieze douche als je het al douche kan noemen. Ondanks wat lagere prijs echt het geld niet waard ! Park heeft zijn beste tijd gehad. Nooit meer in ieder geval ! Slechte service aan receptie nee echt geen aanrader !!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016
C. van der Reijnst,

Beste heer Uubkes,

Het spijt ons te horen dat uw verblijf bij ons niet naar uw zin geweest is. Wij hebben u uitgebreid gesproken en de zaken waar u mee zat naar ons idee goed opgelost. We hebben nog lachend bij de slagboom geoefend met de slagboomkaart.

Uiteraard hebben wij u ook uitgelegd dat wij voornemens zijn om komende winter accommodaties te vervangen waardoor niet alle verouderde elementen meer vervangen worden aan het einde van het seizoen. Dit is helaas niet helemaal goed overgekomen.

Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in een van onze nieuwe accommodaties en u te kunnen laten genieten van een fijne vakantie op een leuke lokatie!

Prima camping dicht bij het strand.

Theo Molthoff, 5-8-2016
  • Onderkomen6

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

Het park maakt een sobere en verouderde indruk.

Onze kampeerplek (Populierlaan 5) is voor een middelgrote caravan aan de krappe kant. De auto kan er eigenlijk niet meer bij, zeker niet als je een luifel of voortent wil zetten.

Sanitaire voorzieningen zijn gedateerd: apart €0,50 betalen voor de douches en geen wc-papier op de toiletten.

TV-aansluiting is alleen digitaal beschikbaar; hiervoor is indien nodig een decoder te huur/te koop bij de receptie.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Lisette, 7-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wij hebben met de kids een paar heerlijke dagen gehad! Ligging van het park is echt super, je bent overal dichtbij, en het ligt helemaal tussen de fietsroutes.

We hebben veel ondernomen met de kinderen, ook op het strand bij paviljoen zuid zuid west.

Het is een erg gezellig park, met vrolijke mensen en zeer vriendelijk personeel. De huisjes zijn prima, ze zijn schoon en alles is voorhanden. Wij komen zeker terug!

Gereisd familie in mei 2016

Park in verval

Marc, 23-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

De chalets op dit park zijn verouderd, de wegen bij de bungalows en de chalets bestaan uit twee rijen ongelijke tegels, of een zeer slecht onderhouden asfaltpad. De chalets zelf zijn vochtig (zelfs in de zomer is binnen ondanks ventileren alles klam). Gescheurde tegels bij de ingang, Het tweepersoonsbed is een twijfelaartje, met een uitgezakte matras en door de keuze van de sierlijsten bij de verlichting, stoot je onbedoeld steeds je hoofd.

De keukeninrichting is goed, alleen er is een geiser die de douche niet kan voorzien van voldoende warm water om echt een warme douche te nemen. WIFI is betaald en voor 15 euro per week erg duur.

De chalets zijn voor de prijs die je betaalt absoluut onvoldoende.

De ligging t.o.v. Renesse en het strand zijn prima, Met de op de camping gehuurde fietsen kun je prima tochten maken op het eiland.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima voor een paar daagjes kamperen

Fam Janssen, 8-8-2015
  • Onderkomen4

Rustige maar nette camping voor een paar dagen met de tent. Flinke wandeling naar zee; is goed te doen. Centrum ook goed bereikbaar. Vriendelijke mensen. Sanitair schoon.

Kampeerveldje kan wel wat onderhoud gebruiken (wordt nu door de konijnen onderhouden gezien het grote aantal kuilen)

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustig park, op loopafstand van zee en dorp.

vakantie, 7-5-2015
  • Onderkomen6

Voor 3e keer verbleven wij tijdens de kindervakantieweek op dit park. Verwacht geen luxe huisjes en het nieuwste sanitair. Huisjes zijn daarentegen wel heel schoon, compleet en in de tuin is het heerlijk vertoeven. Centrum op 10 min. loopafstand, de zee op 15-20 min. Personeel is ontzettend vriendelijk en erg service-gericht!

Voor ons daarom geen luxe vakantiepark met animatieteam. Wij vermaken ons hier prima en de kinderen (10+) geven nu al aan volgend jaar terug te willen. Hoor ze niet klagen over gebrek aan een waterparadijs of dergelijke. Voor ons een prima accommodatie voor de mei-vakantie. Ook een leuke omgeving om per fiets te ontdekken.

Gereisd familie in mei 2015

Eenmalig

syl, 22-9-2014
  • Onderkomen5

Na heel wat positieve beoordelingen wil ik toch wat kanttekeningen stellen. Het is echt geen 10 min. lopen naar het strand. Het is circa 900 meter naar het strand, dan moet je al 6 km/uur lopen. Wij liepen met 2 kleine kinderen toch al gauw 20 tot 30 minuten.

Dan staat er speeltuin op de site. Voor de leeftijd 2 en 4 jaar is er GEEN speeltuin kan ik je vertellen. Een heel klein huisje met glijbaan alleen voor de echte kleintjes of een hele grote glijbaan voor al gauw 6+.

Dan de accommodatie is oud en klein, maar dat wisten we. Maar naar het toilet gaan voor een groot persoon is een opgave. Daarnaast liep het toilet door regelmatig. De buitenlamp was stuk. Afzuigkap miste een stuk pijp, waardoor de hele toko besloeg tijdens het koken. Geen klok aanwezig en de waterkoker heeft zeker 10 min. nodig om te verwarmen. Het was op het eerste gezicht wel schoon. Voor ons was een midweek lang genoeg en eenmalig. We hebben het er wel gezien.

Gereisd familie in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schouwen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schouwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Schouwen scoort een 7.38 uit 10 op basis van 31 reviews.