Vakantiepark Roompot De Soeten Haert *****

Gauw weer eens!

M, 16-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Park aan het strand, erg kindvriendelijke accomodatie, heel servicegericht personeel en goed onderhouden park.

Wij hadden een gerenoveerd huisje. Het was goed schoon en comfortabel.

Het enige minpunt is de dichtheid van parkeergelegenheid/accomodatie. Maar door onze grote tuin hadden we daar geen last van. En de eetgelegenheid is ongezellig en tochtig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

nooit meer

Joyce, 8-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Het huisje was alles behalve schoon bij aankomst. Ook waren de muren bekrast en het zag er uitgeleefd uit. De oven werkte niet goed, de vaatwasser en de afzuiging ook niet. Er lag nog een boxershort van iemand anders onder een van de bedden en de deur van de badkamer viel er bijna uit. Wij komen hier niet meer terug! De kinderentertainment was leuk.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2017

Wat jammer dat jullie verblijf niet goed is bevallen.

Wij zullen de bemerkingen intern verder bespreken, zodat de kwaliteit beter gewaarborgd zal zijn ten aanzien van de schoonmaak in de accommodatie.

Wij hopen dat jullie wel hebben kunnen genieten van de omgeving.

Goede kwaliteit/prijsverhouding

jos, 7-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het was niet schoon, de magnetron was erg smerig, in de tuin lagen "rare"ampullen, de douche had een urineluchtje.
Gereisd met partner in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2017

Bedankt voor jullie feedback. Vervelend dat het verblijf niet helemaal goed is bevallen door de schoonmaak. Hebben jullie dit ook laten weten aan de receptie? Dan kan er direct actie op worden ondernomen, zodat het verdere verblijf wél naar wens is!

Graag tot de volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot De Soeten Haert bij:

Fijne en ruime accomodatie met voldoende vrijheid.

Anna Kwakernaat, 5-9-2017
  • Onderkomen8

Als je naar het strand wilt gewoon de weg oversteken en via de duinen naar het strand. Park heeft goede ligging tov Renesse en andere steden.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2017

Bedankt voor jullie feedback!

Wat fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf! Mooi dat de ligging zo goed is bevallen:)

Graag tot ziens.

Groetjes van Richard

prachtige locatie, gedateerde huisjes met schimmel

RvZ, 4-9-2017
  • Onderkomen5

Locatie is prachtig vanwege loopafstand naar prachtige strand van Renesse.

Park is prima, voldoende privacy in tuintje bij het huisje en voldoende parkeergelegenheid.

Zwaar gedateerde huisjes die hard aan een opknapbeurt en een up-to-date kleurconcept toe zijn. Schimmel in de badkamers.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2017

Bedankt voor jullie feedback.

Wij zullen de bemerkingen doorgeven aan de parkleiding, zodat er aandacht gegeven aan kan worden aan de accommodatie.

Groetjes van Richard

volgend jaar komen we meer dan waarschijlijk terug

jan vandeurzen, 3-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

een goed verzorgd park met heel vriendelijk personeel op wandelafstand van de zee voor een goede prijs.Min,enkele kapotte lampen waren niet vervangen,maar je hoeft het maar te melden en ze komen direct,geen belgische kranten in het winkeltje
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2017

Bedankt voor jullie feedback!

Fijn dat jullie hebben genoten. De feedback nemen wij ter harte en we zullen proberen alvorens een melding al te checken op de lampen!

Graag tot ziens.

Groetjes van Richard

Goede ligging, direct aan het Noordzeestrand.

Vivianne, 27-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De accomodatie mag wel wat geupgrade worden; het meubilair, de matrassen, de kleur van de muren en de gordijnen en vooral de vloer. Je kunt het nl. heel goed horen als de buren met de meubels gaan schuiven. Wat wel heel prettig is, is dat er goede apparatuur aanwezig is zoals tv, oven, vaatwasser en wasmachine. Het personeel aan de receptie is heel vriendelijk. Het assortiment in het winkeltje mag wel wat uitgebreider.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wij zijn blij dat je verblijf op De Soeten Haert goed bevallen is, Vivianne! De ligging van het park is inderdaad geweldig!

Wij zullen je feedback, betreft de gehuurde accommodatie en de supermarkt, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden. Fijn dat de apparatuur in de gehuurde accommodatie goed gefunctioneerd heeft tijdens je verblijf.

Heel fijn!

Nicolette, 26-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Groot, schoon en comfortabel huisje. Vlakbij het strand, goede locatie voor fietstripjes. Personeel zeer vriendelijk. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Goed om te lezen dat je verblijf op De Soeten Haert goed bevallen is, Nicolette! Waar heb je het meeste van genoten of kan je niet kiezen? :-)

Gedateerd en vies

Linda, 26-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

We zaten in een gedateerd en vies huis. 10 jaar geleden ook geweest en niets veranderd! Er zaten vlekken op de muur en matras, wc stuk, plakkerige vloer, stoffige bende... en wat je dan moet betalen tijdens het hoogseizoen, belachelijk!

Voordeel van dit park, je zit vlakbij de zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Helaas is de gehuurde accommodatie niet helemaal goed bevallen, Linda! Heb je ter plaatse ook een melding gemaakt, zodat er naar een oplossing gezocht kon worden? Wij zullen je feedback delen met de parkleiding van De Soeten Haert, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Wat fijn dat je genoten hebt van de ligging!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Denise

Heerlijk, zeer de moeite waard en mooie ligging

Paulus Janssen, 21-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ligging en huis prima terrasstoelen vond ik niet echt confortabel
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wij zijn blij dat je genoten hebt tijdens je verblijf op De Soeten Haert, Paulus! Wij zullen je feedback, betreft de terrasstoelen, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Zien wij je snel terug op één van onze Roompot parken? :-)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot De Soeten Haert bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot De Soeten Haert in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot De Soeten Haert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot De Soeten Haert scoort een 7.24 uit 10 op basis van 497 reviews.