Onvoldoende

1 review over BedAndBreakfast Logeren aan zee in het Nederlands

Enorm vies en ongezond onderkomen, vreselijk!

Blok, 29-7-2014

Deze b&b is zeer smerig, zit vol ongedierte en na twee overnachtingen hadden wel allebei last van onze luchtwegen.

Wij hebben hier gelogeerd tijdens het weekeind van Concert af sea. We kregen een 'hok' . Er was geen ontbijt. De muren zaten vol schimmel, in de badkamer zaten hordes levende pissebedden. Ook zaten er slakken, spinnen, spinnenwebben en lagen er zeer veel muizenkeutels. Er hing een zeer sterke, vieze stank. We hebben er een erg kort nachtje gehad en zijn zo snel mogelijk vertrokken. Dit CAS-weekend is een zeer druk weekend in Renesse, maar dat je voor €60 per nacht wordt weggestopt in zo'n vies 'hol' zonder ontbijt vind ik schandalig!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Logeren aan zee in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Logeren aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Logeren aan zee scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.