Hotel Hampshire - Renesse ***

151 reviews over Hotel Hampshire - Renesse in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

J.v. Pol, 7-10-2017

Vriendelijk ontvangst

Zeer goed eten vooral prijs/kwaliteit

Ruime kamers met mooi balkon

Verlichting badkamer kan beter

Grotere tv gewenst

Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi hotel , schoon,, ruime kamers

Corry van schilt, 12-9-2017

Mooie kamers, mooie omgeving, lekker eten en goed ontbijt, vriendelijk personeel voor een goede prijs
Gereisd met vrienden in september 2017

Vriendelijk personeel/nette kamers

Patrick, 30-7-2017

Ontvangst en begeleiding tijdens verblijf was zeer goed. Nette kamers op gelijkvloers met terrasje, zeer geschikt voor verblijf met hond. Parking gemakkelijk bereikbaar. Ligging in het groen en toch dicht bij het centrum van Renesse. Mooie omgeving. Ontbijt degelijk maar niet uitstekend. Het menu 's avonds was zeer uitgebreid, lekker en goede bediening. Kortom geslaagde korte vakantie.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Renesse bij:

Basic hotel, aan vernieuwing toe

Barbara, 25-5-2017

Samen met mijn man en onze chihuahua 3 dagen hier verbleven. Hadden dit hotel gekozen omdat de hond hier welkom is. Bon gekregen, dus veel keuze hadden we niet.

Basishotel, is aan vernieuwing toe, alles is aanwezig maar mag uitgebreid worden. Ontbijt was in orde, maar ook heel weinig keuze.

Hotel zelf was heel hardhorig, je kon van alle kanten horen waar er deuren dichtgingen en het was vrij rumoerig. Gelukkig was de bezetting al iets ouder, dus was het 's avonds wel vrij snel stil.

Wij komen zeker en vast nog terug naar Renesse, maar of het in dit hotel zal zijn, dat denk ik niet.

Gereisd met partner in mei 2017

Héél goed !

Guy, 20-3-2017

Was hier in maart 2017 voor een verlengd weekend via touroperator. Kan gerust stellen dat dit een goed hotel is dat een schitterende keuken heeft (wat telt voor een Belg) en dat de kamers goed onderhouden en ruim zijn ! Is zeker voor herhaling vatbaar !
Gereisd met partner in maart 2017

Fantasties Hotel

Marijke Verschoor, 15-3-2017

Goede prijs kwaliteit. vriendelijk, rolstoel toegankelijk, goed eten, ruimte genoeg voor parkeren.
Gereisd met partner in maart 2017

Mooi hotel met kleine badkamer

Karin, 12-2-2017

Mooi hotel maar de badkamer is heel klein. Op de wc zitten gaat alleen met de knieën tegen de deur...
Gereisd met partner in december 2016

Zeer vriendelijk, en een aangenaam verblijf!

Kinna Fernand, 7-1-2017

Mochten met onze hond in restaurant eten, wel vooraan.

Vonden dit tof!

Gereisd met partner in december 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Martine, 15-11-2016

Kamer heel netjes, zeer goed bed. Badkamer onberipselijk proper. Mss badmatje voorzien.

Ontbijt heel lekker, nog warm brood.

Avondeten heel smakleijk met oog voor details in presentatie.

Het vriendelijke onthaal, doet ons zeker in de zomer terugkomen.

Gereisd met partner in november 2016

Een heerlijk groeps-herfst-wandelweekend

albertine_vandebosch, 1-11-2016

Goepsweekend met 44 personen: Bij aankomst in het hotel, rond de middag, stond onze lunch al klaar; champignonsoep, broodjes, beleg, koffie, thee; zeer goed verzorgd. Dat was al een super begin van het herfstwandelweekend met onze . wandelclub, 44p. Vanaf 14u inchecken; dat verliep vlekkeloos en zo kon de 1ste wandeling al om 14u30 beginnen. Het weerbericht was schitterend, veel zon, we hebben zelfs kunnen picknicken in de duinen -en dat voor eind oktober!- met het door het hotel meegegeven lunchpakket. In de ochtend stond een 'lunchbag' klaar per stoel, drankje, snoepje en fruit inbegrepen. Iedereen kon hierna zelf zijn broodje(s) samenstellen.Ontbijt beantwoorde zeker aan onze behoeften, alles was er en er werd ook goed bijgevuld.

Zeer lekker culinair menu in de avond; het menu werd telkens door de ober, per tafel, toegelicht. Heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, iedereen bleek zeer content. Diegenen die geen vis/vlees verkozen konden altijd kiezen voor een alternatief, allemaal geen probleem. We hebben als groep complimenten gegeven aan de keuken. Voor de wijnkeuze bij het eten kregen we elke dag goede informatie. Ook de verdeling van de kamers was pico bello geregeld; het personeel deed alle moeite om alles goed verdeeld te krijgen, want met een groep is dat niet altijd evident. De drankenkaart per persoon was ook een superoplossing. Kortom, onze groep had een superweekend in Renesse/Zeeland. Een optie voor volgend jaar zit er zeker in.

namens Wandelclub Eure@ Bilzen (Be)

Gereisd met vrienden in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Renesse bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Renesse scoort een 7.35 uit 10 op basis van 154 reviews.