7,6

86 reviews over Camping Familiecamping Duinhoeve Renesse in het Nederlands

Leuk voor weekendje

Tonja, 1-7-2017

De plekken zijn voldoende ruim. Stroom en water op de plek. Het strand is op loopafstand. Renesse is ook nog te voet te doen. Sanitair, afwasgelegenheid zijn standard containerblokken die je op veel NL campings terug vind. Aantal douches, toiletten beetje beperkt.Het is ok maar daar is het ook wel mee gezegd.

Speeltuintje is voor de kleintjes. Voor onze kinderen 10 en 15 is er buiten het zwembad wat minder te beleven. De ping pong tafel staat een beetje achteraf.

Fijn dat het mogelijk is te verlengen met een dagplaats waardoor je niet noodzakelijk voor 11-12 uur weg moet zijn. Jammer dan weer dat dit niet gewoon in het hemelvaart "arrangement" zit.

Als je een keertje laat terugkomt is parkeren bij de camping is nagenoeg onmogelijk.

Gereisd familie in mei 2017

geldwolven

martine, 1-7-2017

mooie camping, maar het personeel is alles behalve vriendelijk, wij waren daar met acsi kaart, en we kregen maar een minimum aan electriciteit, we gingen vragen waarom andere vakantiegangers wel een warm waterketeltje konden koken en wij ni en kregen het antwoord dat we maar mer moesten betalen voor zwaardere electriciteit, we hebben dat dus ook gedaan, maar... op het einde kregen we een extra afrekening van de verbruikte electricitei!!! dit vonden we er wel over. de camping, het zwembad en de omgeving zijn prima, daar kunnen we geen verkeerd woord over zeggen.
Gereisd met partner in mei 2017

Geen tweede keer.

Winterjas, 24-6-2017

Ligging geweldig, 10 minuten lopen van strand en kort bij centrum Renesse. Sanitair wordt slecht schoongemaakt. De douche en warm waterregeling is goed. De kampeerplaatsen zijn slecht onderhouden. Enkele plaatsen gras 30 cm hoog. Er zijn campings in de buurt (bv International) die veel schoner en beter onderhouden zijn. Dan Acsi: wilden hiervan gebruik maken maar kon alleen op comfortplaats staan dat geeft geen korting. Wel de kampeerplaatsen en de kampeerplaats plus. Maar die waren volgens eigenaar bezet. Echter in de 5 dagen dat we op de camping waren stonden div. van deze plaatsen leeg??? Info leerde ons dat dit met opzet werd gedaan omdat men voor een paar dagen toch de hoogste prijs willen vangen........ Nee geen sympathiek beleid op Duinhoeve.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige camping !

Jan, 20-2-2017

Camping met eenvoudige staanplaatsen (met alleen elektra) tot luxe (comfort) staanplaatsen met elektra, water, kabel tv en riool. Geheel vernieuwde Wifi met bereik over de hele camping, mooi overdekt (kan open) zwembad.

Mooi restaurant met een gezellig terras, waar je heerlijk kunt eten tegen normale prijzen. Een snackbar voor een lekkere snelle hap. Mooie supermarkt met een ruim sortiment aan levensmiddelen, elke dag warme verse broodjes. Animatie team in het hoogseizoen, rijpaarden verhuur voor strand en duinritten onder begeleiding. 5 minuten lopen naar een prachtig schoon strand en 15 minuten naar het dorpje Renesse, al met al een prachtige camping op een super mooie locatie.

Gereisd met partner in augustus 2016

ruime caravanplaats

fam jj Deutz, 7-1-2017

voorzieningen zijn dichtbij,zoals was douche en toiletgroep.Vanaf de camping kan je zo naar het strand lopen.Ook het centrum is zeer vlakbij en goed aan te lope.

minder goed zijn de openingstijden van de winkels of snackbar.sommige bleven helemaal dicht ondanks de camping bomvol was in het na seizoen.

Gereisd met partner in september 2016

Zeer fijne camping

Anke verheij, 29-8-2016

Wij komen al jaren op duinhoeve. Pal aan de duinen en binnen 10 minuten lopen ben je op het strand. De plaatsen zijn verdeeld onder leuke veldjes. 3 sanitairgebouwen die keurig zijn. Je kunt echt heel goed eten in het restaurant voor een goede prijs! Ook de afhaal snackbar is prima. Het zwembad is schoon en in de ochtend als het nog niet te druk is kun je baantjes zwemmen in alle rust.

Kortom heerlijke plek om allerlei leuke uitstapjes te maken of uit te rusten.

Gereisd met partner in augustus 2016

feest!

stan bakker, 23-8-2016

camping geweldig!

veel ruimte en mogelijk heden.

renesse uitgaan is wel een beetje over helaas!

Gereisd met vrienden in juni 2016

genieten

Peter Hendriks, 23-8-2016

ik kom elk jaar weer op een andere camping maar deze was me toch zeker wel weer goed bevallen.

- rustig en ruim opgezette plaatsen.

- vele mogelijk heden tot vermaak ook als het weer een keer niet mee zit

- verder zijn we ook nog een keer wezen eten in het restaurant op de camping, die man kan echt goed koken. en verder geen belachelijk Hooge prijzen zo als in veel van de eet gelegen heden in renesse.

- ook de winkel was ook goed toereikend veel van de spullen waren wel te krijgen en wederom normale prijzen.

- de omgeving rond om de camping en Renesse is heel fijn voor mij iets te druk.

- ook heb je wel eens als je avonds op het dorp loot dat je wat jeugd tegen kan komen, hier heb ik zelf dan geen last van gehad maar dat werd mij verteld door mijn o zo vriendelijke Duitsers.

verder een heerlijke vakantie gehad en echt kunnen genieten.

Peter

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima Camping, Mooie ligging

Kees, 23-8-2016

Ligging camping prima. Goede faciliteiten, goede plaatsen.

Campingshop is zeer compleet en erg voor de hand liggend met vriendelijk personeel.

Prima snackbar met breed assortiment (en lekker ijs!).

Een mooi zwembad, wat bij heet weer open gedaan wordt, bij koud weer dicht dus ook prima te gebruiken.

In het restaurant kun je een heerlijk hapje eten, ervoor of erna een lekker drankje op het terras naast zwembad.

Onze kinderen hebben prima naar hun zin bij de animatie.

Ook voor de ouderen is er animatie, zoals bingo en quiz.

Sanitair wordt prima schoongemaakt, alleen maken gasten er snel een puinhoop van, wat jammer is.

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke camping

Erika, 21-8-2016

Heerlijke camping, direct aan het strand. In het hoogseizoen leuk animatieprogramma voor de kinderen en ook wat activiteiten voor volwassenen. Dames achter de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. De comfortplaatsen zijn lekker ruim. Van de drukte in Renesse merk je op deze camping weinig, lekker rustig.

Iedere ochtend zijn er verse, warme broodjes. Voor de croissantjes moet je niet te laat uit bed komen, want die zijn het snelst op.

Kortom: een leuke camping voor jong en oud.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping Duinhoeve Renesse in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping Duinhoeve Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Familiecamping Duinhoeve Renesse scoort een 7.64 uit 10 op basis van 95 reviews.