8,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zeeuwse Stromen**** bij :

191 reviews over Hotel De Zeeuwse Stromen in het Nederlands

Zwaar hond

Schouwse, 17-7-2017

De hondenlucht en bijbehoren hiervan hebben overhand. Ik heb zelf twee honden, in kennel geplaatst ivm zelf uit huis zijn. Prima als honden worden toegestaan maar dan ook schoonmaak hierop aanpassen. Spetters van uitschudden duidelijk zichtbaar aan muren en meubilair, ook "natte" hondenlucht -ws van de zee- op twee kamers duidelijk aanwezig. De prijs is hoger dan gemiddelde -mede vanwege toestaan honden ws- maar wordt niet in schoonmaak geïnvesteerd geeft de indruk. Huisregels betreffende aanwezigheid hond lijkt me ook wel geplaats. (eten van servies voor gasten tijdens ontbijtbuffet, plassen in ontbijtruimte met mededeling "dat dit bekend is gemaakt en geaccepteerd" en medewerkers reageerden er inderdaad niet op. Ik vond het zelf wel hilarisch maar heb zelf honden. Ik kon reacties van afgunst van teamgenoten goed plaatsen. Dit schiet doel ver voorbij, noem het dan hondenhotel ofzo.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Matig

Carlo, 12-7-2017

Veel te druk bij ontbijt

Kamers gedateerd, licht te fel en onlogisch geschakelde verlichting

Slechte bedden en beddengoed

Gereisd familie in juli 2017

Beste hotel van Nederland

Marielle, 11-6-2017

Kom er al sinds 2009. Meestal keer of 6 per jaar. Super aardige eigenaren en personeel. Erg kindvriendelijk. Niets is teveel. Mooiste hotel van Nederland met top personeel. Mijn tweede thuis!!
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Jan, 24-5-2017

Geweldig hotel Eten goed en vriendelijk personeel. Zijn hier al vaker geweest
Gereisd met partner in mei 2016

Top Heerlijk verblijf gehad.

Yvette, 28-4-2017

Zat in een duinappartement,erg mooi en van alle luxe voorzien. Erg hond vriendelijk hotel. Personeel erg aardig en ze helpen je erg graag niets is ze te veel. Ontbijt en avondeten erg veel keus op het buffet,hoofdgerecht en dessert wordt aan tafel geserveerd. De locatie is ook geweldig net achter de duinen en de zee. Echte aanrader. Misschien koffie faciliteiten op de kamer is wel fijn om even een kopje koffie te kunnen drinken als je net uit bed komt.
Gereisd alleenreizend in april 2017

Positeve ervaring, maar organisatorisch niet top !

rvlbe59, 9-4-2017

Qua hotel en kamer erg in orde, al had ik laminaat verwacht in plaats van tapijt en de aanwezigheid van een koelkastje zou voor een viersterrenhotel ook niet misstaan.

Qua eten is het ontbijt heel uitgebreid , maar in het restaurant loopt niet alles zoals het moest.

Bij drukke momenten waren er coördinatieproblemen tussen personeel en keuken. Het duurde ook wel erg lang voor wij ons aperitief kregen en de wijnkaart er aan kwam . Ook erg verwarrend is het heen en weer geloop van kelners die alleen dingen mogen brengen en geen bestellingen mochten aannemen. Het leek wel een beetje Turkse toestanden, waar iedereen ook zijn afgelijnde taak heeft in een restaurant van een hotel.

Voor de rest niets dan positieve opmerkingen, qua ligging vlak bij de zee, je moet alleen maar een duin over en je bent op het strand en ligt erg rustig. Ze zijn ook heel vriendelijk voor hondenbezitters, wat duidelijk te merken viel aan de vele '' happy viervoeters''.

Gereisd met vrienden in april 2017

fantastische locatie

Anitra, 26-3-2017

De ligging van dit hotel is perfect. Je loopt zo de duinen in en strand op. Op het strand zit een hele leuke strandtent waar je heerlijk kunt chillen en eten.

Het hotel is heel netjes en het ontbijtbuffet top. Het diner vond ik iets minder prijs/kwaliteit gezien.

Wij zaten een paar nachten in het hoofdgebouw en hadden daar een prima kamer. Ook nog een nacht in een duinkamer gezeten, maar dat zou ik niet zo snel nog een keer doen. Het lijkt of je in een huisje zit, maar je hebt bv geen koelkast. De kamer is wel duurder en die van ons rook naar hond... ze moeten de hondenkamers alleen bewaren voor nieuwe hondenmensen, want niet hondenmensen, vinden dat niet zo'n lekkere lucht.

Ik zou hier zeker nog een keer terug gaan, wel met aanbieding, want het is redelijk aan de prijs.

Gereisd met partner in juli 2016

geweldige accomodatie

Rita, 28-2-2017

Prachtig appartement vlak bij hotel en zwembad. Luxe badkamer, fijn zitje, veel opbergruimte, moderne inrichting, heerlijk bed.

Wat we misten was een waterkoker en een koffiezetter.

Het restaurant van het hotel heeft een fantastische opknapbeurt gehad. Zeer uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.

Ligging achter de duinen, je bent zo op het strand.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima hotel,hondvriendelijk,Restaurant niet doen !

E.Hooghiemstra, 28-2-2017

Prima hotel , mooie kamers . Uitstekend hotel om met de hond(en) te verblijven. Vriendelijk personeel . Goed ontbijt.

Het restaurant....oei oei. Op zaterdagavond gaan dineren. Dit was niet goed .

Stond zalmforel op de kaart echter hetgeen geserveerd werd was een velletje van een gewone forel.Ook is ons inziens de communicatie tussen het bedienend personeel met de keuken voor verbetering vatbaar.

Op onze laatste avond het voordeel van de twijfel gegeven en weer een poging gewaagd in het restaurant.Een drama ! Na 2 uur gewacht te hebben op het hoofdgerecht zijn we maar naar onze kamer vertrokken. Dit ook aangegeven aan het (vriendelijk) personeel maar zij konden dit blijkbaar niet verhelpen. Iets in de organisatie verloopt niet echt soepel.

Jammer dat dit afbreuk doet aan het geheel.

Gereisd met partner in februari 2017

voor herhaling vatbaar , maar geen avondeten hier

Leuk met de hond maar t avondeten viel tegen, 22-2-2017

ontbijt , vriendelijkheid , en dat de hond mee mocht de bar in enz

ook een prima duin kamer , met openslaande deuren

Gereisd met partner in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Stromen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Stromen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zeeuwse Stromen scoort een 8.36 uit 10 op basis van 194 reviews.