Hotel De Zeeuwse Stromen ****

WebsiteLink naar website

197 reviews over Hotel De Zeeuwse Stromen in het Nederlands

Wij komen terug!

Sanne, 6-9-2017

Pluspunten:

* vroeger kunnen inchecken dan verwacht

* zeer vriendelijk personeel

* mooi, basic appartement (duinappartement), zeer proper ondanks honden toegelaten

* vlakbij het strand

* zeer lekker, uitgebreid ontbijt

* gratis welness

* overal in het hotel en rondom prima gratis wifi

* 5% korting op je verblijf voor 55-plussers

Minpunten:

* vrij hoge prijs

* geen ijskastje in het appartement

* beetje raar dat je in bikini door de fitness moet om in het binnenzwembad te geraken. Dit zwembad was ook vrij koud. Maar het wordt gratis aangeboden dus dat is leuk.

Wij komen zeker terug!

(wij waren 24, 54 en 79 jaar)

Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig aan strand gelegen

Herman, 25-8-2017

De ligging van het hotel is geweldig, vlak achter de duinen. Ontbijt is redelijk tot goed maar er zou voor kinderen iets meer te doen moeten zijn in en om het hotel
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

wat een super mooi hotel

nel groeneveld, 2-8-2017

Ben 14dagen bij jullie geweest.kom al 17jaar.vind dat jullie een pluim verdient!echt super!vriendelijk personeel.nieuw was dit jaar livemuziek in de bar!Super gezellig is dat!ga zo door.! Gr nel
Gereisd alleenreizend in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zeeuwse Stromen bij:

Dichtbij het strand en centrum

Waldo, 2-8-2017

Veel geld voor een gedateerde kamer. Was anders via de telefoon beloofd. Kon wel omgeboekt worden naar duinkamer en een hotelkamer apart in het hotel, we zijn met ze drieën. Deze optie geven sloeg nergens op, we zijn met ze drieën op vakantie, niet twee + één.!!!!

Kamer heeft wel een bubbelbad en overdekt balkon. Dat dan weer wel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi hotel met een zeer uitgebreid buffet !

Claudia, 29-7-2017

Zeer mooi hotel dichtbij het strand gelegen. Vriendelijk personeel. De kamers zijn mooi en voldoende ruim. Je kan er ook logeren in een huis. Mooi buiten-en binnenzwembad. Fietsverhuur en mogelijkheid om de e-bike op een veilige plaats op te laden. Prachtige fietsroutes in de buurt. Bij het hotel kan men ook tennissen en minigolf spelen. Hier moet je heen voor het lekkere eten. Zowel 's morgens als 's avonds een zeer uitgebreid buffet. Wij zijn er reeds meerdere keren geweest en we sluiten niet uit dat we er zeker nog eens heen gaan.
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische locatie

Hans Kamphuis, 23-7-2017

Dichtbij het strand, vriendelijke bediening, hondvriendelijk, schone kamers en heerlijk eten
Gereisd met partner in juli 2017
Team de Zeeuwse Stromen, marketing / sales, 24-7-2017

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review!

Van deze mooie cijfers en woorden krijgen wij een glimlach op ons gezicht en vinden het altijd super om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Zwaar hond

Schouwse, 17-7-2017

De hondenlucht en bijbehoren hiervan hebben overhand. Ik heb zelf twee honden, in kennel geplaatst ivm zelf uit huis zijn. Prima als honden worden toegestaan maar dan ook schoonmaak hierop aanpassen. Spetters van uitschudden duidelijk zichtbaar aan muren en meubilair, ook "natte" hondenlucht -ws van de zee- op twee kamers duidelijk aanwezig. De prijs is hoger dan gemiddelde -mede vanwege toestaan honden ws- maar wordt niet in schoonmaak geïnvesteerd geeft de indruk. Huisregels betreffende aanwezigheid hond lijkt me ook wel geplaats. (eten van servies voor gasten tijdens ontbijtbuffet, plassen in ontbijtruimte met mededeling "dat dit bekend is gemaakt en geaccepteerd" en medewerkers reageerden er inderdaad niet op. Ik vond het zelf wel hilarisch maar heb zelf honden. Ik kon reacties van afgunst van teamgenoten goed plaatsen. Dit schiet doel ver voorbij, noem het dan hondenhotel ofzo.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Beste ‘Schouwse’,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze review te plaatsen. Graag willen we via deze weg in contact komen en reactie geven.

We vinden het heel spijtig om te horen dat u het verblijf niet als prettig heeft ervaren. We hadden op de genoemde klachten graag direct actie willen ondernemen zodat u tijdens het verblijf al verbetering had gemerkt. Uw klachten nemen we uiterst serieus en gaan we mee aan de slag, zowel met onze housekeeping als met het nogmaals wijzen op de huisregels bij onze restaurantmedewerkers.

We hadden u graag persoonlijk willen benaderen maar kunnen u op deze wijze helaas niet terugvinden in het systeem. Mochten we u alsnog persoonlijk mogen benaderen dan ontvangen we graag bericht van u via info@zeeuwsestromen.nl.

Matig

Carlo, 12-7-2017

Veel te druk bij ontbijt

Kamers gedateerd, licht te fel en onlogisch geschakelde verlichting

Slechte bedden en beddengoed

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beste Carlo,

Hartelijk dank voor je review.

In de review geeft u aan klachten te hebben over het ontbijt, de kamers en de bedden. Graag hadden we deze klachten tijdens uw verblijf vernomen zodat we u direct van dienst konden zijn en uw verblijf te optimaliseren.

Mocht u in de toekomst ons hotel bezoeken schroom niet om tijdens uw reservering te vragen naar onze verschillende soorten kussens en/of een matrastopper. De drukte aan het ontbijt proberen we zoveel mogelijk te beperken door een ruime opstelling van het ontbijtbuffet, echter is de drukte niet altijd te voorspellen of komen de gasten niet geleidelijk naar het restaurant, excuses hiervoor.

Mochten we verder nog iets voor u betekenen dan horen we dit uiteraard graag!

Beste hotel van Nederland

Marielle, 11-6-2017

Kom er al sinds 2009. Meestal keer of 6 per jaar. Super aardige eigenaren en personeel. Erg kindvriendelijk. Niets is teveel. Mooiste hotel van Nederland met top personeel. Mijn tweede thuis!!
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Marielle,

Hartelijk dank voor deze lieve review, we ontvangen u altijd graag!

Veel liefs en tot ziens!

Geweldig

Jan, 24-5-2017

Geweldig hotel Eten goed en vriendelijk personeel. Zijn hier al vaker geweest
Gereisd met partner in mei 2016

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review, dit doet ons enorm goed!

Veel liefs en tot ziens!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zeeuwse Stromen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Stromen in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Stromen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zeeuwse Stromen scoort een 8.36 uit 10 op basis van 200 reviews.