Hotel De Zeeuwse Kust

Hotel De Zeeuwse Kust
De Zeeuwse Kust
9,2

19 reviews over Hotel De Zeeuwse Kust in het Nederlands

Quality Time met kinderen en kleinkinderen

Blotevoetenstamper, 27-8-2017

Lijkt eigenlijk meer op een luxe woonkamer met mooi tweepersoonsbed. Goede boxspring. Eettafel met 4 perfecte stoelen. Keukentje met bestek, glazen, borden, kopjes. Tweepits kookunit. Oven met grill. Wij hadden een mindervalide kamer. Met aparte slaapkamer voor eventuele kinderen.

Heerlijk terras met tafel, 4 stoelen en ligbed. Kinderen hadden een grotere kamer, met aparte slaapkamer met kajuitbed voor de kleinkinderen. Hoge eettafel met hoge stoelen en een heerlijk zitkussen. Ook een keukentje.

Ontbijt inbegrepen. Heerlijke betaalbare lunchkaart, menukaart voor het diner voldoende keuze.

Jammer dat de laatste avond het vanille-ijs inzakte en dus niet besteld kon worden. De andere desserts waren voor mij net wat aan de zware kant.

1e Avond as het erg druk in het restaurant en moesten we vrij lang wachten tussen de drie gangen. Ook verliep de communicatie tussen de drankjes en het eten niet helemaal zoals het zou moeten. De tweede avond ging beter.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Luxe familiehotel voor geweldige vakantie

Melissa, 29-6-2017

Wat een prachtig, luxe familiehotel is Hotel De Zeeuwse Kust.

We zijn er 1 nachtje verbleven tijdens het weekend in een familiekamer voor 4 personen(kamer 14 op de begane grond).

Mooie, ruime, gezellige kamer met tweepersoons boxpringbed, eethoek en open keuken.

Aparte kinderkamer met stapelbed.

Badkamer met inloop (regen)douche. Apart toilet.

Het ontbijt is ook uitgebreid, van (gewone) boterhammen met allerlei soorten beleg tot luxe broodjes en ook wafels/donuts etc.

We hebben savonds gegeten in Strandcafe Dok. Zeker aan te raden. Tafel vooraf gereserveerd. Snelle, vriendelijke bediening en voor ieder wat wils.

Van de animatie hebben we geen gebruik gemaakt, gezien dat we er maar een weekend waren en dat te kort was om, naast alle faciliteiten, daar ook nog gebruik van te maken.

Zwembad: in 1 woord: Top! Echt, het leukste kinderbad ooit!

Supermarkt: 'maar' tot 17.00 uur open, maar ruim aanbod.

Speeltuinen: allemaal even geweldig.

Strand: echt op loopafstand.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

mooi park, service in het hotel beperkt

karolien, 25-4-2017

Het park / de camping is echt mooi. Eten is goed. Bediening is slecht. Ondanks reservering 40 min op het eerste drankje moeten wachten en meer dan een uur op het gerecht. Beide avonden. Vervolgens weer 20 min op het 2e drankje. Ook de hotelservice is te beperkt gezien de prijs. De kamers worden tussentijds niet schoongemaakt. Enkel het 2 persoons bed wordt opgemaakt. De kinderbedden werden niet gedaan. Een schoon laken na een ongelukje kreeg ik ook pas na aandringen. Temperatuur in de douche erg onstabiel. Al met al voor het oog mooi maar een tegenvaller gezien de te beperkte service.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Zeeuwse Kust bij:

Dit is het ideale hotel! We komen terug

Tineke den Boer, 9-10-2016

Geschikt om onze 40-jarige trouwdag te vieren. We hadden drie suites geboekt, waarvan 1 voor mindervaliden. Ik kon met rolstoel ruim door kamer en in badkamer. Super vriendelijk personeel, kent je gezelschap na de eerste maaltijd, big smiles, alle wensen werden vervuld, een heel weekend ons kunnen vermaken, zwembad, uitermate ook geschikt voor kleine kinderen, bioscoop voor kinderen. Goed verzorgd ontbijt, heerlijke lunches en een perfecte menukaart voor het diner. We zijn niet ergens anders naar gaan zoeken om wat te eten. Strand dichtbij, duin over en je bent er. Ook het weer hadden we zeker mee.

Kortom, we komen terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Topvakantie

Marije, 27-9-2016

Heerlijk genoten, alleen de aankomst was al een genot. Park en familiesuite zien er piekfijn en gezellig uit. Vele kindervoorzieningen, maar ook de volwassenen ontbreekt het aan niets. Zelfs roomservice in de familiesuites. Heel dicht bij het strand, op loopafstand.

Geweldig!

De graaff, 19-9-2016

Top park en top hotel ideaal voor gezinnen,personeel heel vriedelijk gastvrij mooi verzorgd hotel en zeer schoon! Ontbijt was erg uitgebreid en overal is een gezellige sfeer!

Wij komen zeker vaker hier terug!

geweldig

chantal, 18-9-2016

super mooie kamer, heel vriendelijk personeel en mooie locatie, wij gaan snel weer terug
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

geweldig

maria, 16-9-2016

heel goed ook het glutenvrij eten
Gereisd met partner in september 2016

Helemaal super!

Nicole, 23-8-2016

Wat een geweldige plek! Hier is over nagedacht! Supermooie hotelkamer met een fijne uitstraling. Er zit een fijne keuken bij en is ideaal met kinderen. Ook heel fijn dat er een apart kinderkamer is. Bij aankomst word je heel hartelijk ontvangen en we waren dan ook meteen erg enthousiast. Het park is ideaal voor mensen met kinderen die ook graag met een hond op vakantie gaan. Voor de hond ligt een mooi uitlaatstrook om het park heen, waardoor andere gasten geen last hebben van honden die uitgelaten worden: perfect! 2 gezellige restaurants met een prima kaart. Ontbijt was ook goed verzorgd! Het restaurant op de begane grond heeft ook een kinderbioscoop en binnenspeeltuin. Daardoor konden we zelf wat rustiger zitten en had onze dochter de tijd van haar leven. Ook heel leuk dat je op een bank bij de open haard kan zitten. Om het centrale gebouw ligt de speeltuin. We hebben nog niet gebruik gemaakt van de kidsclub, maar het zag er goed uit. Strand is nog wel een stukje lopen door de duinen, maar is wel te doen. We kunnen terugkijken op een goed verzorgd weekendje weg, die voor ons heel ontspannen was. We voelden ons ook welkom met onze dochter en hond. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig!

Roosje de Boer, 27-7-2016

Dit is echt een geweldig mooi familiehotel. Zeer comfortabel en alle voorzieningen zijn aanwezig. De ruime kamers zijn gezellig ingericht met een heerlijk groot 2-persoonsbed, ook de kinderkamer (wij hadden een 4-persoons suite) was erg leuk. Gaaf stapelbed, in deze kamer kan je zelfs nog een babybedje kwijt. Het ontbijt elke ochtend in het restaurant is lekker en enorm uitgebreid.

Het park waarin dit hotel ligt is super! Er is veel te beleven voor kindjes, veel speelmogelijkheden en het zwembad is ook erg leuk met binnen en buiten veel te beleven. Wij hadden prachtig weer dus hebben 4 dagen heerlijk genoten van alles wat dit park en de omgeving te bieden heeft, het strand is op 5 / 10 minuten lopen.

Het eten in het restaurant is heerlijk, het kleine supermarktje heeft alles wat je nodig hebt en bij de receptie kan je leuke woonaccessoires, kleding en kleine hebbedingetjes kopen. Leuk!

Kortom; geweldig! Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Zeeuwse Kust bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zeeuwse Kust in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zeeuwse Kust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zeeuwse Kust scoort een 9.16 uit 10 op basis van 19 reviews.