Vraag en Antwoord Camping De Wijde Blick (+hotelchalet) *****

Vraag en Antwoord Camping De Wijde Blick (+hotelchalet)*****
Lagezoom 23, 4325 CP, Renesse
Accommodatie site
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Camping De Wijde Blick (+hotelchalet)***** bij:

Jeugd van ong 15 jaar? (0 reacties)
Harm 27 januari 2015

Wij hebben plannen om in juli 2015 naar deze camping te gaan. Is er jeugd (jongens) van ong 15 jaar? Of is het echt een camping voor kinderen tot 12 jaar?

Zomer 2014 (0 reacties)
Annemiek 26 januari 2014

Wie gaat er ook? Eerste 2 weken aug? Wij met 4 kids. 2,6,12 en 13. Is er voor de 2 oudsten genoeg te doen?

Staanplaatsen (0 reacties)
Annemiek 26 januari 2014

Iemand goede tips voor de comfortplaatsen. Welke nummers zijn goed centraal. We hebben een peuter van 2, 1 van 6, voetballer van 12 en een meisje van 13. Welke plaatsen juist niet en om welke redenen en welke juist wel?

vissen? (0 reacties)
Heidi 02 januari 2014

Wie weet of er viswater in de buurt is (behalve zee dan haha)..

wie weet of er iets te doen is. (0 reacties)
jos 25 december 2013

wie weet of er voldoende vermaak is voor onze jongens van 8 en 12. wie gaat ook in de periode van 2-8 / 16-8-2014 naar deze camping en wat zijn leuke plaatsen voor onze caravan.

vervoer (1 reactie)
wanda 01 september 2013

wij zijn er 11 jaar geleden geweest en het was er toen geweldig,vandaar aankomende zomer weer,maar mijn vraag is of het openbaar vervoer nog steeds gratis is?naar Renesse en het strand,destijds in dubbeldekkers.

Henk Schilting 25 september 2013

Openbaar vervoer is in Renesse gratis met de Schouwe Duiveland pas die je bij aankomst krijgt. Wij zijn met deze pas van renesse naar Middelburg gegaan met het openbaar vervoer.

Camper (1 reactie)
Gé Taphorn 07 juni 2013

Kunnen we hier staan met een camper van 9 m en 3.7 m hoog, niet onbelangrijk zijn de bochten of we deze kunnen pakken zonder dat er stenen en muurtjes in de weg liggen

Marian 03 juni 2014

De camperplaatsen zijn zeer ruim met vooral veel groen. Moet gaan lukken!

Jeugd vanaf 16 jr. met ouders (3 reacties)
fam. Westerink 05 november 2010

Onze zoon van 16 jr. gaat alleen met pa en ma op vakantie, zonder zus.. Is deze camping ook geschikt voor de wat oudere jeugd??

Bart 07 januari 2011

Ik weet niet of deze vraag nog acueel is maar mijn antwoord is ja. Op de camping zelf zal misschien minder te doen zijn maar de afstand naar Renesse is makkelijk per fiets of eventueel te voet te overbruggen. Daar zal hij zich zeker vermaken. Verder heb je natuurlijk strand en bos in de buurt. Op de camping zelf is niet heel veel bijzonders te doen, maar ik vind de mensen er aardig en de camping schoon. Groet Bart

ABrouwer 09 januari 2011

Wij gaan voor het eerst naar deze camping. Wij hebben een dochter van 16 en een zoon van 13. Of er iets te doen is voor de oudere jeugd weet ik niet, maar het centrum van Renesse is dichtbij. Het lijkt mij dat daar voldoende te doen is.

jos 24 augustus 2012

ja, je krijg snel aanhang met andere mede dankzij de hele goede animatie!

jongeren camping (1 reactie)
pascal 12 juli 2010

hoi is deze camping bedoeld voor wat oudere mensen met kinderen? of mogen er ook alleen wat jongeren van 16 tot 20 jaar op staan? gr pascal

koen 23 oktober 2011

er worden in ieder geval geen groepen jongeren getolereerd het is meer gericht op gezinnen met kinderen en kleine kinderen

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?

Bent u de eigenaar?