Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Wijde Blick (+hotelchalet)***** bij :

11 reacties Camping De Wijde Blick (+hotelchalet)

Koelkast huren

Siemons, 18-7-2016
Wij verblijven van 30 juli tot 12 augustus 2016 op de wijde blick. Wij zijn op zoek naar een tafelmodelkoelkast om te huren voor deze periode. Mocht u tips of ideeen hebben hoor ik het heel graag!

Natuurkamperen

Lin, 6-7-2016

Heeft iemand ervaring met het natuurkampeerveldje op deze camping? Sta je daar niet hutje mutje op elkaar?

Ben er benieuwd, hoor graag!

Jeugd van ong 15 jaar?

Harm, 27-1-2015
Wij hebben plannen om in juli 2015 naar deze camping te gaan. Is er jeugd (jongens) van ong 15 jaar? Of is het echt een camping voor kinderen tot 12 jaar?

Zomer 2014

Annemiek, 26-1-2014
Wie gaat er ook? Eerste 2 weken aug? Wij met 4 kids. 2,6,12 en 13. Is er voor de 2 oudsten genoeg te doen?

Staanplaatsen

Annemiek, 26-1-2014

Iemand goede tips voor de comfortplaatsen. Welke nummers zijn goed centraal. We hebben een peuter van 2, 1 van 6, voetballer van 12 en een meisje van 13.

Welke plaatsen juist niet en om welke redenen en welke juist wel?

vissen?

Heidi, 2-1-2014
Wie weet of er viswater in de buurt is (behalve zee dan haha)..
0 reacties

wie weet of er iets te doen is.

jos, 25-12-2013

wie weet of er voldoende vermaak is voor onze jongens van 8 en 12.

wie gaat ook in de periode van 2-8 / 16-8-2014 naar deze camping en wat zijn leuke plaatsen voor onze caravan.

vervoer

wanda, 1-9-2013
wij zijn er 11 jaar geleden geweest en het was er toen geweldig,vandaar aankomende zomer weer,maar mijn vraag is of het openbaar vervoer nog steeds gratis is?naar Renesse en het strand,destijds in dubbeldekkers.
1 reactie

Camper

Gé Taphorn, 7-6-2013
Kunnen we hier staan met een camper van 9 m en 3.7 m hoog, niet onbelangrijk zijn de bochten of we deze kunnen pakken zonder dat er stenen en muurtjes in de weg liggen
1 reactie

Jeugd vanaf 16 jr. met ouders

fam. Westerink, 5-11-2010

Onze zoon van 16 jr. gaat alleen met pa en ma op vakantie, zonder zus..

Is deze camping ook geschikt voor de wat oudere jeugd??

3 reacties