Camping De Stove

Camping De Stove
De Stove

8 reviews over Camping De Stove in het Nederlands

het is er goed vertoeven

j.p, 30-7-2009

we hebben het er erg naar ons zin gehad. gaan zeker nog eens.

bijna alles kan er

Gereisd met vrienden in juni 2009

VET GEZELLIG

panda, 7-7-2009

elk jaar weer supper... je moet geen luxe verwachten, maar daar is het een jongerencampingvoor ey!

lekker losse sfeer

Gereisd met vrienden in juli 2009

Riezz, 29-4-2008

wat heb je meer nodig dan een plek waar je je tent kan opzetten, .. en aangezien ik echt huge tenten gezien heb op de stove doen ze daar ook nie moeilijk over..

het sanitair.. tsja.. kan beter.. maar meer heb je niet nodig.. en ik had wel warm water haha

veld is een weiland.. een weiland.. verwacht geen biljartlaken maar who cares?!

iig.. ik ga dit jaar voor de 4e keer.. zegt genoeg denk

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Esmeralda, 14-2-2008

Vorig jaar hebben wij een bezoek gebracht aan de Stove. We hebben het heel erg naar onze zin gehad in Renesse, dat lag echter meer aan het gezelschap dan aan de camping. Het was een vies en modderig veld. Sanitair stelde zeer weinig voor, maar 1 douche. De temperatuur was hier zeer lastig bij in te stellen. Door het slechte weer waren wij genoodzaakt eerder te vertrekken, de camping baas had hier geen begrip voor en weigerde ons het geld terug te geven wat we al voor de komende dagen hadden betaald. Op deze camping zijn 0 faciliteiten, er was niet eens warm afwaswater.

Renesse is ons goed bevallen, maar op deze camping zullen we zeer zeker nooooooooooooooooit meer terugkeren

Gereisd met vrienden in februari 2008

MvB, 14-1-2008

Tegen het centrum aan.

En bovendien, op 500 meter lopen van camping De Stove is een transferium waar om de zoveel tijd een Gratis bus gaat rechtstreeks naar het strand!

Ben er 2 jaar met heel erg veel plezier heen gegaan.

Ideaal voor grote vriendengroepen.

Het is een soort weiland met een wc/douche gebouwtje, en dat was het.

Meer heb je niet nodig als je midden in renesse bent ;)

Gereisd met vrienden in januari 2008

Suzan, 23-7-2007

Erg leuk daar! Het is niet zo groot, maar wel zo gezellig. Ze doen niet moeilijk, zolang je je maar aan hun regels houd. Sanitair kan beter, maar het is te doen. Ligt dicht bij het centrum, is goed te doen als je gaat lopen. Het strand is wat verder, maar als je met de bus gaat is het goed te doen. Heb het écht naar mijn zin gehad daar!
Gereisd met vrienden in juli 2007

Yvonne, 2-2-2005

goedkoop/harstikke gezellig/heel erg dicht bij het centrumpje dus ook natuurlijk erg dichtbij de kroegen/discotheken strand iets verder weg tottaal 15 minuten lopen. Renesse is met andere woorden het salou van nederland
    Gereisd anders in februari 2005

petjuh, 20-1-2005

ligy kort bij het centrum en is gewoon super gezellig!!!!
      Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Stove in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Stove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Stove scoort een 8 uit 10 op basis van 10 reviews.