8,5

WebsiteLink naar website

112 reviews over Camping De Oase in het Nederlands

Een "thuiskomen" in Zeeland

Christ van den Bosch, 9-7-2017

De laatste jaren hoort camping Oase vast op onze route in Zeeland thuis.

Vaak ook blijven we langer dan we gepland hadden, dat zegt genoeg.

De ligging is fantastisch, tegenover het transferium, je bent zo met de bus op het strand. Het centrum is aan de andere kant van het transferium.

Plaatsen en sanitair perfect verzorgd, zelfs in het drukke weekend. Hier hebben mensen plezier in hun werk, dat zie je en je voelt er je thuis.

De camping is veel groter dan de ingang doet vermoeden

De camping is lid van de Schouwenduivenlandpas.

Je krijgt dus de Zeelandpas, met bijbehorende voordelen, zoals kortingen en gebruik van de sightseeing bus.

Indien je gebruik wilt maken van de vaste Connexion bussen, dan krijg je bij de receptie een dagkaart en kun je gebruik maken van bijna alle bussen in Zeeland.

Met de kaart kun je de gehele dag in en uitchecken.

Er een fietsverhuur bij het winkeltje, met vriendelijke prijzen voor de gasten.

De camper kon blijven staan. Heerlijk ontspannen en GENIETEN!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi verzorgde camping dicht bij stadje en strand

Dave Beerts, 28-5-2017

We hebben een week voor het hemelvaartweekend geboek en konden de plaats kiezen met onze camper, dit dicht bij de speeltuin, groot grasveld en sanitair. Ligging was voor onze kids van 8 en 9 jaar perfect. We hadden de fietsen bij en waren dus meteen in het gezellige stadje en mooie stranden met leuke strandpavilioenen. Spijtig dat er geen zwembad of cantine is op de camping maar je bent eigenlijk zo overal dichtbij, jumbo aanwezig voor inkopen. Lekkere broodjes en noodzakelijke dingen in de campingwinkel. Sanitair top en heel proper!

Tip : bij mooi weer 2 stranden verder fietsen naast de duinen, veel rustiger.

Gereisd familie in mei 2017

Prima!

Jager, 28-5-2017

Last minute een staanplaats geboekt voor het Hemelvaartsweekend.

We waren aan de vroege kant, maar werden zeer vriendelijk ontvangen.

We hadden een ruime staanplaats voor onze tent en het sanitair was fantastisch schoon.

Het was voor ons wel een eindje lopen naar het toilet en daar moet je met jonge kinderen wel rekening mee houden.

Maar wij komen zeker nog eens terug en hopen dan op een plaatsje aan of bij het veld met de mooie speeltuinen.

Ook de activiteiten van de kinderclub vond onze zesjarige leuk.

Tip: Fiets mee, dan ben je zo op het strand.

Gereisd familie in mei 2017

camping mooi

pjvink, 5-5-2017

dat dit de schoonste camping is van heel zeeland
Gereisd met partner in oktober 2015

Geluidsoverlast

Johan Pasmans, 13-9-2016

Fijne camping maar nagenoeg elke dag uren achtereen geluidsoverlast door zeer veel herrie makende gasmasker en dat bijna elke dag is niet rustgevend.

Dus toch maar gaan zoeken naar iets anders.

Gereisd met partner in augustus 2016

toppie

van rijswijk, 4-8-2016

de ligging van camping perfect, zeer grote goed onderhouden kampeer- plaatsen, het sanitairgebouw is overal van voorzien en zeer schoon compliment aan het schoonmaakpersoneel,in een woord toppie.

wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig leuke camping

Suzanne, 3-8-2016

Heelijk weekend op de Oase in Renesse gehad. Mooie camping met erg leuke speeltuin. Chalet was super!! Dichtbij het centrum en zo met de bus elke dag naar het strand. Zeer vriendelijk personeel (receptie en winkel) en gezellige meiden van het animatieteam. Wij komen zeker volgend jaar terug en dan langer dan een weekend ;-)
Gereisd familie in juli 2016

Super camping

van den Engel, 1-7-2016

Wij hebben er deze zomer ook 2 weken doorgebracht en ik kan niet anders zeggen dan dat het er super is! Grote plekken en super schoon sanitair met gezinsdouches en wasgelegenheden met een ligbad! Het zag er super uit en daarbij loop je zo Renesse in waar het ook super gezellig is! Aardig personeel ook trouwens! Echt een aanrader! Heb echt nog nooit zulks schoon sanitair gezien! Komen zeker nog eens terug!

Eetgelegenheden heb ik op 5 gezet omdat die niet op de Oase zelf zijn. Echter ben je zo in Renesse, waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd met partner in juli 2016

MATTHIJS VAN BOMMEL, 11-12-2015

Wij komen al 40 jaar met veel plezier op camping de Oase. De laatste dertien jaar wonen wij zes maanden per jaar daar in ons chalet. Toen van Oost de camping overnam was er veel achterstallig onderhoud. Daar is niets meer van terug te vinden,dank zei hun inzet is het een prachtige schone camping geworden met vriendelijk personeel. Dat ze wel eens kort van stof zijn kan gebeuren, ze maken lange dagen en als er op zo,n dag voor de derde keer dezelfde azijnzeiker voor je balie staat dan schiet je wel eens vol ik heb al die jaren nog nooit een probleem gehad en mijn kleinkinderen vinden de speeltuin geweldig.
Gereisd met partner in september 2015

tot volgendjaar

Fam. Mulleneers, 21-8-2015

Mooie gezinscamping met zeer ruime plekken super ligging dicht bij transferium en centrum van Renesse. Geweldig toilet gebouw en zeer goed onderhouden.
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oase in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oase scoort een 8.54 uit 10 op basis van 129 reviews.