Camping De Oase **

De Oase
8,5

WebsiteLink naar website

117 reviews over Camping De Oase in het Nederlands

Fijne familie camping waar je vaker komen

Mirjam, 10-9-2017

We zaten in een 6 persoons stacaravan tegenover de grote speeltuin. Dit plekje is favoriet omdat onze 5 jarige dochter zelfstandig naar de kidsclub en speeltuin kon lopen. De kidsclub had een prima animatie programma.

Er wordt erg goed schoongemaakt dat zie je in duidelijk aan het sanitair in alle openbare ruimten.

De stacaravan is gedateerd en dat maakt op zich niet uit. Maar de buitendeur die moeilijke opent en de bank die wat begint door te zakken dat is jammer. Verder hebben wij prima bedden gehad om op te slapen.

De service aan de receptie is prima en al jarenlang zien we hetzelfde vriendelijke personeel.

Volgens ons wordt er genoeg gemaaid.

Een fijne plek op een prachtig stukje van Zeeland.Genoeg horeca in de buurt. Wij gaan graag naar restaurant Helder dat is op loopafstand.

Het klopt dat er voor oudere jeugd niét zoveel te beleven is.Er is geen zwembad maar wij komen voor de zee en het strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

goede verzorgde camping

W. Groeneveld, 15-8-2017

Heerlijk rustige camping met camping winkel, royale plaatsen die afgebakend zijn of op een veld met keurige en schone sanitaire voorzieningen. Bij de plaats water en afvoer, voldoende amperes en een tv aansluiting met veel zenders. Wifi niet al te snel maar waar is dat wel. Tegenover de ingang is het transferium met een gratis pendelbus naar het strand en diverse andere lijndiensten. Via een wandel/fiets pad sta je zo in het centrum van Renesse. Behulpzame beheerder en vriendelijk personeel. Voor de kinderen zijn er klimtoestellen en een kidsclub. De oudere jeugd vermaakt zich in Renesse of op het strand. Zeker voor herhaling vatbaar alleen jammer van het weer.

Schoon, rustig en gastvrij

Hhr. & Mw. J., 13-8-2017

De camping en het sanitair zijn schoon. Gasten blijven vaak terugkomen. Prijs/kwaliteit is goed. Voor de wat oudere kinderen is er niet veel te doen.
Gereisd met partner in maart 2017

Alweer fantastisch!!

Alexander, 31-7-2017

Supergoed onderhouden camping. Mooie groene, afgebakende plekken. Vriendelijke en behulpzame camping medewerkers. SUPERSCHOON sanitair. Voor kinderen prachtige speeltuinen. Fijne familiecamping voor gezinnen.

We zijn hier weer een week wezen kamperen, geheel tegen onze gewoonten in om naar eenzelfde camping te gaan, maar nu alweer voor de 3e keer naar De Oase. En vast niet de laatste keer, want hier kom je voor je plezier.

Renesse is op loopafstand. En Burgh-Haamstede minder dan 5km fietsen (als je de juiste route binnendoor neemt). Prachtige stranden, makkelijk per fiets of bus te bereiken. De winkel op de camping heeft een beperkt assortiment, maar zeer ruime keuze vers gebakken broodjes.

Waarom kan ik hooguit een 10 geven voor het sanitair? Daar moet een 11 staan.

Nooit meer

Deijkers, 28-7-2017

Plaats had geen gras maar onkruid van 10 cm gevraagd om te maaien ging nog geen cm af mijn man is invalide heeft een aangepaste auto met handbesturing kan niet fietsen heeft ook een invalide kaart kan we op een snorbrommertje rijden moest eerst terug naar huis om een verklaring van de huisarts te vragen die heeft het maar gegeven terwijl dit helemaal niet mag wiffi was niet te krijgen het aantwoord wat je krijgt is moet je maar in het toilet gebouw gaan zitten het onkruid staat op heel de camping tussen de heggen 50 cm hoog zijn doordat mijn man de eerste dagen zo veel moest lopen ook 5 dagen eerder weggegaan het veld stond ook steeds blank na een regen bui en tussen de buren ontstond dan een sloot

Een "thuiskomen" in Zeeland

Christ van den Bosch, 9-7-2017

De laatste jaren hoort camping Oase vast op onze route in Zeeland thuis.

Vaak ook blijven we langer dan we gepland hadden, dat zegt genoeg.

De ligging is fantastisch, tegenover het transferium, je bent zo met de bus op het strand. Het centrum is aan de andere kant van het transferium.

Plaatsen en sanitair perfect verzorgd, zelfs in het drukke weekend. Hier hebben mensen plezier in hun werk, dat zie je en je voelt er je thuis.

De camping is veel groter dan de ingang doet vermoeden

De camping is lid van de Schouwenduivenlandpas.

Je krijgt dus de Zeelandpas, met bijbehorende voordelen, zoals kortingen en gebruik van de sightseeing bus.

Indien je gebruik wilt maken van de vaste Connexion bussen, dan krijg je bij de receptie een dagkaart en kun je gebruik maken van bijna alle bussen in Zeeland.

Met de kaart kun je de gehele dag in en uitchecken.

Er een fietsverhuur bij het winkeltje, met vriendelijke prijzen voor de gasten.

De camper kon blijven staan. Heerlijk ontspannen en GENIETEN!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi verzorgde camping dicht bij stadje en strand

Dave Beerts, 28-5-2017

We hebben een week voor het hemelvaartweekend geboek en konden de plaats kiezen met onze camper, dit dicht bij de speeltuin, groot grasveld en sanitair. Ligging was voor onze kids van 8 en 9 jaar perfect. We hadden de fietsen bij en waren dus meteen in het gezellige stadje en mooie stranden met leuke strandpavilioenen. Spijtig dat er geen zwembad of cantine is op de camping maar je bent eigenlijk zo overal dichtbij, jumbo aanwezig voor inkopen. Lekkere broodjes en noodzakelijke dingen in de campingwinkel. Sanitair top en heel proper!

Tip : bij mooi weer 2 stranden verder fietsen naast de duinen, veel rustiger.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prima!

Jager, 28-5-2017

Last minute een staanplaats geboekt voor het Hemelvaartsweekend.

We waren aan de vroege kant, maar werden zeer vriendelijk ontvangen.

We hadden een ruime staanplaats voor onze tent en het sanitair was fantastisch schoon.

Het was voor ons wel een eindje lopen naar het toilet en daar moet je met jonge kinderen wel rekening mee houden.

Maar wij komen zeker nog eens terug en hopen dan op een plaatsje aan of bij het veld met de mooie speeltuinen.

Ook de activiteiten van de kinderclub vond onze zesjarige leuk.

Tip: Fiets mee, dan ben je zo op het strand.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

camping mooi

pjvink, 5-5-2017

dat dit de schoonste camping is van heel zeeland
Gereisd met partner in oktober 2015

Geluidsoverlast

Johan Pasmans, 13-9-2016

Fijne camping maar nagenoeg elke dag uren achtereen geluidsoverlast door zeer veel herrie makende gasmasker en dat bijna elke dag is niet rustgevend.

Dus toch maar gaan zoeken naar iets anders.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oase in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oase scoort een 8.49 uit 10 op basis van 134 reviews.