Vakantiepark De Horizon

De Horizon
7,7

3 reviews over Vakantiepark De Horizon in het Nederlands

Sheel, 12-3-2008

Vroeger 30 jaar geleden kwamen wij hier elk jaar met familie, toen de kinderen nog onder de 10 jaar waren. Ondertussen zelf ouder met kids en komen om hier vakantie of weekend te vieren. Park is gerenoveerd, keurig, netjes, geen poespas, net iets buiten het dorp dus geen last van de uitgaande jongeren!! Een aanrader.

Nu weer geweest in Okt. 07 en veel herinneringen kwamen boven. Voor kleine kinderen is er weinig maar de zee is op 20 min. loopafstand. Neem een bolderkar mee en je hoort ze pas als ze op het strand staan. Kinderstoel en bedje standaard in de huisjes aanwezig.

Je kan lopend naar het centrum maar als je boodschappen gaat doen is de auto makkelijker.

Vond het heerlijk om hier weer te komen en we komen in oktober 2008 weer met de gehele familie!! Het park is zeker NIET duur, wat wel anders is voor Renesse.

Kom hier graag weer!!

Gereisd familie in oktober 2007

Kees verhagen, 28-8-2007

Lekker rustig park midden in de natuur! Renesse en omgeving is prachtig om te fietsen of te wandelen.Vanaf het park is het strand dicht bij. We zaten in een mooi huisje met alle gemaken voorzien! Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Dit park heeft een samenwerking met Grand Cafe Helder, hier kregen wij

10 % korting op het diner; heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en kindvriendelijk. We komen volgend jaar weer!

Gereisd familie in augustus 2007

Hetty, 12-1-2007

Rustig park met nette huisjes met tuin zonder dronken jongeren (toen wij er waren tenminste, was wat later in het seizoen). Fiets huren aan te raden; strand is een eind door de duinen en het park ligt ook iets buiten Renesse. Supermarkt vlakbij voor de broodjes. Verder op het park zelf niet veel te doen maar genoeg vertier in de omgeving.
        Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Horizon in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Horizon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Horizon scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.