7,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin*** bij :

239 reviews over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin in het Nederlands

Prijs/kwaliteit Totaal niet in balans

Ton rubio, 15-8-2017

Kamer naast sauna ,airco boven het bed , douchen in het bad, fruit uit blik bij het ontbijt,geen minibar , geen waterkoker voor bv thee Zijn net allemaal kleine dingetjes die wij anders verwacht hadden voor 184,00 per nacht.
Gereisd met partner in augustus 2017

Was leuk maar zullen het niet snel meer boeken.

Chris van Gelderen, 19-7-2017

Mijn partner en ik verbleven hier van 15 juli t/m 17 juli. Wij hadden dit hotel gekozen omdat wij hier voor het laatst in 2001 waren geweest en het leuk vonden om dit hotel nog een keer te boeken na al die tijd. In tegenstelling tot 2001 was het dit keer toch een tegenvaller. Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden het kreeften arrangement gekozen met de bijbehorende comfort kamer aan de zwembad zijde. Wij wilden graag een balkon erbij maar daar kwam dan wel 40 euro extra kosten bovenop (voor een balkonnetje van 40 cm bij 150cm). De "comfort"kamer zag er opzich goed uit alleen wel met wat slijtage plekken op het tapijt en het meubilair. Verder stond er op de kamer een indrukwekkend koffieapparaat met twee cups. Mijn vrouw lust geen koffie maar er was helaas geen thee op de kamer. Bij navraag bij de receptie voor een extra cup kregen wij te horen dat dit alleen bij aankomst de bedoeling was. Qua ligging voldoet dit hotel aan de vereisten.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima modern hotel

Marcel Strijdonk, 2-5-2017

Rustige ligging. Lekkere bedden. Recent verbouwd. Moderne kamers zonder veel poespas. Prima ontbijt met voldoende keus. Waterkoker voor een kopje koffie/thee ontbrak. Goede parkeergelegenheid nabij hotel. Loopafstand (1km) van zee
Gereisd met partner in april 2017

Een prima hotel

pieter, 27-2-2017

prima kamer/goed ontbijt/diner.

Alleen de prijzen van de drank zijn erg hoog.

Gereisd met partner in februari 2017

Leuk! En heerlijk ontbijt.

Familie Glerum, 26-2-2017

Het hotel is onlangs gerenoveerd en ziet er modern uit. Wij hadden een studio, deze is gelegen achter villa Westerduin. De studio heeft een moderne badkamer (met fijne regendouche) en een eigen ingang, ideaal met kinderen en dichtbij je parkeerplaats. We hebben geen enkel geluid van de buren gehoord, niet onder en niet naast ons. De studio heeft mooi uitzicht op de tuin en heeft veel licht, temeer wij op de hoek zaten. Het inbegrepen ontbijt was prima en wel grappig vonden we dat de Zeeuwse bolussen ook onderdeel uitmaakten van het assortiment. De ligging is natuurlijk perfect, direct gelegen aan het begin van het centrumpje en winkelstraat. Het strand is een klein stukje lopen door het bos. Dit in combinatie met vriendelijk en behulpzaam persooneel is dit hotel wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!!
Gereisd familie in februari 2017

Heerlijk centraal gelegen!

Robert Vreugdenhil, 29-1-2017

Badhotel Renesse is een fijne plek om te verblijven!

De twee nvt die ik gegeven heb zijn omdat ik geen kinderen mee had en in januari geen zwembad gebruikt heb.

Gereisd met partner in januari 2017

Perfecte ligging.

Sandra, 19-9-2016

Wij hadden verouderde kamer op de 2de verdieping. Receptioniste was niet echt vriendelijk omdat we met bon hadden geboekt. Zwembadwater was heel koud.
Gereisd met partner in januari 2016

Fantastisch hotel , ook voor de hond.

Noella Baeten, 16-9-2016

Wij waren hier voor 3 dagen , 2 nachten en hadden spijt dat we moesten vertrekken. Ligt dicht bij het centrum, zee en heerlijke wandelpaden. Wij hebben de studio toegewezen gekregen omdat we een grote hond bij ons hadden. Dit was geen probleem voor ons. Deze was heel netjes en verzorgd ingericht. Omdat onze hond nog wat verlatingsangst heeft (komt uit een asiel) mochten wij s'avonds in de bar eten. Tafel was even verzorgd gedekt als in het restaurant. Het eten is super. Wij hebben 34,70 euro p.p betaald voor de menu, maar dit is iedere cent waard. Het eten is gewoon super. De dranken zijn misschien iets prijzig, maar hiervoor heb je wel een super lekker goed gevuld glas witte wijn of een frisse jupiler. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2016

mooi gerenoveerd hotel

helmi, 3-8-2016

een leuk hotel met zeer vriendelijke bediening zowel achter de receptie als in de eetzaal

het hotel was pas geheel gerenoveerd, mooie kamers ,alles zeer netjes

alleen jammer dat er geen afzuiging was op de (overigens zeer nette)badkamer waardoor de temperatuur enorm oploopt na een douche

Het eten in het hotel is heerlijk en met zorg klaargemaakt, ook het ontbijt laat niets te wensen over

Er is een zwembad met weinig ligbedden. De sfeer is hier niet echt gezellig, een achtergrondmuziekje zou leuk zijn.

Mensen als je te gierig bent om een drankje te bestellen omdat het in een hotel eenmaal wat duurder is kun je beter naar een camping gaan. Echte hollanders liggen aan het zwembad met een eigen flesje drinken terwijl duidelijk aangegeven staat dat dit niet de bedoeling is.

De ligging van het hotel is perfect,aan de rand van het centrum

's nachts kun je wel wat last hebben van geluidsoverlast van langslopende jongeren die teruggaan naar de camping maar voor de rest heb je totaal geen last van jongeren

het hotel ligt een kwartiertje lopen naar het strand waar je enkele leuke strandpaviljoens hebt, de winkels liggen op een steenworp afstand

Het hotel heeft fietsen te huur die prima voldoen

Gereisd met partner in juli 2016

Dit hotel is een echte aanrader !

Peter Ackx, 3-8-2016

We kregen een vriendelijk en informatief ontvangst.

De kamers waren zeer proper, leuk en praktisch ingericht.

Voor wie er graag eens een paar dagen tussenuit wil, kunnen we dit hotel zeker

aanbevelen. Het eten was super lekker ! Enkel wat weinig plaats om de auto te parkeren.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin scoort een 7.66 uit 10 op basis van 243 reviews.