Vakantiehuis Weltevreden

Vakantiehuis Weltevreden
Weltevreden
7,5

2 reviews over Vakantiehuis Weltevreden in het Nederlands

Prima huis met grote tuin

renatadewit, 25-5-2011

Met een groep van 24 personen zijn we een weekend in het huis geweest. De inrichting is wat oud, maar wel schoon. Er zijn wel maar twee douches waarvan er één het niet goed deed. Dat vonden we erg weinig. De tuin met sportveld is erg leuk en ruim. Leuke omgeving (mooie stranden).
Gereisd met vrienden in mei 2011

Rita Kox, 28-1-2007

Hoi,

Wij zij een aanlal keer in vakaniehuis Weltevreden geweest met in totaal 24 pers. 12 volwassenen en 12 kinderen allen uit 1 straat. Leuk gezellig huis, ieder gezin een eigen kamer. {6 kamers}

Leuke tuin, speeltuin,kinderboerderijtje, voetbalveld enz. Strand en centrum gemak en snel te bereiken. Erg leuk voor grote groepen en centraal gelegen.TOF!!!!!

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Weltevreden in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Weltevreden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Weltevreden scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.